Nouja, als je gewoon een hostingpakket hebt afgesloten welquote:Op zondag 9 december 2007 23:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Is dat bijzonder?
Loopt nu wel weer aardig...
Hosting2Go is goedkoper, aangezien je een domeinnaam bij Saverus apart moet halen.quote:Op maandag 10 december 2007 12:08 schreef killermj het volgende:
http://www.saverus.com/
Iemand ervaring mee ?
of weet iemand nog goedkoper met MEER ruimte ?
wat wil je hosten dan?quote:Op maandag 10 december 2007 12:33 schreef killermj het volgende:
Hoe meer ruimte hoe beter ;-)
Thxs voor de tip!
Neostrada zuigt.quote:Op maandag 10 december 2007 10:39 schreef Ame_thyst het volgende:
<-- opzoek is naar nieuwe host
Ik kreeg ook als antwoord dat mijn site uiterlijk in jan op een nieuwe server gezet wordt.quote:Op maandag 10 december 2007 17:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Een van mijn websites bij neostrada was vandaag weer 05hr 10min offline...
Nu is hij online maar CPU load staat weer in het rood.
Kick mensen gewoon van de server als ze teveel cpu gebruik, nu zijn normale gebruikers weer de dupe.
Edit:
Even een mailtje gestuurd en na 1 minuut al antwoord !
Schijnen wat gebruikers op de server te zitten met scriptjes die de hoge load veroorzaakt, deze mensen worden gemigreerd naar een andere server. Dit kost helaas wat tijd.
Het probleem is ieder geval bekend![]()
Misschien komen we wel op dezelfdequote:Op maandag 10 december 2007 17:50 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik kreeg ook als antwoord dat ik op een nieuwe server wordt gezet.
quote:Op maandag 10 december 2007 11:17 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb ook hosting2go.
Nog steeds geen problemen gehad, voor 3 tientjes per jaar, incl domeinnaam erg netjes!
Edit: Inderdaad thedude0![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:10 schreef funrider het volgende:
hmm de verhalen van andere gebruikers op Onafhankelijk Webhosters.nl zijn minder positief.
Ben zelf wel behoorlijk tevreden over Sohosted (overigens wel per telefoon bereikbaar). Of kijk eens in het buitenland daar heb je bijv. Lunarpages.com
[..]
grappenmakers daar bij webhosters.nlquote:Wij hadden goed ervaringen met Hosting2go tot dat er bekend is gemaakt door ons dat we met kerst gaan overstappen naar een ander. Nu zi er ineens een virus op onze site en hij wordt per dag door ongeveer gem 4500 bezoekers bekeken. Er is contact geweest met Hosting2go wat op zich al lastig schijnt te zijn en er is geen schijn van medewerking aan ons .
Er wordt eigenlijk gezegt Nee GEEN SERVICE AAN ONZE KLANTEN.
fok doet het toch ook?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:22 schreef Geqxon het volgende:
Als ik mij niet vergis mag je het copyright onder je pagina niet automatisch up laten daten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |