ff kijken of dit werkt dan....quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1056262/1/50#5http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/brownline.gif
woensdag]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/brownline.gif1828927]woensdag 25 juli 2007 19:49[/url] schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar ouwe agrarische machines
Ik zou denken dat je huisgenootje niet voor dit doel wil poserenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:53 schreef Mikkie het volgende:
'T is dat ik geen foto heb, maar anders zou dat wellicht e.e.a. verduidelijken
Dat is Edje jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
Etcetera op 14:35 ofzo, met oranje trui en petje op?
Gewoon maken, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:53 schreef Mikkie het volgende:
'T is dat ik geen foto heb, maar anders zou dat wellicht e.e.a. verduidelijken
http://old.omroepbrabant.nl/dialog/?title=Mediaplayer&page=media.aspx?type=newsvideo&id=81796quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
ff kijken of dit werkt dan....
-edit- nee dus
Omeletquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:54 schreef Mikkie het volgende:
Btw... omelet ham, paprika en gesmolten brie is
"meezingen met bier en tiet'n"quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef Etcetera het volgende:
is het veilig genoeg dat ik ook ga kijken![]()
Ik vind t leuk om te zien, maar jezelf terugkijken is nooit grappigquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef Etcetera het volgende:
is het veilig genoeg dat ik ook ga kijken![]()
So truequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind t leuk om te zien, maar jezelf terugkijken is nooit grappig
eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
quote:
?quote:
dan pas ik maarquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit moet ik toch even onderstrepenquote:
Leuk om filmpje te zienquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:10 schreef Etcetera het volgende:
?
bron: 'Hans Kazàn wilde zelfmoord plegen'quote:Hans Kazàn was zo depressief nadat zijn theater, Magic Palace, in Spanje werd gesloten, dat hij uit het leven wilde stappen. Dat onthult zijn zoon Oscar deze week in het weekblad Story.
"Het had niet veel gescheeld, of hij was er letterlijk aan onderdoor gegaan", aldus Oscar in het tijdschrift. "Mijn vader heeft nog steeds depressieve buien waarin het moeilijk is om de positieve dingen in het leven te blijven zien. Het feit dat wij altijd voor hem klaar staan sleept hem door deze moeilijke tijd heen."
De goochelaar en illusionist opende vorig jaar het Magic Palace in het Spaanse Torremolinos. Zijn theater was niet zo populair als verwacht. Al sinds de oprichting gingen er geruchten over lege zalen en financiële tegenvallers. Begin dit jaar trok de hoofdfinancier zich terug vanwege enorme verliezen.
Volgens Oscar staat zijn vader nog een zware tijd te wachten. "Het zal opnieuw heel moeilijk worden als de hele financiële afwikkeling van het theater aan de orde komt."
ah okquote:
Ik had hier even Woman, Dimension, Pleased to Meet You en Love Train en achter elkaar opstaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit moet ik toch even onderstrepen
Joker and the Thief,
Woman
en
Collosal
zijn zó goed
Echte powernummers
Ik ben sinds kort ook op de hoogte van Wolfmother, en: eenschquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit moet ik toch even onderstrepen
Joker and the Thief,
Woman
en
Collosal
zijn zó goed
Echte powernummers
We mogen van geluk spreken dat ie geen toverdosis heeft genomenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
bron: 'Hans Kazàn wilde zelfmoord plegen'
Tijdens een interview verklaarde Hans ontgoocheld te zijn
Love Train heb ik ook en The Earth's Rotation Around the Sun ook. Dat zijn nieuwe nummers he?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik had hier even Woman, Dimension, Pleased to Meet You en Love Train en achter elkaar opstaan![]()
Pleased to Meet You ken je?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh da's wel matig.
Maar zie het positief: nu ben je vrij en kun je lekker genieten van een koud pilsje
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen is het overwerkdag Iamredleader. Zaaitijd![]()
Ik mail 'm zo even doorquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Love Train heb ik ook en The Earth's Rotation Around the Sun ook. Dat zijn nieuwe nummers he?
Pleased To Meet You zegt me niets
Dusse...![]()
Utrecht niet in planning, Amsterdam waarschijnlijk wel. Máár ik moet de Firefly-box van Asmo ook nog even terugbrengen. Dus wellicht kunnen we dat combineren en wat met z'n 3-en doen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:46 schreef iamredleader het volgende:
Hey Nem! Alles goed? Ben je toevallig de komende weken in Utrecht of Amsterdam? We moeten even bijkletsen!
Is het wel een oud toetsenbord? Ik weet niet hoeveel schade het achterlaatquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:48 schreef iamredleader het volgende:
M'n vrouw vindt het maar niks
Maar dat deert niks, plan gaat gewoon doorcamera neem ik ook mee
![]()
Ik neem een eigen toetsenbord meequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het wel een oud toetsenbord? Ik weet niet hoeveel schade het achterlaat
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik neem een eigen toetsenbord meevanwege precies dat risico, en ik wil m'n baan wel houden
![]()
Zaterdag kan ik wel denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:51 schreef iamredleader het volgende:
Morgenavond ben ik (behalve m'n overwerk) bezet, vrijdagavond idem, maar zaterdagavond is het de bedoeling dat Asmo, m'n broer, nog een vriend en ik wat gaan afspreken (in Amsterdam), misschien dat je dan ook kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |