Nee nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef UZN het volgende:
*schopt*
Oke mensen even opletten. Ik wil gaan kopen vandaag
Ze draaien momenteel versie 5.2.5quote:Op maandag 26 november 2007 18:48 schreef H4ze het volgende:
Kan iemand hier even voor mij bevestiging dat bij Neostrada PHP 5 draait?
Ok thnx. Ik denk dat ik dan voor neostrada ga. Maak me alleen beetje zorgen om die cpu load die je op de vorige pagina postte, maar goed.quote:Op maandag 26 november 2007 19:05 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ze draaien momenteel versie 5.2.5
Om vervolgens een nietszeggend mailtje terug te krijgen waar je niets mee kunt. Ik pas. Frontoffice heb ik geen enkel probleem mee maar de technische dienst is dramatisch.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:50 schreef Ame_thyst het volgende:
In de tijd dat je hier negatieve posts plaats had je al lang een mailtje kunnen sturen naar support over of ze even willen kijken wat er mis is.
Bespaar je de moeite. Het is momenteel weer om te huilen:quote:Op maandag 26 november 2007 19:18 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ok thnx. Ik denk dat ik dan voor neostrada ga. Maak me alleen beetje zorgen om die cpu load die je op de vorige pagina postte, maar goed.
quote:Op maandag 26 november 2007 21:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Het is momenteel weer om te huilen:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.quote:Geachte,
Al minstens twee weken heb ik gemerkt dat de cpu load van de server waar mijn site op zit (www.superbaris.com) te hoog is. Helaas resulteert dat in het (te) traag laden van mijn website. Voor de duidelijkheid heb ik op maandag 26 november 2007 in de avond een screenshot gemaakt van de status pagina in cpanel. Ik begrijp dat het in de avond drukker is dan overdag (zeker omdat mijn site niet de enigste site is op de server) maar het lijkt mij dat de server erg overbelast is. Ik hoop dat dit probleem wordt opgelost. Graag verwacht ik een reactie.
Er werkt één gast die heel slecht werk levert (ben zijn naam even kwijt maar hij is al een voorbij gekomen) ik heb tot nu toe alleen goede ervaring met de techniche dienst omdat die gast mij gelukkig niet "hielp" Erg jammer dat één iemand de service van een toch wel goed bedrijf zo omlaag krijg.quote:Op maandag 26 november 2007 19:43 schreef FJD het volgende:
de technische dienst is dramatisch.
Heb een reactie gehad.quote:Geachte,
Al minstens twee weken heb ik gemerkt dat de cpu load van de server waar mijn site op zit (www.superbaris.com) te hoog is. Helaas resulteert dat in het (te) traag laden van mijn website. Voor de duidelijkheid heb ik op maandag 26 november 2007 in de avond een screenshot gemaakt van de status pagina in cpanel. Ik begrijp dat het in de avond drukker is dan overdag (zeker omdat mijn site niet de enigste site is op de server) maar het lijkt mij dat de server erg overbelast is. Ik hoop dat dit probleem wordt opgelost. Graag verwacht ik een reactie.
Yeah, ze gaan mij op een nieuwe server plaatsen.quote:Geachte,
Het kan inderdaad kloppen dat de server soms iets of wat traag is, dit komt omdat wij de server aan het migreren zijn. Dit houd in dat wij ook u op een nieuwe server gaan zetten. Dit zal in januari voltooid moeten zijn. Maar wij houden de serverload in de gaten
Timothy. Zo niet dan zijn er twee.quote:Op maandag 26 november 2007 22:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Er werkt één gast die heel slecht werk levert (ben zijn naam even kwijt maar hij is al een voorbij gekomen)
Dan heb of ik pech gehad of jij geluk gehadquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:51 schreef magnifor het volgende:
Heb hem tot nu toe twee keer gehad en geen problemen gehad.
Heb net van hem reactie gehad over te hoge cpu load. Zijn belofte is dat ik uiterlijk in januari op een nieuwe server gezet wordt. Hoop dat het ook echt gebeurd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan heb of ik pech gehad of jij geluk gehad![]()
Ik ben twee keer met een kluitje het riet ingestuurd, ontvang beloftes die niet worden nagekomen en krijg nooit ergens enige vorm van uitleg of excuses bij.
Hij mag wel wat aan z'n spelling doen though. Ik had eergisteren nog een mailtje gestuurd met de vraag of ik meerdere sites op 1 account mag hosten en de reactie zat nogal vol met spelfoutenquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:51 schreef magnifor het volgende:
[..]
Heb hem tot nu toe twee keer gehad en geen problemen gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |