abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 6 augustus 2007 @ 19:37:48 #226
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52147678
De SdB naast ons gaat sluiten om later weer een supercoop te worden. Maar wat ik niet wist...

Ik moest van 8 tot 12 werken. Ik verrekte al van de rugpijn - maar thank god mocht ik tot half 11 op counter staan en bloemen doen !!! Pauze gehad. kwart voor 11. ff iemand overnemen voor pauze. Diegene kwam maar niet terug. Ik keek dus achter me, en ik zag dat ze er bij in zat. Aha... voorbode.
Affijn, het werd half 12 - en ik kreeg de vraag of ik tussen 12 en 1 wou blijven. Nee, dat wou ik niet - rugpijn duuuhuuuh.
12 uur, ik wou weg !!
1 iemand werd op pauze gestuurd - en ik vónd het al weird dat de counter persoon op dat moment niet op pauze ging. Maar goed, ik zag het aan.
5 over 12. Ik ging maar eens vragen wanneer ik eens weg mocht. En het was nogsteeds best druk.
Ja, *naam* is niet gekomen.
Paar minuten later. "Wil je écht niet blijven René? Misschien kan je beter staan? Wil dat dan wel"
Ja, dat wil wel - dat deed ik per slot van rekening de hele ochtend al.
DRUK DRUK DRUK opeens Waar komen de mensen vandáááán?
"Ja, de Super de Boer is bezig met de opruiming - die heeft niet veel meer."
Goed, De heer L assistentie kassa
De heer G assistentie kassa
De heer P assistentie kassa

Maar onder stress ging counter ook haske goed

Kwart over 1 ging ik naar huis En de halve middag plat gelegen met een film te kijken. Gaat gelukkig wel weer beter
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52151610
Oh nou lekker dan Beterschap!

Bij ons (to go) was het eindelijk weer eens druk (en een zooitje )
Ik ben een meisje =)
pi_52152959
5 mensen in ons filliaal ontslagen ivm diefstal

Fucking niet normaal zeg
pi_52153215
Ik ben een meisje =)
pi_52153585
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef Simsfan88 het volgende:

Fucking niet normaal zeg
Haha prachtig, zulke mensen snap ik gewoon niet, bij de albert heijn jatten....
Beste baas die er is met salaris... en overige dingen...
pi_52155538
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Haha prachtig, zulke mensen snap ik gewoon niet, bij de albert heijn jatten....
Beste baas die er is met salaris... en overige dingen...
En dan kan je een pakkie kauwgom of een busje deo pikken
pi_52155930
Heb het hele verhaal niet gehoord, komt vast nog wel, maar iig één kassadame schijnt zomerzegels mee naar huis genomen te hebben. Dat doe je toch niet?
  Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:14:48 #233
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52160968
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 00:09 schreef Simsfan88 het volgende:
Heb het hele verhaal niet gehoord, komt vast nog wel, maar iig één kassadame schijnt zomerzegels mee naar huis genomen te hebben. Dat doe je toch niet?
Jep jep jep, zo is vorig jaar bij ons ook een ontslagen
pi_52161856
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 00:09 schreef Simsfan88 het volgende:
hoeveel zitten op 1 rolletje dan?? want volgens mij is dat nog aardig wat aan volle spaarkaarten (x ¤ 5,-)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:54:57 #235
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52161928
ben ik gebeld als ik vrijdag kan
"Ja, je snapt natuurlijk wel dat we niet dezelfde situatie willen hebben als gisteren "

Helaas, rijles om 4 uur. Tot 3 uur wilden ze niet.
pi_52162025
ik ben vandaag weer van 13.00 tot 20.00 present, morgen van 08.00 tot 18.00
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_52162480
Vandaag de hele dag vrij
Willen niet meer dat we 6 dagen werken dus iedereen is zondag + nog een dag vrij
pi_52162546
Even een vraagje: als je bij aha-to go boodschappen doet, krijg je dan ook medewerkerskorting?
(en je kaart laat scannen natuurlijk )
pi_52162578
Sterkte met je rug renesite.
  Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:23:35 #240
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52162596
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:22 schreef Kickmaster het volgende:
Sterkte met je rug renesite.
Thanx. Tis al bijna weer weg - te fanatiek geweest met sporten
pi_52162625
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Kickmaster het volgende:
Even een vraagje: als je bij aha-to go boodschappen doet, krijg je dan ook medewerkerskorting?
volgens mij niet, zie ook:
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:53 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

gelukkig geen bonuskaart bij To Go
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_52163219
quote:
Nope volgens mij niet. We accepteren van alle kaarten eigenlijk alleen airmiles. To Go is ook eigenlijk losstaand van gewone Appie
Ik ben een meisje =)
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:47:36 #243
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_52173824
quote:
Ja, die krijg je wel. Medewerkers van de (stations-) Ah To Go krijgen die korting trouwens weer níet, omdat die niet in dienst zijn van AH.
Het is echter beleid van AH To Go om niet om een bonuskaart (of Airmiles) te vragen, omdat dat te veel tijd kost bij de kassatransactie. De kassa vraagt dus ook niet om een bonuskaart, die melding hebben ze uitgeschakeld. Als een klant echter zo'n kaart aanbiedt, wordt die wel geaccepteerd. Airmiles worden bijgeschreven, en als er artikelen zijn waar bonuskorting opzit (waar To Go dus geen promotie voor maakt/ophangt) gaat ie er nog af ook. En zo telt het dus ook mee voor je medewerkerskorting.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_52173875
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:47 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ja, die krijg je wel. Medewerkers van de (stations-) Ah To Go krijgen die korting trouwens weer níet, omdat die niet in dienst zijn van AH.
Het is echter beleid van AH To Go om niet om een bonuskaart (of Airmiles) te vragen, omdat dat te veel tijd kost bij de kassatransactie. De kassa vraagt dus ook niet om een bonuskaart, die melding hebben ze uitgeschakeld. Als een klant echter zo'n kaart aanbiedt, wordt die wel geaccepteerd. Airmiles worden bijgeschreven, en als er artikelen zijn waar bonuskorting opzit (waar To Go dus geen promotie voor maakt/ophangt) gaat ie er nog af ook. En zo telt het dus ook mee voor je medewerkerskorting.
Whaha fijn dat dat even verteld wordt. Ik dacht gewoon dat we geen bonus hadden. Ik dacht dat alles wat in de aanbieding is er gewoon automatisch af gaat. Hmz vaag.
Ik ben een meisje =)
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:55:55 #245
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_52174002
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:49 schreef Dupje het volgende:

[..]

Whaha fijn dat dat even verteld wordt. Ik dacht gewoon dat we geen bonus hadden. Ik dacht dat alles wat in de aanbieding is er gewoon automatisch af gaat. Hmz vaag.
Wat er bij ons in de 'aanbieding' is (dus die oranje posters op het perron) gaat er inderdaad bij ons zo wel af, ook zonder bonuskaart. Maar artikelen die bij de 'grote' AH Bonus zijn (zeg, kipfilet ofzo, waar wij die stickertjes vanaf peuteren omdat we zoals gezegd geen bonusacties promoten) dan gaat daar normaalgesproken geen korting vanaf... behalve als je een bonuskaart scant.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:59:34 #246
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_52174078
Iemand van de AH uit Ngein hier verder?
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
pi_52174514
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:55 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Wat er bij ons in de 'aanbieding' is (dus die oranje posters op het perron) gaat er inderdaad bij ons zo wel af, ook zonder bonuskaart. Maar artikelen die bij de 'grote' AH Bonus zijn (zeg, kipfilet ofzo, waar wij die stickertjes vanaf peuteren omdat we zoals gezegd geen bonusacties promoten) dan gaat daar normaalgesproken geen korting vanaf... behalve als je een bonuskaart scant.
Ah op die fiets, weet ik dat ook weer. Dus als iemand een bonuskaart geeft kan ik die gewoon scannen dus
Ik ben een meisje =)
pi_52176170
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:59 schreef PauldeMunnik het volgende:
Iemand van de AH uit Ngein hier verder?
Mijn VM en SM heeft daar wel gewerkt ja
pi_52178882
en vandaag was het weer zo druk we hadden 's avonds pas tijd om alles schoon te maken, op te ruimen en te vullen

morgen weer openen, hopen dat de drukte dan meevalt, want ik moet tot 18.00
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_52182460
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef Simsfan88 het volgende:

Fucking niet normaal zeg
Nog even hierover. Het blijkt nu zo te zijn dat het 5 mensen uit de regio zijn ipv 5 mensen uit ons filliaal. Bij ons is er gelukkig niemand weg, maar toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')