Sja.. Dat ze dom waren is toch al bekend..quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef milk-shake het volgende:
Wat heeft het voor nut om "gasten"die in dgk komen af te zeiken enz....er komen al weinig mensen meer, lekker dom.![]()
+1quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef milk-shake het volgende:
Wat heeft het voor nut om "gasten"die in dgk komen af te zeiken enz....er komen al weinig mensen meer, lekker dom.![]()
geeft niks ......misschien wordt Brain dan weer kwaad.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
OMG, Nada en Amanda gaan weer aan de wijn, die zijn binnen 2 uur weer zat.
lolquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:02 schreef milk-shake het volgende:
Gary heeft kinderen ....hij lijkt echter op een Eric...........![]()
Kan iemand misschien ook wat bedriegingen uiten naar DoB dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt het vaag dat hun rooster zo omgegooid is. Ze hoopt dat DOB het niet laat afweten, want 'zij is de enige die mijn haar kan doen'.
Het resultaat is dagelijks zichtbaar en dat ligt niet alleen aan Amanda, maar ook aan dat nephaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt het vaag dat hun rooster zo omgegooid is. Ze hoopt dat DOB het niet laat afweten, want 'zij is de enige die mijn haar kan doen'.
weten ze nog niet dat die niet meer komen............zou trouwens niet raar op kijken als die het weer intrekken en gewoon weer verschijnen (ze willen wel graag met hun reet op tv/streams)quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Dat gebeurt de laatste dagen om de haverklap. Ze hebben heel wat te verbergen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
Nadia: Hebben wij dan iedereen weggepest?
Amanda: Nee nee nee dat komt om dat er mensen thuis zijn die bellen.
Streamlock
was toch al gebeurtquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan iemand misschien ook wat bedriegingen uiten naar DoB dan?![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gebeurt de laatste dagen om de haverklap. Ze hebben heel wat te verbergen.
Zou mij ook niet verbazen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:08 schreef milk-shake het volgende:
[..]
weten ze nog niet dat die niet meer komen............zou trouwens niet raar op kijken als die het weer intrekken en gewoon weer verschijnen (ze willen wel graag met hun reet op tv/streams)![]()
Omdat het script nog geregeld moet worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:05 schreef Marrije het volgende:
Waarom mogen ze Dimitri pas vanavond bellen?
NAdia: Ze klimmen gewoon over het het...... en lock.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
Gaat lekker daar, om de paar minuten een streamlock.
dat had ik nou wel willen zien en horen wat die zeggen....................quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:12 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij hoorde ik Nada zeggen dat er mensen over het hek klimmen.
Ja, Amanda zei net voor de lock iets van 'maar ze zijn ook bedreigd' en toen mochten we niet meer meeluisteren..quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gebeurt de laatste dagen om de haverklap. Ze hebben heel wat te verbergen.
tjeee mensenkennis..................quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
Cary noemt Amanda een dramaqueen.
Nou ja, de stijl van haar makeup dan. Wat zijn ze strontvervelend bezig met die streams.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
Cary noemt Amanda een dramaqueen.
Zou dat de vervanger zijn voor Stijn of Frans?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:14 schreef kybe het volgende:
Ik denk dat DGK nog wel even door gaat deze vacature is vandaag geplaatst:
http://www.villamedia.nl/n/prikbord.shtm#talpaprodass
wiequote:Op woensdag 25 juli 2007 16:18 schreef noekje het volgende:
Ik vind hem wel een schatje. Ik wil hem wel hebben en dan hoeft die alleen maar in de hoek van de bank te zitten en antwoord geven als ik hem wat vraag.
Doet me denken aan het nummer van Donald Jones: Ik zou je het liefste in een doosje willen doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:18 schreef noekje het volgende:
Ik vind hem wel een schatje. Ik wil hem wel hebben en dan hoeft die alleen maar in de hoek van de bank te zitten en antwoord geven als ik hem wat vraag.
Ik denk, dat die twee een hogere positie hadden/hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou dat de vervanger zijn voor Stijn of Frans?
Lekker speculeren: misschien is er wel iemand ontslagen na de ontsporing van eerverleden zondag.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik denk, dat die twee een hogere positie hadden/hebben.
Over de butler. Zij hebben opmerkingen gemaakt waardoor hij niet meer wil komen. Dimitri dus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Natasja hebben woorden, geen idee wat de aanleiding is/was.
Ze kon voor mij in de stront zakken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:21 schreef milk-shake het volgende:
Nadia wil wel ff de lipgloss lenen van "sliko" ............pffff
Natasia zei dat Dimitri niet meer komt omdat Amanda en Nadia zeiden dat ze een nieuwe butler wilden, die lekker is en wel goed kon werken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
Aha, thanks.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Over de butler. Zij hebben opmerkingen gemaakt waardoor hij niet meer wil komen. Dimitri dus.
Daarom willen ze hem dus bellen.
Ze vroeg aan Amanda of ze had gebeld... Nee mag pas vanavond.. Dat ging over Dimitri.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
Heb je ook geluisterd of niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wij weten wel wat er aan de hand is toch? Lieke en Huub hebben fans........veel fans......en die bellen, mailen, bedreigen, etc. Ze zijn ook tegen geweld, alleen die zes, die mogen wel dood!
Grote klasse van Dimitriquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:23 schreef Zora01 het volgende:
De ruzie gaat over Dimitri, dimitri komt volgens Natasia niet meer, nadat Nada en Amanda over hem geroddeld hadden.
Melissa, de hoer met spuittieten en opgespoten lippen, het plastisch chirurgische wrak, zat de groep wel lekker op te stoken die bewuste zondag.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:28 schreef noekje het volgende:
Mellisa haar laatste keer was op die bewuste zondag. Zij vond het toen allemaal veel te ver gaan. Misschien wilde zij uit zichzelf niet meer komen. Palma zei vanmorgen dat ze op vakantie was maar het is mij te toevallig.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Melissa, de hoer met spuittieten en opgespoten lippen, het plastisch chirurgische wrak, zat de groep wel lekker op te stoken die bewuste zondag.
Thanks!quote:
Klopt, laat haar maar wegblijven die stokomotief.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Melissa, de hoer met spuittieten en opgespoten lippen, het plastisch chirurgische wrak, zat de groep wel lekker op te stoken die bewuste zondag.
Dat was niet die zondag. Dat was vrijdag. Die zondag vond ze het allemaal verschrikkelijk wat er was gebeurd. Ze had het toen ook over die vrijdag. Je hebt de feiten niet goed.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
? Niet toch? Zij was op het moment dat het gebeurde helemaal niet. En ze heeft goed geluisterd naar Lieke en Huub die avond.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat het geen plastisch chirurgische vieze gore snol is?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was niet die zondag. Dat was vrijdag. Die zondag vond ze het allemaal verschrikkelijk wat er was gebeurd. Ze had het toen ook over die vrijdag. Je hebt de feiten niet goed.
De streamlocks zijn idd heel vervelend, maar ik ben toch blij dat die bewuste actie van de bende van 6 niet onder het vloerkleed is verdwenen, hoe hard Tien zijn best ook doet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:31 schreef FSR het volgende:
Sinds het aandrand gebeuren en dat dat door de streamers in de media is gekomen, is er bij elke verkeerd woordje een streamlock...
Dat is wel een naar kantje van het publiceren van gecapte foto's / streams
Je hebt gelijk maar stoken kan ze als geen ander. Het zou de zus van Nada kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was niet die zondag. Dat was vrijdag. Die zondag vond ze het allemaal verschrikkelijk wat er was gebeurd. Ze had het toen ook over die vrijdag. Je hebt de feiten niet goed.
'n plastisch lekker wijf! voor hoe lang dat nog duurtquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat het geen plastisch chirurgische vieze gore snol is?
Oh je had het over het opstoken..sorry:)
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat het geen plastisch chirurgische vieze gore snol is?
Oh je had het over het opstoken..sorry:)
Voor een tweede plaats kan het toch ook prima? Dat zou al een geweldige sprong zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:39 schreef FdW het volgende:
Denken de geachte en gewaardeerde mede-cossers dat ik een flesje sjampie koel kan leggen vanwege de eerste plek in de popupoll van mijn geliefde Lieke?![]()
![]()
Ik vermoed dat ze 2de wordt met 17%quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:39 schreef FdW het volgende:
Denken de geachte en gewaardeerde mede-cossers dat ik een flesje sjampie koel kan leggen vanwege de eerste plek in de popupoll van mijn geliefde Lieke?![]()
![]()
Ik ga voor een stevige 2e plaats , niks mee mis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:39 schreef FdW het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |