Ik verwacht ook nog wel één of andere streek.quote:
thats the spiritquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:21 schreef ericajax het volgende:
Dan wiltie toch lekker niet komen, gaatie maar lekker vechten voor UEFA Cup vechten terwijl wij schitteren in de Champions League!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Djibril Sankoh. Heeft nog maar één contractjaar te gaan bij Groningen.
Alsof een Jodenstraat zo bijzonder is?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:03 schreef Blight het volgende:
Ik ben net terug uit Belgie alwaar ik in Antwerpen onder andere deze puike straat tegen kwam:
[afbeelding]
Is de vervanger voor Davids al binnen? Gravesen?
In Antwerpen al helemaal niet met al dat goud.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef Fides het volgende:
[..]
Alsof een Jodenstraat zo bijzonder is?![]()
Ik denk dat dat gebeurd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Weet je nog niet, misschien gaan ze de portemonnee trekken bij Ajax.
Kan Grun geen ongelijk geven. Ze zeggen niet voor niks, verklaar de 17 miljoen van babel maar.quote:
Eens.quote:
Is alweer achterhaald, want Luis Suarez lijkt niet te komen.quote:
En ik had geen trek in Makaay. Mofquote:
Nou geweldigquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Djibril Sankoh. Heeft nog maar één contractjaar te gaan bij Groningen.
Ik vind jouw 4-4-2 systeem met Leo i.p.v. Suarez nog beter eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is alweer achterhaald, want Luis Suarez lijkt niet te komen.
Daarbij lijkt Henk ten Cate voor een driespitsen-systeem te kiezen, dus doe dan maar:
[afbeelding]
![]()
Beide systemen moeten tot successen kunnen leiden, sowieso beter dan iedere 4-3-3-variant (zowel met de punt naar voren als met de punt naar achteren werken gewoon niet).quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind jouw 4-4-2 systeem met Leo i.p.v. Suarez nog beter eerlijk gezegd.
Waar is Kennedy?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daarbij lijkt Henk ten Cate voor een driespitsen-systeem te kiezen, dus doe dan maar:
[afbeelding]
![]()
Dat Maduro het in een oefenwedstrijd leuk doet op die positie wil nog niet zeggen dat hij daar ook daadwerkelijk geschikt voor is. En Heitinga op het middenveld is ook niks tenzij hij een belangrijke nr. 10 van de tegenstander kan uitschakelen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Reken maar dat Suarez komt. Die jongen wilt dol graag bij ons komen voetballen en die heeft gewoon met Groningen afgesproken dat ze hem voor een redelijk bedrag naar A'dam laten vertrekken, omdat bij een arbitragezaak Groningen veel minder geld zou krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Misschien Tonnie Pronk terughalen nu hij geen hoofd scouting meer is!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef Fathom het volgende:
Andres vragen we of Piet Keizer niet zin heeft in nog een seizoen
Was toch al bekend dat ze pas weer in de winterstop gaan kijken of Krkic alsnog naar Ajax kan komenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:39 schreef w00h00 het volgende:
Barca wint, Krkic valt in.
Krkic heeft dus een goed debuut gehad bij Barca dus ik verwacht niet dat we hem bij Ajax kunnen gaan begroeten.
Ben echt benieuwd wie Ajax nog gaat aantrekken...
Hij is wat mij betreft ook niet echt noodzakelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef jna het volgende:
[..]
Was toch al bekend dat ze pas weer in de winterstop gaan kijken of Krkic alsnog naar Ajax kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |