Murp toch... representatief is een geheel normaal woord.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb mavo gedaan hoor!!!
en ik heb wel wat beters te doen als praten als in de politiek![]()
Natuurlijk. Heb je zo'n stuk rauw vlees wel es van dichtbij gezien?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jongens worden geiler van tieten dan een kut??
Nee nog nooitquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Heb je zo'n stuk rauw vlees wel es van dichtbij gezien?
Maar Wonderer, hoe resepectloos!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Heb je zo'n stuk rauw vlees wel es van dichtbij gezien?
Nou, 1. niet van jouw tieten, maar ook niet van lesbis (quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik is niet murp!!! en natuurlijk spelen lesbis ook met hun poesje maar ze zullen toch geiler worden van me tieten net als jonges!!
volgens mij wordt de vraag andersom gesteldquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:42 schreef Sabsie het volgende:
Als je met jezelf bezig bent dan ben je toch altijd geil?Daar hoef je geen homo/lesbi voor te zijn hoor
![]()
O jezusquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef Dijamante het volgende:
*ff blond doen*
maar ey vismokkel, hoe hebben bi's dat dan volgens jou ??
die worden wel geil van zichzelf maar tog ook weer niet ???![]()
Maarja, dan moet je als homo natuurlijk weten hoe een hetero dat voelt om te kunnen vergelijken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar ik bedoelde ook niet dat je echt voor de spiegel staat en denkt "mmmm wat ben ik een lekker ding" maar meer dat als je als homo aan je piemel zit of als lesbi aan je borsten dat je dat dan geiler vind dan wanneer een hetero het doet omdat je die dingen normaal ook bij een ander geil vind om te voelen!
Als je wilt communiceren moet je wel een beetje je talen kennen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb mavo gedaan hoor!!!
en ik heb wel wat beters te doen als praten als in de politiek![]()
Zitten andere vrouwen dan niet de hele dag aan hun borstenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:35 schreef Viswijfje het volgende:
dit heb ik me al eerder afgevraagt dus vraag ik t maaar hier:
als ik mezelf de zon laat zien vind ik t gevoel lekker maar niet dat ik me eigen lichaam lekker vind ofzo, maar dat is ook omdat ik dus hetero ben.. als ik nou een lesbi was zou ik t mischien wel lekker vinden om de hele dag aan me eigen borsten te zitten! (maar dat ben ik niet hoor!)
Ohquote:Op zondag 29 juli 2007 19:03 schreef Drammer het volgende:
Hetero's worden toch ook geil van zichzelf, waarom zouden homo's dat dan niet worden?
zie je wel, die ranzige hetero's ook altijdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Hetero's zijn in elk geval niet vies van zichzelf..
ja, dat zei ik van de week ook alquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:44 schreef Versteendepeer het volgende:
Zijn het niet narcisten die geil van zichzelf worden?
Dont blame me, ik zit hier pas een dag.quote:
En meteen lekker bezig zie ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:49 schreef Versteendepeer het volgende:
[..]
Dont blame me, ik zit hier pas een dag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |