Ben benieuwd welke smoesjes iedereen heeft voorbereid om aan te geven dat de popupoll ze helemaal niets interesseert.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
Amanda, Dennis en Nadia zitten er al helemaal klaar voor... komt u maar met die popoll uitslag
Dennis is mega zieligquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:28 schreef Clank het volgende:
Dennis: Nu lijkt het of ik expres tegen Nadia gelogen heb.
Dit megaplan moeten we de hele avond nog aanhorenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
Het uberplan van Dennix was om te zeggen dat hij wist van het plan. Hij wilde een dooie kikker uit de vijver halen en de rozenblaadjes van Lieke gebruiken om een pad te maken met een briefje erbij.![]()
Straks gaat ie nog in de bosjes zitten met een portemonnee aan een touwtje...quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:28 schreef Soury het volgende:
Dennix verteld zijn plan???? Heeft ie een uur over gedaan. Rozeblaadjes richting vijver en dan een dooie kikker daar neer leggen ..![]()
Cool plan van hem jammer dat het is mislukt had hem de eer gegund![]()
Uitslag kun je toch wel raden? Huub 50, Lieke 20, Brian 10, de rest verdeeld over de anderen. Zoiets zal het wel worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou opzouten die DJ's en de POOPUULAARITEITSPOLLLLLLL.![]()
lollllllquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Straks gaat ie nog in de bosjes zitten met een portemonnee aan een touwtje...
als er iemand langsloopt en hem op wil rapen trekt ie hem weg...
terror!![]()
Oh mén... wát een terror!!! En dat na een paar uur nadenkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
Het uberplan van Dennix was om te zeggen dat hij wist van het plan. Hij wilde een dooie kikker uit de vijver halen en de rozenblaadjes van Lieke gebruiken om een pad te maken met een briefje erbij.![]()
Jah, dat was echt een terroractie geweest.. Al helemaal als reactie op de rozen... Pff, terror man!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:29 schreef wolferl het volgende:
Denniks heeft zijn plan onthuld aan Amanda.
Er lag een dooie kikker bij de vijver, hij wilde een pad van rozen maken richting die dooie kikker.
Dat was zijn plan.
Amanda reageerde echt zoiets van, WHATEVER, FREAK.
ja en krijsen en de haren uit zijn kop rukken en het raam uit springenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb 1 wens voor de popipoll en dat is dat Dennis slechts 0% haalt. Ik wil die kop zien, ik wil hem zien JANKEN.
Oja, dat had niet gemogen, was iid een exit geweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
Zo nou. Ik schrik wel even van dat plan! Dat had op zeker een exit geweest. Hij had ons al gewaarschuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |