mijn computer iep spontaan vastquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:26 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb even een foto bewerkt en gepost in het fotoforum terwijl jullie allemaal druk waren hierzo. Ist wat??? Beoordeel de mooiste foto (1!!) van vandaag - Deel 13
+ prachtige foto 50% prachtige lucht 50% landquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:26 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb even een foto bewerkt en gepost in het fotoforum terwijl jullie allemaal druk waren hierzo. Ist wat??? Beoordeel de mooiste foto (1!!) van vandaag - Deel 13
wil jij mij niet voor zijn !?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dickens?
sorry hoorquote:
Alstuquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
mijn computer iep spontaan vast
Edit: Heb je hem ook zonder kader, staat mooier als bureau achtergrond:P
Thanx echt super mooi!! waar in Ierland heb je het genomen?quote:
't Is inderdaad onze Guiseppequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:41 schreef C21H23NO5 het volgende:
verdi
Bij mij achter, Lough Corrib heet het meer. En dit is er maar een heel klein stukkie van.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Thanx echt super mooi!! waar in Ierland heb je het genomen?
Jeutje dat je daarop uitkijkt... wat is Ierland mooi he?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bij mij achter, Lough Corrib heet het meer. En dit is er maar een heel klein stukkie van.
Hier hebbie een kaartje, zo groot is Lough Corrib. En ik woon in Anaghdown. Dat vind je rechtsonderin.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:47 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Jeutje dat je daarop uitkijkt... wat is Ierland mooi he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |