Bij mij ging het zonder refresh.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef Bravebart het volgende:
Had ik net ook, maar toen ik hem handmatig refreshte zat hij er opeens weer achter
Dat is al behoorlijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:36 schreef itsme het volgende:
Boonen op 17.30 volgens de officiele site (Samen met de Franse held Moreau)![]()
nee hoor alles komt goed.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:35 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ha ha ha, pompiederpom........
Niets aan de hand pompiederpom.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef flyck het volgende:
[..]
sastre moet dan ook doseren, dekker moet volluit gaan.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij ging het zonder refresh.
[afbeelding]
Hij stort in.
Precies,quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:38 schreef itsme het volgende:
[..]
nee hoor alles komt goed.![]()
(Heeft rasmus nog wel genoeg mannen straks)![]()
Hij kan Contador's aanvallen paraderen.![]()
(O nee eigenlijk geloof ik dat niet)![]()
zoiets?![]()
Het is natuurlijk wel erg flauw om te zeggen dat als je kunt klimmen en een (vlakke) tijdrit kunt rijden, dat het niet wil zeggen dat je ook een klimtijdrit (hoewel het ook weer niet zo'n hele zware klimtijdrit was) kunt rijden. Andere discipline dan klimmen en vlak tijdrijden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:36 schreef flyck het volgende:
[..]
laatste TT is sastre 1min30 verloren op leiheimer en 2min op contador. En hij is ook een klimmer.
Laatste 4 km is idd tegen de 12% gemiddeldquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:38 schreef Ericr het volgende:
Verradelijke klim die Marie Blanque, laatste paar kilometer is altijd behoorlijk rammen.
Geniaal.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:38 schreef Grumpey het volgende:
Maarten die interviews afneemt....legendarisch
Ik vermoed dat daar Rasmussen zal gaan aanvallen....quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Laatste 4 km is idd tegen de 12% gemiddeld.
quote:
Niet onderschatten, Rabo heeft een vrij goede taktiek toch deze Tour.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Breukink geen plan heeft en wel ziet wat er gaat gebeuren.
de TT was niet echt massaal veel klimwerk. minder als in 2005 en toen kwam sastre wel goed voor de dag.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel erg flauw om te zeggen dat als je kunt klimmen en een (vlakke) tijdrit kunt rijden, dat het niet wil zeggen dat je ook een klimtijdrit (hoewel het ook weer niet zo'n hele zware klimtijdrit was) kunt rijden. Andere discipline dan klimmen en vlak tijdrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |