Fargo,quote:
Ja dat is'mquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:34 schreef C21H23NO5 het volgende:
ohja, o brother where art thou toch?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:42 schreef ElizabethR het volgende:
Bangkok
Godallemachtigquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:44 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
Krungthepmahanakornamornratanakosinmahintarayutthayamahadilokphopnopparatrajathaniburiromudom
rajaniwesmahasatharnamornphimarnavatarnsathitsakkattiyavisanukamprasit
wat zoiets betekent als: De stad van engelen, de grote stad, de woonplaats van de Smaragdgroene Boeddha,
de ondoordringbare stad (in tegenstelling tot Ayutthaya) van de god Indra, de grote hoofdstad van de wereld
die met negen kostbare edelstenen is begiftigd, de gelukkige stad, rijk aan een enorm Koninklijk Paleis dat de
hemelse woonplaats gelijkt waar de gereïncarneerde god regeert, een stad die door Indra is gegeven en die
door Vishnukarn is gebouwd.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:44 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
wat zoiets betekent als: De stad van engelen, de grote stad, de woonplaats van de Smaragdgroene Boeddha,
de ondoordringbare stad (in tegenstelling tot Ayutthaya) van de god Indra, de grote hoofdstad van de wereld
die met negen kostbare edelstenen is begiftigd, de gelukkige stad, rijk aan een enorm Koninklijk Paleis dat de
hemelse woonplaats gelijkt waar de gereïncarneerde god regeert, een stad die door Indra is gegeven en die
door Vishnukarn is gebouwd.
quote:
druivenknippen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe noemt men de behandeling die men uitvoert op druiventrossen om deze mooi en vol te maken en die bestaat uit het met een schaartje elimineren van de onbevruchte en slecht geplaatste druifjes??
quote:
Haha die is ook goed.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:58 schreef Paaskonijn het volgende:
druifalisatie?
Is hij goed?quote:
Ander woord voor vrekken......quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef qonmann het volgende:
vrekken
Reddende engel!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef wyccie het volgende:
Krenten
Erg creatief allemaal maar dit is het enige goede antwoord.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:08 schreef ElizabethR het volgende:
Jackson Pollock
Ik zat in de buurtquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:15 schreef C21H23NO5 het volgende:
The Abyss
kun je een voorbeeld geven van wat je bedoelt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
Is dat niet dat iets kansloos is omdat het een het ander veroorzaakt?? Of in stand houdt??
Dat ja!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:25 schreef ChrisJX het volgende:
Een voorbeeld... Hmmm... Om een internetaansluiting te krijgen moet je KPN via internet een mail sturen, maar je kunt niet op internet voordat je die internetaansluiting hebt.
Dit reken ik goed, omdat het de Catch-22 goed uitlegt, ofschoon er geen voorbeeld wordt gegevenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:23 schreef ChrisJX het volgende:
Das dat je het ene niet kunt doen zonder het andere, maar het andere niet zonder het ene. Zeg maar.
Heb afgelopen zaterdag het nieuwste en laatste boek gelezenquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
Little Whinging
Precies, is in deze tijd van het jaar niet zo'n heeel moeilijke vraagquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef ElizabethR het volgende:
Heb afgelopen zaterdag het nieuwste en laatste boek gelezen![]()
Dus het was weer helemaal vers in mijn geheugen
laatste blz stiekem nog niet gescand ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef ChrisJX het volgende:
Enne, niks verklappen heMoet er nog in beginnen
Ik heb het boek nog niet, maar je dacht toch niet dat ik bij het einde begonquote:
Sorry Chris, maar ik moet het antwoord van WA gewoon goedkeuren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Hadrian's Wall?
wyccie +2quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef wyccie het volgende:
claire danes
Ik heb ook zo'n vaag gevoelquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:56 schreef ElizabethR het volgende:
Maastricht
Mijn zus niet, en die woont er vlakbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |