ik hoop dat iedereen daar heen gaat... zal het lekker rustig zijn op het eurocircuit!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:14 schreef -CRASH- het volgende:
Voor wie in pannen wil gaan oefenen is er op 19 augustus een mooie gelegenheid om dat te doen....
[..]
Nu we het toch over het Eurocircuit hebben...nog eentje van afgelopen jaar...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:49 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
ik hoop dat iedereen daar heen gaat... zal het lekker rustig zijn op het eurocircuit!![]()
![]()
![]()
vette plaatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:16 schreef Nikonnijntje het volgende:
[..]
Nu we het toch over het Eurocircuit hebben...nog eentje van afgelopen jaar...
[afbeelding]
f=230mm | t=1/200s | -0.3EV, uit het losse handje zonder statief
ik heb het geprobeerd:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:14 schreef -CRASH- het volgende:
Voor wie in pannen wil gaan oefenen is er op 19 augustus een mooie gelegenheid om dat te doen....
[..]
Het lijkt erop dat de auto niet helemaal scherp is, maar desondanks wel mooie foto.quote:
Was hij ook niet... het is tevens een crop. (Kon daar niet echt goed uit de voeten met m'n kitlensjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de auto niet helemaal scherp is, maar desondanks wel mooie foto.
1/25s zijn TE lage sluitertijden om fatsoenlijk te pannen...ongeacht wat voor type lens je hebt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:16 schreef kvdv het volgende:
[..]
Was hij ook niet... het is tevens een crop. (Kon daar niet echt goed uit de voeten met m'n kitlensje... momenteel even geen geld voor 'n fatsoenlijke tele.)
Dit was het beste dat me gelukt is, vandaar dat ik 'm toch maar postte.
hieronder btw de EXIF-info:
Focal lenght: 55mm
ISO: 200
Aperture: F/20
Shutterspeed: 1/25s
Deze motorrijder springt er wel heel mooi uit zo met die kleuren tegen dat bruin. Maar hijs voor mij net ff iets te wazig.quote:
klopt, ik vind het maar moeilijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Deze motorrijder springt er wel heel mooi uit zo met die kleuren tegen dat bruin. Maar hijs voor mij net ff iets te wazig.
Misschien doordat die motor ook verticaal wat stuitert (en dat wordt niet gecompenseerd met pannen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |