Ik niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:11 schreef Thomass het volgende:
Ik heb zon gevoel dat de TS gebashed gaat worden omdat hij ICT doet
wheheh, idd. Maar wat mij ook irriteert is dat iedereen maar verwacht dat je dan gratis en vrijblijvend voor iedereen klaar staat. Dat je thuiskomt en dat er dan nog een paar klusjes van vrienden en/of familie moet doen op de Computer. Want jaah je doet toch ICT, voor jou is het geen moeite. Dat is het welquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
"Jij bent handig met computers he?"
"Ja ik doe iets met computers"
"Eh, wat dan?"
"Nou, niet veel"
"Dus jij kunt me niet helpen met..."
"Nee"
Wahaha, daar hoef je geen ICT voor te doen voordat ze dat aan je vragen hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
Jij weet wel iets van computers he ?
Yups
Hebje dan zin om 4 uur lang achter mijn met spyware besmette pc te zitten om hem schoon te maken zonder er iets voor te krijgen ?![]()
hvj nwly !
Nerd die bang is om nee te zeggen: ja hoor
Owja dan kan je meteen ff een probleem bij de buren oplossen nu je er toch bent
En weg is je dag
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:07 schreef Paramnesia het volgende:
Ja ik leer (ik ga maar geen studeer zeggen want dan wordt meneer Vermicelli boos) ICT op het HBO, en ja we werken op computers. Maar dat betekent niet dat ik alles van Windows/andere software afweet.![]()
Als je mij vraagt een leuk php-scriptje te maken of een Java programma te schrijven of misschien een leuk UML-diagrammetje eruit te persen, dan ben ik je man.Met plezier. Maar ik weet echt niet hoe je Outlook weer werkend krijgt na een register fout, of waar die en die functie te vinden is in Word. Laat staan dat ik je een suprieure videokaart kan aanbevelen.
Sorry, ICT is niet een beetje sleutelen aan computers, het is het gewoon niet. Het is het ook weer wel, maar niet op mijn 'vakgebied'. Dus val me alseblieft niet lastig met die vragen, ik weet zeker dat er een goede MBO'er is die suprieur aan mij is op dat vakgebied, bel hem op, moet ik ook wel eens doen.
Mensen die denken dat ICT studeren gelijk staat aan alles van computers weten.![]()
Kut nu heb ik toch studeren gebruikt, sorry Alberto, maar ja ik hou me maar aan de Van Dale
of:Joh jij hebt verstand van computers he ???quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:15 schreef Madnessy het volgende:
nog leuker : Joh jij hebt verstand van computers he ???
antwoord : uhm uhm denk het ?
die gezichten dan geweldig
Zeg me dat het niet waar isquote:
Gewoon thuis ff langsgaan, en dan 50¤ / uur + transportkosten aanrekenen. Zo houd je enkel de goede klanten over; nl die die gewoon een goed werkende pc + service willen en die dan niet op een paar euro'tjes kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:22 schreef Paramnesia het volgende:
wheheh, idd. Maar wat mij ook irriteert is dat iedereen maar verwacht dat je dan gratis en vrijblijvend voor iedereen klaar staat. Dat je thuiskomt en dat er dan nog een paar klusjes van vrienden en/of familie moet doen op de Computer. Want jaah je doet toch ICT, voor jou is het geen moeite. Dat is het wel, het kost tijd, en tijd is geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |