Haha prachtig, zulke mensen snap ik gewoon niet, bij de albert heijn jatten....quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef Simsfan88 het volgende:
5 mensen in ons filliaal ontslagen ivm diefstal
Fucking niet normaal zeg![]()
![]()
En dan kan je een pakkie kauwgom of een busje deo pikkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Haha prachtig, zulke mensen snap ik gewoon niet, bij de albert heijn jatten....
Beste baas die er is met salaris... en overige dingen...
Jep jep jep, zo is vorig jaar bij ons ook een ontslagenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:09 schreef Simsfan88 het volgende:
Heb het hele verhaal niet gehoord, komt vast nog wel, maar iig één kassadame schijnt zomerzegels mee naar huis genomen te hebben. Dat doe je toch niet?![]()
hoeveel zitten op 1 rolletje dan?? want volgens mij is dat nog aardig wat aan volle spaarkaarten (x ¤ 5,-)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:09 schreef Simsfan88 het volgende:
Heb het hele verhaal niet gehoord, komt vast nog wel, maar iig één kassadame schijnt zomerzegels mee naar huis genomen te hebben. Dat doe je toch niet?![]()
Thanx. Tis al bijna weer weg - te fanatiek geweest met sportenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:22 schreef Kickmaster het volgende:
Sterkte met je rug renesite.
volgens mij niet, zie ook:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Kickmaster het volgende:
Even een vraagje: als je bij aha-to go boodschappen doet, krijg je dan ook medewerkerskorting?
(en je kaart laat scannen natuurlijk)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:53 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
gelukkig geen bonuskaart bij To Go
Nope volgens mij niet. We accepteren van alle kaarten eigenlijk alleen airmiles. To Go is ook eigenlijk losstaand van gewone Appiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Kickmaster het volgende:
Even een vraagje: als je bij aha-to go boodschappen doet, krijg je dan ook medewerkerskorting?
Ja, die krijg je wel. Medewerkers van de (stations-) Ah To Go krijgen die korting trouwens weer níet, omdat die niet in dienst zijn van AH.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Kickmaster het volgende:
Whaha fijn dat dat even verteld wordt. Ik dacht gewoon dat we geen bonus hadden. Ik dacht dat alles wat in de aanbieding is er gewoon automatisch af gaat. Hmz vaag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:47 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ja, die krijg je wel. Medewerkers van de (stations-) Ah To Go krijgen die korting trouwens weer níet, omdat die niet in dienst zijn van AH.
Het is echter beleid van AH To Go om niet om een bonuskaart (of Airmiles) te vragen, omdat dat te veel tijd kost bij de kassatransactie. De kassa vraagt dus ook niet om een bonuskaart, die melding hebben ze uitgeschakeld. Als een klant echter zo'n kaart aanbiedt, wordt die wel geaccepteerd. Airmiles worden bijgeschreven, en als er artikelen zijn waar bonuskorting opzit (waar To Go dus geen promotie voor maakt/ophangt) gaat ie er nog af ook. En zo telt het dus ook mee voor je medewerkerskorting.
Wat er bij ons in de 'aanbieding' is (dus die oranje posters op het perron) gaat er inderdaad bij ons zo wel af, ook zonder bonuskaart. Maar artikelen die bij de 'grote' AH Bonus zijn (zeg, kipfilet ofzo, waar wij die stickertjes vanaf peuteren omdat we zoals gezegd geen bonusacties promoten) dan gaat daar normaalgesproken geen korting vanaf... behalve als je een bonuskaart scant.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whaha fijn dat dat even verteld wordt. Ik dacht gewoon dat we geen bonus hadden. Ik dacht dat alles wat in de aanbieding is er gewoon automatisch af gaat. Hmz vaag.
Ah op die fiets, weet ik dat ook weer. Dus als iemand een bonuskaart geeft kan ik die gewoon scannen dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:55 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Wat er bij ons in de 'aanbieding' is (dus die oranje posters op het perron) gaat er inderdaad bij ons zo wel af, ook zonder bonuskaart. Maar artikelen die bij de 'grote' AH Bonus zijn (zeg, kipfilet ofzo, waar wij die stickertjes vanaf peuteren omdat we zoals gezegd geen bonusacties promoten) dan gaat daar normaalgesproken geen korting vanaf... behalve als je een bonuskaart scant.
Mijn VM en SM heeft daar wel gewerkt jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:59 schreef PauldeMunnik het volgende:
Iemand van de AH uit Ngein hier verder?
Nog even hierover. Het blijkt nu zo te zijn dat het 5 mensen uit de regio zijn ipv 5 mensen uit ons filliaal. Bij ons is er gelukkig niemand weg, maar toch.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef Simsfan88 het volgende:
5 mensen in ons filliaal ontslagen ivm diefstal
Fucking niet normaal zeg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |