ik heet zo niet maar okequote:Op woensdag 25 juli 2007 15:47 schreef Armageddon het volgende:
Als je Nerzhul heet dan ben je een Turk!
mensen die go go zeggen hebben een eigen bootje op de gay-paradequote:Op woensdag 25 juli 2007 15:48 schreef Nerzhul het volgende:
go go met die vooroordelen
das normaal op fokquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:46 schreef Nerzhul het volgende:
ik wil graag een klacht maken over mensen met vooroordelen.
voorbeelden:
als je lonsdale draagt ben je racist.
als je gamed ben je nerd.
als je van hardcore houd ben je neo-nazi
enz enz enz
klacht gemaakt
vertelquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:49 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
je moest eens weten wat ze over limburgers zeggen
een nederlandse gamer die al 3 jaar een relatie heeft.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:53 schreef Rekkie het volgende:
Een turkse nerd die homo is.... TS heb je het er moeilijk mee?
Al 3 jaar een relatie?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:54 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
een nederlandse gamer die al 3 jaar een relatie heeft.
wie heeft er hier nou avatar van bruce willis
ah, we hebben hier te maken met een gamende, racistische neo-nazi.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:46 schreef Nerzhul het volgende:
ik wil graag een klacht maken over mensen met vooroordelen.
voorbeelden:
als je lonsdale draagt ben je racist.
als je gamed ben je nerd.
als je van hardcore houd ben je neo-nazi
enz enz enz
klacht gemaakt
ik draag geen lonsdale houdt niet van hardcore en game heel af en toequote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
ah, we hebben hier te maken met een gamende, racistische neo-nazi.
hebben wij weer hoor...
had het moeten weten dat mensen hier die link niet konden leggenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
eindelijk!
Als je dat nu meteen in de OP had gezet![]()
ik persoonlijk voel me in de hoedanigheid van "men" erg in het kruis getast. altijd maar wordt "men" van alles verweten zonder enige grond.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef Nerzhul het volgende:
de klacht is dat men nogal snel klaarstaat met vooroordelen.......
Oh dus jouw vrouwtje moet alles voor je betalen omdat je een sloeber bent?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
vriendin en nee niet een die je moet betalen zoals jij
En dan noem je jezelf gamer??quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:56 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
ik draag geen lonsdale houdt niet van hardcore en game heel af en toe
daarom is hij nou juist zo freaky!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je geen Engels kunt, moet je geen signature in die taal nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |