mooi verhaal :-)quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:22 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
vliegende hollander
Ik was er te laat bij, maar een tip: dit is echt een weggevertje. Zoiets zou ik bewaren voor een latere hint. Doe er maar mee wat je wilquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:22 schreef qonmann het volgende:
spookschip
ik zag het net op het nieuws dat Rasmussen eruit ging en toen kwam de vraag..het is niet te gelovenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
Is er nou NOG al een uit na die van het vorige topic?? Moren ofzoiets??
bijnaquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:26 schreef qonmann het volgende:
Algemene Kiosken Organisatie ?
Straks gaan er nog 2 man de finisch over in Parijsquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik zag het net op het nieuws dat Rasmussen eruit ging en toen kwam de vraag..het is niet te geloven
Hey, maar effe serieus hoor, dat heeft toch niets meer met sport te maken??quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Straks gaan er nog 2 man de finisch over in Parijs
Mee eens... Ik maakte vandaag de suggestie om iedereen die aan de Tour de France mee doet maat helemaal vrij te laten in wat ze slikken....quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey, maar effe serieus hoor, dat heeft toch niets meer met sport te maken??
naja goed genoegquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Eerste schot kwam van een duitse boot richting de Polen en zal wel ergens in 1939 geweest zijn.
Details weet ik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |