Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:00 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Verzuip in de kots van je vader, en nu oprotten.
Ik kan nu een dikke inkopper eringooien, maar ik wil geen minderjarige meisjes aan het huilen maken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:00 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Iets met moeder?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:01 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik kan nu een dikke inkopper eringooien, maar ik wil geen minderjarige meisjes aan het huilen maken.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:00 schreef Brechtje het volgende:
[..]
1. Nou, je hebt een bak.quote:
En hoe moet je dan nog oprotten, vmbo toppertje?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
1. Nou, je hebt een bak.
2. Dan laat je je vader even flink verkrachten door een neger met een negerpiel in zn smoel, en dan moet ie kotsen.
3. Dan richt je zijn hoofd naar de bak zodat ie daar lekker kan uitkotsen.
4. Dan een paar minuten je hoofd in de bak kots houden, en hup, je verzuipt.
Ik proef (quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
2. Dan laat je je vader even flink verkrachten door een neger met een negerpiel in zn smoel, en dan moet ie kotsen.
nou, dat je nu moet oprotten naar je kotsende vader tiefuskneus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:13 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
En hoe moet je dan nog oprotten, vmbo toppertje?
Tiefuskneus staat wel gelijk aan kutwijf denk ik zo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:16 schreef Brechtje het volgende:
[..]
nou, dat je nu moet oprotten naar je kotsende vader tiefuskneus.![]()
En ik doe geen vmbo, hihihihihihihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |