abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:55:26 #226
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_54871432
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:51 schreef EggsTC het volgende:
Als je een download site wilt hosten moet je een grote opslag capaciteit hebben en veel dataverkeer per maand mogen hebben. Wat is de beste hoster daarvoor prijs/kwaliteit?
ik denk www.dreamhost.com , maar het hangt vooral af van hoeveel je precies nodig hebt...
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:49:23 #227
51748 H4ze
wait...what?
pi_54875578
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:55 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

ik denk www.dreamhost.com , maar het hangt vooral af van hoeveel je precies nodig hebt...
Of Servage.

Het probleem bij Servage is alleen dat grote bestanden (films) soms niet geheel aankomen wanneer ze gedownload worden. Kwam geloof ik omdat de boel nogal brak geclusterd staat daarzo.
*BURP*
pi_54916840
Binnenkort ga ik iemand helpen met het bouwen van een site, ik heb wel redelijk wat ervaring met verschillende talen en daar komt mijn hulp ook vandaan...

Alleen heb ik geen idee hoe goed welke providers goed zijn voor wat we willen. Het wordt een site met vooral informatie, een paar foto's, het verkeer zal dus wel meevallen.

Hebben jullie nuttige tips voor mij?

(Het idee van een mooie OP is denk ik wel nuttig, scheelt een hoop vragen waarschijnlijk)
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
  donderdag 29 november 2007 @ 12:28:34 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54917002
"Ik heb geen idee welke providers goed zijn voor wat we willen, hebben jullie tips?"

Tsja, dan zullen we toch eerst moeten weten wat jullie willen
pi_54938726
Hallo,

Ik wil graag een domeinnaam laten registeren, en wanneer iemand naar die domeinnaam gaat, laten doorlinken naar een subdomein van mijn bestaande site.
Welke raden jullie aan?

bvd
Webby
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:04:41 #231
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_54938793
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:59 schreef webbyplus het volgende:
Hallo,

Ik wil graag een domeinnaam laten registeren, en wanneer iemand naar die domeinnaam gaat, laten doorlinken naar een subdomein van mijn bestaande site.
Welke raden jullie aan?

bvd
Webby
Moet de domeinnaam in de balk blijven staan? Of moet je het subdomein gaan zien?
pi_54938844
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:04 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Moet de domeinnaam in de balk blijven staan? Of moet je het subdomein gaan zien?
Voorkeur gaat uit naar een domeinnaam die in de balk blijft staan

[ Bericht 10% gewijzigd door webbyplus op 30-11-2007 10:08:51 ]
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:29:30 #233
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_54963161
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 07:56 schreef PiRANiA het volgende:
ervaringen met www.yourwww.nl ?
en ik heb one.com, ook echt tevreden mee: 2GB opslag, Transfer = unlimited
heb ook yourwww, heel soms ietwat traag en nog minder vaak dat apache ff voor 5 min op z'n gat ligt maar verder no problemo
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:34:39 #234
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_54963182
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:07 schreef webbyplus het volgende:

[..]

Voorkeur gaat uit naar een domeinnaam die in de balk blijft staan
Je moet dan een provider zoeken die zgn 'httpforwarding' of 'frameforwarding' ondersteund. Deze optie is daarvoor uitermate geschikt.

Dit kan bijvoorbeeld bij transip:
http://www.transip.nl/products/forward/
of 10eurohost:
http://www.10eurohost.nl/domeinen.php ('forwarden naar http adres').
pi_55036280
Mijn site is al hele dag onbereikbaar.

Mijn ervaringen met neostrada worden steeds triester.
pi_55039021
Ben op dit moment ook alweer een stuk minder blij met Neostrada..

Nadat mijn mail er een behoorlijke tijd heeft uitgelezen doet het het vandaag eindelijk weer.. maar helaas is wel alle mail die in de verschillende mail accounts stonden verdwenen.. en dat is enorm balen want nu zijn we hier dus heel wat belangrijke mailtjes kwijt..
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_55039084
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:36 schreef magnifor het volgende:
Mijn site is al hele dag onbereikbaar.

Mijn ervaringen met neostrada worden steeds triester.
Je bent niet te enige, mijn website ligt er ook uit

Maar op zoek naar een betrouwbaardere host, ik heb dan wel amper bezoekers ik wil gewoon dat het werkt.

edit:
Wat ik mis bij Neostrada is ook maar een greintje informatie waarom iets eruit ligt. Niet dat ik blij was bij PCextreme qua servers maar de berichtgeving was wel goed. Als er iets down was stond het op de NOC pagina, en op het forum stond het nog eens uitgelegd. Na een lange down time kreeg je ook nog eens een excuus mailtje.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:15:00 #238
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_55041256
Ik snap 't ook niet. Migreren is niet zo'n lastige klus (vooral als het gaat om enkel vernieuwde hardware + software (plesk heeft zelfs een zgn. 'migration manager aan boord!) moet het zeker gemakkelijk zijn), en waarom niet de klanten ervan op de hoogte stellen?

Lijkt wel alsof ze op alle klachten met load etc de mail beantwoorden met "migratie servers"
pi_55041805
In eerste instantie deed mijn site het ook niet, maar na een refresh komt hij wel vrolijk in beeld... Vreemd...
.
pi_55043812
Die van mij is inmiddels weer up. Toch weer 4 uur en 32 minuten offline geweest.

Je kan natuurlijk je geld terug vragen omdat Neostrada de beloofde 99,999% uptime garantie niet kan waarmaken. Ik ga niet lullig doen om die paar centen maar toch... Haal die garantie van je pagina.
pi_55051927
En mijn site ligt er weer uit...
pi_55057047
Lunarpages.com (US), Sohosted.com (NL) en Yourname.nl (NL) zijn hosting maatschappijen waar ik nog bij zit of in geval van Yourname zat met diverse sites allen zeer tevreden over.

Check anders eens webhosters.nl voor mooie vergelijking en ervaringen.
Dreamhost.com die eerder wordt genoemd schijnt ook erg goed te zijn alleen is responsetijd soms wat langer ivm servers in US (en je moet met creditcard betalen).
pi_55062806
Ik ben erg tevreden met Dreamhost.. ontzettend veel storage en bandwidth en hartstikke goedkoop. Af en toe kan ik er niet de volle 600kb/s (mijn connectie) van downloaden, maar daar kan ik mee leven.

Toen ik de webspace kocht kon het gewoon via Paypal, geen creditcard nodig.
  woensdag 5 december 2007 @ 19:42:17 #244
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_55063346
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:13 schreef Kworb het volgende:
Ik ben erg tevreden met Dreamhost.. ontzettend veel storage en bandwidth en hartstikke goedkoop. Af en toe kan ik er niet de volle 600kb/s (mijn connectie) van downloaden, maar daar kan ik mee leven.

Toen ik de webspace kocht kon het gewoon via Paypal, geen creditcard nodig.
Firefox kan de server op kworb.erana.biz niet vinden.

of is het een andere?
pi_55067379
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:42 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Firefox kan de server op kworb.erana.biz niet vinden.

of is het een andere?
http://www.kworb.net

Maar da's m'n blog.. geen grote files. Als je wil testen kan ik je wel wat links sturen (muziek, tv etc. mag ik denk ik niet direct linken hier).
pi_55154982

Ik wordt er een beetje moe van...
  zondag 9 december 2007 @ 22:06:46 #247
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_55155581
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[afbeelding]
Als je er moe van wordt, waarom stap je niet over naar een andere webhostingprovider?
Redenen genoeg om het contract tussentijds te kunnen beëindigen.
pi_55155894
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook.

Ik geef ze tot jan de tijd (dan draait mijn site op een nieuwe server). Als de boel na jan nog steeds zo triest is dan ga ik naar een andere host.
  zondag 9 december 2007 @ 22:17:52 #249
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_55155948
Hmm wacht ff.
Zoals ik nu zie, draaien jullie websites op virtuele machines met software genaamd 'virtuozzo':
quote:
Virtuozzo File System (VZFS)

VZFS is a file system that allows to share common files among multiple VPSs without sacrificing flexibility. It is possible for VPS users to modify, update, replace, and delete shared files. When a user modifies a shared file, VZFS creates a private copy of the file transparently for the user. Thus, the modifications do not affect the other users of the file. Main benefits of VZFS are the following:

1) It saves memory required for executables and libraries. A typical VPS running a simple web website might consume around 20⤓30 MBytes of RAM just for executable images. Sharing this
memory improves scalability and total system performance;

2) It saves disk space. A typical Linux server installation occupies several hundred MBytes of disk space. Sharing the files allows you to save up to 90% of disk space;

3) VZFS does not require having different physical partitions for different VPSs or creating a special ⤽file system in a file⤝ setup for a VPS. This significantly simplifies disk administration;

4) Disk quota enables the administrator to limit disk resources available to a VPS on-the-fly, in the same manner as the standard disk quota system works on a per-user basis. Disk quota for users and groups inside VPSs is also supported.
pi_55158357
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:17 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm wacht ff.
Zoals ik nu zie, draaien jullie websites op virtuele machines met software genaamd 'virtuozzo':
[..]
Is dat bijzonder?

Loopt nu wel weer aardig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')