Hoe vaak heb je hem zien voetballen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef BonJovi het volgende:
Krkicgeweldige voetballer en dat op zijn leeftijd
Ik ga nu ook een beetje twijfelen aan jou geaardheid.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:11 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Of vind je hem ook gewoon een lekker ding?![]()
Van mij ook. Begin al die soapies ook zat te worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:17 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Maar Suarez mag van mij in Grunn blijven.![]()
Zucht... Op Bonjovi reageer ik al lang niet meer serieus dus nu ook niet. En als jij aan mijn geaardheid twijfelt is dat jou probleem mannetjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:17 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik ga nu ook een beetje twijfelen aan jou geaardheid.1x is leuk.
![]()
Maar Suarez mag van mij in Grunn blijven.![]()
'probleem'.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zucht... Op Bonjovi reageer ik al lang niet meer serieus dus nu ook niet. En als jij aan mijn geaardheid twijfelt is dat jou probleem mannetje![]()
Ik had een toernooi gevolgd op eurosport toen hij speelden met Spanje, en daar zag het er veelbelovend uitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:11 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hem zien voetballen?
Of vind je hem ook gewoon een lekker ding?![]()
Ik dacht dat Krkic en andere talenten van Barcalona minuten zouden krijgen in oefenduels en aan de hand daarvan een selectie gemaakt zou worden, welke talenten er verhuurd kunnen worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef jna het volgende:
[..]
Was toch al bekend dat ze pas weer in de winterstop gaan kijken of Krkic alsnog naar Ajax kan komen
Zolang Frank Kramer de verslaggeving doet is alles veelbelovend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik had een toernooi gevolgd op eurosport toen hij speelden met Spanje, en daar zag het er veelbelovend uit
Mja, de deadlines naderen. Schnell bitte!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Krkic en andere talenten van Barcalona minuten zouden krijgen in oefenduels en aan de hand daarvan een selectie gemaakt zou worden, welke talenten er verhuurd kunnen worden.
Ik heb ook nog niets binnenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:48 schreef Silenus het volgende:
Yoooo vrinden,
net terug van een anderhalve week vakantie, ga morgen weer een weekendje weg dus heb geen tijd om alles door te lezen maarrrrrrrrrrrrrrr....Heeft men de SCC's al binnen? Ik kijk hier net effe in de poststapel maar zie geen brief van Ajax liggen.
Ja, ieder jaar een nieuwe. Hoezo dan? Krijgen jullie hem meteen voor meerdere jaren?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:14 schreef PyTh het volgende:
Wat duurt dat toch allemaal lang bij jullie met die seizoenskaarten.
Krijgen jullie ook elk jaar een nieuwe?
Heb aan het begin van vorig seizoen mijn nieuwe kaart gehad en die van ons wordt inderdaad weer geheractiveerd na betaling.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, ieder jaar een nieuwe. Hoezo dan? Krijgen jullie hem meteen voor meerdere jaren?
En nog eens gratis naar de play-offs ook, wat een warme club!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb aan het begin van vorig seizoen mijn nieuwe kaart gehad en die van ons wordt inderdaad weer geheractiveerd na betaling.
Ik heb er 1 binnen, die van mijn pa is er nog niet, betaling is wel afgeschrevenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:48 schreef Silenus het volgende:
Yoooo vrinden,
net terug van een anderhalve week vakantie, ga morgen weer een weekendje weg dus heb geen tijd om alles door te lezen maarrrrrrrrrrrrrrr....Heeft men de SCC's al binnen? Ik kijk hier net effe in de poststapel maar zie geen brief van Ajax liggen.
Ik denk dat Rommedahl al snel in de basis zal staan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:19 schreef Fathom het volgende:
[afbeelding]
Ten Cate: "Urzaiz kan basisplaats veroveren"
Ismael Urzaiz is door Ajax in eerste instantie aangetrokken als pinch-hitter. Maar mochten zijn prestaties dermate in het oog springen, dan kan hij Klaas Jan Huntelaar uit de basis verdringen.
Dat zei coach Henk ten Cate over zijn nieuwe Spaanse aanwinst in Voetbal International. "Hij gaat met Klaas Jan Huntelaar de concurrentie aan en de beste speelt", is de trainer stellig. "We hebben deze jongen aangetrokken omdat ik geen kwaliteit wil inleveren als er iemand wegvalt. Wij spelen zo'n zestig wedstrijden per seizoen en dan heb je niet genoeg aan elf basisspelers."
Ook voor rechtsbuiten Dennis Rommedahl geldt dat. De oud-PSV'er begint het seizoen als tweede keus achter Kennedy Bakircioglü. "Kennedy is in principe eerste keus, maar als Dennis beter is speelt hij. Rommedahl geeft ons met zijn snelheid meer mogelijkheden."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |