Kun je mooi in de laatste 10 minuten nog een breekijzer in kwakken en een extra winger bij gooien. Ik teken er voorquote:
Dennis Gentenaar/Erik Heijblok, Jurgen Colin, Gregory v/d Wiel, Jan Vertonghen, Robbert Schilder, Hedwiges Maduro, Laurent Delorge, Olaf Lindenbergh, Kennedy Bakircioglu, Ismael Urzaiz en Leonardo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Ziet er goed uit ja. Wat zou het schaduw elftal dan moeten worden. Stel de hele selectie hier zit vast in Kazachstan en we moeten toch spelen, welke 11 dan?
.
Die zitten er momenteel meer dan genoeg bij ajax lijkt mequote:
Ja dus nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:59 schreef BonJovi het volgende:
Mido is geen optie hij is al gekocht door Birmingham
Neej hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:59 schreef BonJovi het volgende:
Transfer is niet helemaal zeker, aangezien Ahmed "Mido" Hossam niet akkoord gaat met enkele clausules in zijn contract. Ajax zou hem dus kunnen kopen voor 9 miljoen euro, maar hoop toch echt dat men dat niet eens overweegt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:59 schreef BonJovi het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:06 schreef Chivu het volgende:
Liever Mido voor 9 miljoen dan Suarez voor 7.
Gegarandeerd problemen, en dat voor 9 miljoen euro!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:06 schreef Chivu het volgende:
Liever Mido voor 9 miljoen dan Suarez voor 7.
Met Perez, Kluivert en Reiziger hebben jullie net zoveel ex-Ajacieden als wij ex-psv'ers.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die zitten er momenteel meer dan genoeg bij ajax lijkt me
Kluivert en Reiziger voetballen helemaal niet meer voor PSV hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met Perez, Kluivert en Reiziger hebben jullie net zoveel ex-Ajacieden als wij ex-psv'ers.
Jurgen Colin is nog niet zeker en inderdaad, jullie hebben alleen Jason Culina en Kenneth Perez.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kluivert en Reiziger voetballen helemaal niet meer voor PSV hoor![]()
Jullie Stam, Huntelaar, Colin en Rommedahl dacht ik..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |