Ik niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:11 schreef Thomass het volgende:
Ik heb zon gevoel dat de TS gebashed gaat worden omdat hij ICT doet
wheheh, idd. Maar wat mij ook irriteert is dat iedereen maar verwacht dat je dan gratis en vrijblijvend voor iedereen klaar staat. Dat je thuiskomt en dat er dan nog een paar klusjes van vrienden en/of familie moet doen op de Computer. Want jaah je doet toch ICT, voor jou is het geen moeite. Dat is het welquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
"Jij bent handig met computers he?"
"Ja ik doe iets met computers"
"Eh, wat dan?"
"Nou, niet veel"
"Dus jij kunt me niet helpen met..."
"Nee"
Wahaha, daar hoef je geen ICT voor te doen voordat ze dat aan je vragen hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
Jij weet wel iets van computers he ?
Yups
Hebje dan zin om 4 uur lang achter mijn met spyware besmette pc te zitten om hem schoon te maken zonder er iets voor te krijgen ?![]()
hvj nwly !
Nerd die bang is om nee te zeggen: ja hoor
Owja dan kan je meteen ff een probleem bij de buren oplossen nu je er toch bent
En weg is je dag
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:07 schreef Paramnesia het volgende:
Ja ik leer (ik ga maar geen studeer zeggen want dan wordt meneer Vermicelli boos) ICT op het HBO, en ja we werken op computers. Maar dat betekent niet dat ik alles van Windows/andere software afweet.![]()
Als je mij vraagt een leuk php-scriptje te maken of een Java programma te schrijven of misschien een leuk UML-diagrammetje eruit te persen, dan ben ik je man.Met plezier. Maar ik weet echt niet hoe je Outlook weer werkend krijgt na een register fout, of waar die en die functie te vinden is in Word. Laat staan dat ik je een suprieure videokaart kan aanbevelen.
Sorry, ICT is niet een beetje sleutelen aan computers, het is het gewoon niet. Het is het ook weer wel, maar niet op mijn 'vakgebied'. Dus val me alseblieft niet lastig met die vragen, ik weet zeker dat er een goede MBO'er is die suprieur aan mij is op dat vakgebied, bel hem op, moet ik ook wel eens doen.
Mensen die denken dat ICT studeren gelijk staat aan alles van computers weten.![]()
Kut nu heb ik toch studeren gebruikt, sorry Alberto, maar ja ik hou me maar aan de Van Dale
of:Joh jij hebt verstand van computers he ???quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:15 schreef Madnessy het volgende:
nog leuker : Joh jij hebt verstand van computers he ???
antwoord : uhm uhm denk het ?
die gezichten dan geweldig
Zeg me dat het niet waar isquote:
Gewoon thuis ff langsgaan, en dan 50¤ / uur + transportkosten aanrekenen. Zo houd je enkel de goede klanten over; nl die die gewoon een goed werkende pc + service willen en die dan niet op een paar euro'tjes kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:22 schreef Paramnesia het volgende:
wheheh, idd. Maar wat mij ook irriteert is dat iedereen maar verwacht dat je dan gratis en vrijblijvend voor iedereen klaar staat. Dat je thuiskomt en dat er dan nog een paar klusjes van vrienden en/of familie moet doen op de Computer. Want jaah je doet toch ICT, voor jou is het geen moeite. Dat is het wel, het kost tijd, en tijd is geld.
Wat heeft een telefoon met ICT te makenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moest laatst lachen om iemand bij de ENCI. ( een externe schoonmaker ).
S: Heeej, kameraad, ik heb een vraagje hoe kan het dat ik mijn Windows niet meer kan updaten ?
M: Geen idee ... geeftie dan een melding als je wilt updaten ofwat ?
S: Ja hij zegt dat ik een vervalsing heb.
M: Je hebt zeker gewoon een key van iemand gekregen en daarmee XP geinstalleerd ?
S: Nee nee, die pc is nieuw he, uit de winkel de winkel had die geinstalleerd.
M: Wat voor winkel dan ? ( hier gaf hij niet echt antwoord op )
S: Ja..... hij zei dat hij XP erop zou zetten maar nu heeftie dus een vervalsing erop gezet, maar ik laat me niet besodemieteren, ik ga gewoon binnenkort terug daar heen.
M: Ja daar is dan toch je oplossing ?
S: Jazekerzo vet he gek
Owja, en hij had een stylz nieuwe Nokia N73 "Das voor de muziek te luisteren he!![]()
zei hij vrolijk"
Maar toen !
S: Kan jij een Nokia unlocken want ik kan Tomtom niet installeren ?
M: Nee dan moet je ff naar zoeen winkel in de stad gaan.
S: Ja daar heb ik geen zin in, wat kost dat unlocken dan
M: 15 euro ofzo. Maar of dat je probleem oplost met Tomtom weet ik niet
S: Oke .... 15 minuten later ging hij het aan een collega vragen![]()
Niet veel, maar die gasten denken dan dat je alles van (digitale) techniek weet. En dus ook van telefoons.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:23 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat heeft een telefoon met ICT te maken![]()
Telefoon valt gewoon onder ICT.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:23 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat heeft een telefoon met ICT te maken![]()
Ik weet veel van computers maar van telefoons weet ik niksquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet veel, maar die gasten denken dan dat je alles van (digitale) techniek weet. En dus ook van telefoons.
Mijn familie heeft een paar pc experts en mijn oma kan ook goed met de pc overwegquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef danny91184 het volgende:
Ik herken het... Alleen vraag ik er geld voor.
Bij familie hoef ik daarvoor gelukkig niet zoveel te komen
Dat was veel SM!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moest laatst lachen om iemand bij de ENCI. ( een externe schoonmaker ).
S: Heeej, kameraad, ik heb een vraagje hoe kan het dat ik mijn Windows niet meer kan updaten ?
M: Geen idee ... geeftie dan een melding als je wilt updaten ofwat ?
S: Ja hij zegt dat ik een vervalsing heb.
M: Je hebt zeker gewoon een key van iemand gekregen en daarmee XP geinstalleerd ?
S: Nee nee, die pc is nieuw he, uit de winkel de winkel had die geinstalleerd.
M: Wat voor winkel dan ? ( hier gaf hij niet echt antwoord op )
S: Ja..... hij zei dat hij XP erop zou zetten maar nu heeftie dus een vervalsing erop gezet, maar ik laat me niet besodemieteren, ik ga gewoon binnenkort terug daar heen.
M: Ja daar is dan toch je oplossing ?
S: Jazekerzo vet he gek
Owja, en hij had een stylz nieuwe Nokia N73 "Das voor de muziek te luisteren he!![]()
zei hij vrolijk"
Maar toen !
S: Kan jij een Nokia unlocken want ik kan Tomtom niet installeren ?
M: Nee dan moet je ff naar zoeen winkel in de stad gaan.
S: Ja daar heb ik geen zin in, wat kost dat unlocken dan
M: 15 euro ofzo. Maar of dat je probleem oplost met Tomtom weet ik niet
S: Oke .... 15 minuten later ging hij het aan een collega vragen![]()
'Word', niet 'Wordt', zie www.google.nlquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef gunk77 het volgende:
Ik zeg altijd als ze met vragen komen:
Zoek een pc met internetverbinding, desnoods op je werk....
Typ www.google.nl in en stel daar je vraag....
Wordt je gelijk niet meer lastig gevallen, althans mijn ervaring.
Of soms zeggen ze zelfs nog, 'maar, je vindt het toch leuk om met computers te werken'?!quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:22 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
wheheh, idd. Maar wat mij ook irriteert is dat iedereen maar verwacht dat je dan gratis en vrijblijvend voor iedereen klaar staat. Dat je thuiskomt en dat er dan nog een paar klusjes van vrienden en/of familie moet doen op de Computer. Want jaah je doet toch ICT, voor jou is het geen moeite. Dat is het wel, het kost tijd, en tijd is geld.
tiepfautje hor kan geburen. Goet van jau hor! Ju voelt ju nu zekar un helu grotu jongu?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
'Word', niet 'Wordt', zie www.google.nl
Succes,
Groetjes,
veldmuis
mjah dan makkelijk oplossing : dan gebeurt het toch niet , en dan heb je kans dat je later niet kan werken. Of als problemen zijn ze gewoon niet oplossen. Werkt heel goedquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar inderdaad met een handige buurman die je terras erin komt leggen vindt men het hememaal niet raar dat ie een paar geeltjes vraagt, maar het repareren van een de PC mag niks kosten.![]()
ICT wordt ondergewaardeerd.
Toen ik wat werkplekken moet updaten en ik een afspraak ging maken met gebruikes zeiden ze praktisch altijd ja na 17 uur of na werktijd of (op vrijdag) morgen kan wel. Toen ik zei van ja dan ben ik vrij dus het moet een ander moment keren ze alsof ze water zagen branden..... alsif ICTers niet gewone werkuren mogen hebben.
Dus dan trek ik het vergelijk: Als je met je auto voor een beurt naar de garage gaat spreek je toch ook niet af ja overdag heb ik de auto nodig, dus geef de auto vanavond maar een beurt? hehehe.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:14 schreef gunk77 het volgende:
[..]
tiepfautje Grammaticafout hor kan geburen. Goet van jau hor! Ju voelt ju nu zekar un helu grotu jongu?
Preciesquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet veel, maar die gasten denken dan dat je alles van (digitale) techniek weet. En dus ook van telefoons.
Nee typfout. Als je nogal snel typt, sla je misschien een letter teveel aan.......quote:
ICT is onder andere een beetje sleutelen aan computers. Sterker nog, als jij een ICT opleiding op het HBO doet dan gaan ze er daar vanuit dat je alle basiskennis van pc's al beheerst, dus onder andere hoe je met word omgaat en hoe je een registerfoutje kunt oplossen in windows.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:07 schreef Paramnesia het volgende:
Ja ik leer (ik ga maar geen studeer zeggen want dan wordt meneer Vermicelli boos) ICT op het HBO, en ja we werken op computers. Maar dat betekent niet dat ik alles van Windows/andere software afweet.![]()
Als je mij vraagt een leuk php-scriptje te maken of een Java programma te schrijven of misschien een leuk UML-diagrammetje eruit te persen, dan ben ik je man.Met plezier. Maar ik weet echt niet hoe je Outlook weer werkend krijgt na een register fout, of waar die en die functie te vinden is in Word. Laat staan dat ik je een suprieure videokaart kan aanbevelen.
Sorry, ICT is niet een beetje sleutelen aan computers, het is het gewoon niet. Het is het ook weer wel, maar niet op mijn 'vakgebied'. Dus val me alseblieft niet lastig met die vragen, ik weet zeker dat er een goede MBO'er is die suprieur aan mij is op dat vakgebied, bel hem op, moet ik ook wel eens doen.
Mensen die denken dat ICT studeren gelijk staat aan alles van computers weten.![]()
Kut nu heb ik toch studeren gebruikt, sorry Alberto, maar ja ik hou me maar aan de Van Dale
Dus als jij psycholoog bent word je ook geacht hoe de scheikundige afbraak van vetten in de maag werkt? Je bent immers met mensen bezig....quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ICT is onder andere een beetje sleutelen aan computers. Sterker nog, als jij een ICT opleiding op het HBO doet dan gaan ze er daar vanuit dat je alle basiskennis van pc's al beheerst, dus onder andere hoe je met word omgaat en hoe je een registerfoutje kunt oplossen in windows.
Als je ICT studeert lijkt het me logisch dat je veel van computers afweet of gaat weten.... of is het ook logisch dat mensen die voor automonteur studeren niet alles van auto's weten....
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:21 schreef fraQture het volgende:
[..]
Dus als jij psycholoog bent word je ook geacht hoe de scheikundige afbraak van vetten in de maag werkt? Je bent immers met mensen bezig....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |