Zaterdag is bij mij wel elk jaar de dag dat ik het meeste zuip ja. In een tempo dat ik bijna dronken word van het evenementenbier (in combinatie met de blikken op de camping ben ik dan redelijk van de kaart). Vorig jaar was nog wel het ergste.quote:
Als je nou slim bent zoek je ze alsnog op en verkoop je ze want er wordt op LL toch niet gescannedquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
De mail naar Ticketservice heeft geholpen, ze hebben wat gegevens opgevraagd en sturen nu 2 duplikaattickets op. De originelen worden geannuleerd.Lucky and happy me
Als ik ze hadquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je nou slim bent zoek je ze alsnog op en verkoop je ze want er wordt op LL toch niet gescanned
Alles wordt wel gescanned.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je nou slim bent zoek je ze alsnog op en verkoop je ze want er wordt op LL toch niet gescanned
Sinds wanneer? Ik ben vorig jaar gewoon doorgelopen en niet gescanned. Werd gewoon afgescheurd.quote:
Vorig jaar werd een groot deel al gescanned volgens mij. En dit jaar alles, zoals op meerdere sites (waaronder Lowlands.nl volgens mij) te lezen is. Ook op Wâldrock en Fields of Rock werden alle kaarten gescanned.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Ik ben vorig jaar gewoon doorgelopen en niet gescanned. Werd gewoon afgescheurd.
Waar heb je die info vandaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:37 schreef Leonos het volgende:
Rijden de bussen naar het Lowlands terrein echt pas vanaf 6 uur?
Dus dan moet ik het op station zitten?
Ik heb gewoon de 6280 gepakt, is ongeveer de zelfde telefoon werd mij verteld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De 6300 staat niet tussen de telefoons waar de mobile guide het op doet, dus misschien dat het daardoor komt. Ik wou 'm ook downloaden, maar heb het toch maar niet gedaan.
Dat wordt officieel gezegd om niet 's middags al de grote drukte te moeten verwerken. Soort ontmoedigingsbeleid. Degenen die al eerder zijn geweest weten wel beterquote:
Dus ze rijden wel eerder op donderdag dan 6 uur ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat wordt officieel gezegd om niet 's middags al de grote drukte te moeten verwerken. Soort ontmoedigingsbeleid. Degenen die al eerder zijn geweest weten wel beter
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vorig jaar werd een groot deel al gescanned volgens mij. En dit jaar alles, zoals op meerdere sites (waaronder Lowlands.nl volgens mij) te lezen is. Ook op Wâldrock en Fields of Rock werden alle kaarten gescanned.
Nou, afgelopen jaren zijn wij altijd nog om ongeveer 12 of 1 uur op station 't Harde aangekomen en reden er elke keer al bussen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dus ze rijden wel eerder op donderdag dan 6 uur ?
Precies!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat wordt officieel gezegd om niet 's middags al de grote drukte te moeten verwerken. Soort ontmoedigingsbeleid. Degenen die al eerder zijn geweest weten wel beter
Toen ik dit vanmorgen schreef hoopte ik op nuttige reacties / tips... Maar helaas... Maar hierbij dus nogmaals de vraag wat nou de leukste / beste / gezelilgste camping is... Veder had ik ook nog de vraag wat een beetje een goeie tijd is om vrijdag (of donderdag dus??0 aan te komen om nog een goeie plek te hebben op een leuke (de leukste) camping!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:03 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik weet niet of ik in dit topic ook vragen kan stellen enzo (dit wordt mn eerste lowlands, vandaar)... maar ik vroeg me dus af wat nou de leukste / beste / gezelilgste camping is... Veder had ik ook nog de vraag wat een beetje een goeie tijd is om vrijdag aan te komen om nog een goeie plek te hebben op een leuke (de leukste) camping!
Persoonlijk vind ik camping 2 erg leuk maar veel mensen hoor ik over camping 3. Ik vraag me alleen af of je nog een leuk plekje kunt vinden op 3 als je op vrijdag komt. Als je op donderdag komt moet dat nog wel lukkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:48 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Toen ik dit vanmorgen schreef hoopte ik op nuttige reacties / tips... Maar helaas... Maar hierbij dus nogmaals de vraag wat nou de leukste / beste / gezelilgste camping is... Veder had ik ook nog de vraag wat een beetje een goeie tijd is om vrijdag (of donderdag dus??0 aan te komen om nog een goeie plek te hebben op een leuke (de leukste) camping!
Voor mij maakt het niet uit op welke camping ik sta. Ik kom er bijna alleen om te slapen en om te ontbijten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:48 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Toen ik dit vanmorgen schreef hoopte ik op nuttige reacties / tips... Maar helaas... Maar hierbij dus nogmaals de vraag wat nou de leukste / beste / gezelilgste camping is... Veder had ik ook nog de vraag wat een beetje een goeie tijd is om vrijdag (of donderdag dus??0 aan te komen om nog een goeie plek te hebben op een leuke (de leukste) camping!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |