Snappen die mensen nou echt niet dat het Marktplaats is, en dat je over de prijs hoort te onderhandelen? Je gaat toch geen vaste prijs op Marktplaats vragen, en boos worden als mensen minder bieden. Dan ben je echt debiel.quote:ik wordt hier een beetje ziek van kunnen jullie nu echt niet lezen???er staat toch duidelijk als je er geen 250 euro voor wilt geven reageer dan niet!!!en voor 200 euro pleur ik hem liever in de kliko!!
op de MARKT betaal je ook gewoon de prijs die hun er voor willen hebben!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:18 schreef TC03 het volgende:
Wat een sukkels zijn dat toch.
Ik bied ergens ¤200 op, er werd ¤250 gevraagd. Deze reactie krijg ik terug:
[..]
Snappen die mensen nou echt niet dat het Marktplaats is, en dat je over de prijs hoort te onderhandelen? Je gaat toch geen vaste prijs op Marktplaats vragen, en boos worden als mensen minder bieden. Dan ben je echt debiel.
Klacht: paupers die Marktplaats niet snappen.
Eens!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:20 schreef Armageddon het volgende:
Als er in zijn bericht staat dat je onder de 250 euro niet hoeft te reageren en je doet het toch dan vind ik jou een pauper.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:20 schreef Armageddon het volgende:
Als er in zijn bericht staat dat je onder de 250 euro niet hoeft te reageren en je doet het toch dan vind ik jou een pauper.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:20 schreef Armageddon het volgende:
Ik las er overheen, maar volgens mij had hij een typfout gemaakt en stond er eerst: "als je minder wilt betalen, stuur dan een mail". Een had geen moeten zijn. Hij heeft nu zijn advertentie verwijderd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:20 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind het debiel om een minimumprijs te vragen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:22 schreef Nerzhul het volgende:
er staat meestal wel vermeld of het vraagprijs of minimumprijs is.
wie snapt er nou marktplaats niet dan
Jezus ... als jij hun al paupers vind wtf ben je zelf dan wel niet ??quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snappen die mensen nou echt niet dat het Marktplaats is, en dat je over de prijs hoort te onderhandelen? Je gaat toch geen vaste prijs op Marktplaats vragen, en boos worden als mensen minder bieden. Dan ben je echt debiel.
Een Marktplaats waar je zelf je spulletjes verkoopt, daar hebben we het toch over? Niet de markt met Sjaak's Notenkraam.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:19 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
op de MARKT betaal je ook gewoon de prijs die hun er voor willen hebben!
ben je een hoofddoekdragende turk ofzo die alles goedkoper wil?
plus doen ze op fok ook
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Marktplaats? Is dat een datingsite?
Probeer je er maar weer uit te lullen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik las er overheen, maar volgens mij had hij een typfout gemaakt en stond er eerst: "als je minder wilt betalen, stuur dan een mail". Een had geen moeten zijn. Hij heeft nu zijn advertentie verwijderd.
Doe ik niet. Normaal gesproken zou ik dan niet reageren, maar me nog wel ergeren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Probeer je er maar weer uit te lullen.
moet je voor de grap eens kijken bij auto'squote:Op woensdag 25 juli 2007 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het debiel om een minimumprijs te vragen.
Vaste prijs niet, minimum prijs wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe je dat echt??quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:19 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
op de MARKT betaal je ook gewoon de prijs die hun er voor willen hebben!
ben je een hoofddoekdragende turk ofzo die alles goedkoper wil?
plus doen ze op fok ook
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doe je dat echt??
Ik betaal zelfs in de meeste winkels niet het volle pond
Niet als neit schrijven is een typo, de als het schrijven is een taalkundig fiasco. (terwijl ik zelf ook niet de beste ben in de Nederlandse taal.quote:
Dit was toch echt een typo, omdat eerst iets anders wilde typen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Niet als neit schrijven is een typo, de als het schrijven is een taalkundig fiasco. (terwijl ik zelf ook niet de beste ben in de Nederlandse taal.)
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dit was toch echt een typo, omdat eerst iets anders wilde typen!
![]()
Nee dat had jij niet kunnen bedenken, je geestelijke toestand laat dat niet toe om zoiets te verzinnen! Helaas!quote:
Supermarkt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doe je dat echt??
Ik betaal zelfs in de meeste winkels niet de volle pond
Jij schrijft de als het en je durft dan over mijn geestelijke toestand te beginnen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat had jij niet kunnen bedenken, je geestelijke toestand laat dat niet toe om zoiets te verzinnen! Helaas!
Ja, dat durf ik. Het is immers het ultieme bewijs dat verandering niet toelaatbaar is in jouw geestelijke toestand.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Jij schrijft de als het en je durft dan over mijn geestelijke toestand te beginnen?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, dat durf ik. Het is immers het ultieme bewijs dat verandering niet toelaatbaar is in jouw geestelijke toestand.
Accepteer het nu maar.....
donders bliksem keelsie das is mie donders geilquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel op de wang hoor... ik heb namelijk net in een ander topic toegegeven dat ik lesbisch ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |