quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef -XX- het volgende:
IK HEB GEEN AUTO RIJBEWIJS MAAR IK PIJP WEL.
euh, nee? En als ik al wil neuken, waarom dan niet met Jana's?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:57 schreef fransbreda het volgende:
verkapt-ik wil wat te neuken hebben op vakantie- topic
Alleen Alex of de rest van FokMC ook ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef -XX- het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef -XX- het volgende:
Neen, over hoe je het beste sex in een auto kunt hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
Vroeg de topicstarter een tijdje terug niet in welke auto je het beste sex kon hebben?![]()
Kan het topic even niet vinden.![]()
Alexxxxx betaald?quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
nah.. leek me wel leuk![]()
even geen pecunia
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanhopige laatste kick dan maar....
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Het vervoermiddel zal een spiksplinternieuwe Skoda Fabia diesel huurauto zijn. Ik vind dat je naar Tsjechiė in stijl moet gaan.
En ze hebben nog eens gele platen ook vaak! Dus ik val heerlijk niet op.... Precies de bedoelingquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:34 schreef misteriks het volgende:
[..]
![]()
![]()
i e d e r e e n in tsjechie heeft een skoda, en de helft ervan een fabia ; je gaat er eerder in burger naartoe
verder lgoeie keuze; wroclaw is een leuke en mooie stad, je hebt het trutnov-festival in cze in bereik en ook bratislava is de moeite !
trutnov is een maf muziekfestival; oude auto's zal je vooral in de kleinere steden en het platteland vinden.. Praag en Bratislava zijn bijna volledig uit hun skoda 112(?) gegroeid. een rotte favorit is de nieuwe norm nuquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En wat is het trutnov festival? Komen daar oude auto's?
Vrouwen zijn leuker om naar te kijken dan mannen, hebben een prettiger stemgeluid, en douniers zijn aardiger tegen vrouwenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:07 schreef misteriks het volgende:
ah ! ik vraag me trouwens af waarom je vrouwelijk gezelschap nodig hebt![]()
Skoda.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet waar ik de grootste wrakken kan vindenword mn 3e keer Tsjechiė
Ik heb maar een week vakantie, anders had ik dat inderdaad gedaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ga dan Lada's of Volga's in Rusland fotograferen.
Zoiets?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Das een tot in de puntjes gerestaureerde Skoda, bovendien met Duits kentekenIk wil de goorste, ranzigste, meest verrotte, als kippenhok gebruikte, achter op boerenerven staande, wrakken op de foto zetten
Wbquote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanochtend om 9 uur in Tsjechiė in de auto gestapt, en ik had de smaak te pakken, want een uur geleden was ik weer thuisPaar dagen eerder dan geplanned, maar ik heb gedaan wat ik wilde doen.
Lekker spannend, erheen crossen, paar verroeste lada's piccen, klaarkomen in een Tjechische voor 5 euro en 1 minuut ,en weer zonder stoppen terugrijden. WAT een vakantie. Genoten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:19 schreef -XX- het volgende:
Wb![]()
Vertel!!! Nu maak je ons wel er nieuwsgierig!![]()
Dat, maar dan zonder de sexquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker spannend, erheen crossen, paar verroeste lada's piccen, klaarkomen in een Tjechische voor 5 euro en 1 minuut ,en weer zonder stoppen terugrijden. WAT een vakantie. Genoten.![]()
![]()
Zo is er ook nax aan.quote:
Heidenau had je nog leuk bandjes kunnen scoren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat was eerst wel de bedoeling ja, overnachten in Mlada Boleslav deze nacht, of ergens bij Adenau. Maar ik had geen zin meer
Voor wat er nog van over is na al die jaren dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, gelukkig wel. Mn huurauto was iets beter gebouwd op Tsjechische en Duitse omstandigheden, mijn eigen auto is meer voor Zuid-Frankrijk gebouwd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |