"Het woord "copyright" heeft in Nederland geen juridische betekenis. Het is dus onzin om apart te vermelden "op dit werk berust copyright". Wel juist is "dit werk is auteursrechtelijk beschermd". Ook het symbool © verandert niets aan de beschermde status. Het wordt wel gebruikt om aan te geven wie de rechthebbende is." Of wel, het maakt geen zak uit of het nu onder de pagina staat of niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:21 schreef PiRANiA het volgende:
</td><td align="center" width="50%"><script type="text/javascript">var d=new Date();var end = d.getFullYear();document.write('© 1999-' + end + ' FOK!');</script> -
samenvatting:quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
"Het woord "copyright" heeft in Nederland geen juridische betekenis. Het is dus onzin om apart te vermelden "op dit werk berust copyright". Wel juist is "dit werk is auteursrechtelijk beschermd". Ook het symbool © verandert niets aan de beschermde status. Het wordt wel gebruikt om aan te geven wie de rechthebbende is." Of wel, het maakt geen zak uit of het nu onder de pagina staat of niet.
Nee want er berust op alles copyright ook al staat er geen " copyright" bij. (dus in theorie ook op deze postquote:
Een tijdje terug lag mijn site (ook bij Neostrada) steeds plat, en had een gigantische hoge load, op een gegeven moment zat ie zelfs regelmatig op 70/80. Mail gestuurd, bleek dat ik op mijn site van die scriptjes draaide, maar heb helemaal niks gevonden. Site gewist, alles opnieuw geinstalleerd, en nog steeds last van. Daarna werd het gelukkig weer minder.quote:Op maandag 10 december 2007 17:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Schijnen wat gebruikers op de server te zitten met scriptjes die de hoge load veroorzaakt, deze mensen worden gemigreerd naar een andere server. Dit kost helaas wat tijd.
Het probleem is ieder geval bekend![]()
heb je echt zo weinig ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:54 schreef Geqxon het volgende:
NeoStrada mag wat mij betreft in de stront zakken. 50% uptime vind ik iets te weinig, ook al betaal ik er niks voor.
ziet er goed uit voor die prijs.quote:Op zondag 30 december 2007 13:34 schreef commentator het volgende:
iemand ervaring met helderhosting?
Op mijn hoofddomein wel, op een van mijn subdomeinen kom ik gevoelsmatig op 50% uit. Op het moment is overigens ook mijn hoofddomein down.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
heb je echt zo weinig ?
Ik zit op 2 verschillende servers en kom uit op 99.25% en 99.60% uptime. Monitored for 60 days.
windowsquote:Op zondag 30 december 2007 23:13 schreef Geqxon het volgende:
Grappig. Het is Windows Vista die mijn problemen veroorzaakt.
Excuses voor wat ik over NeoStrada gezegd heb.
maar bij webhosters is de laatste periode erg positief en daarvoor negatief dus ik hoor het ook graag hierquote:Op zondag 30 december 2007 17:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ziet er goed uit voor die prijs.
zie ook webhosters.nl
ze linken er ook naartoe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |