Saunier Duval had in de hele giro zero maal lekgereden, ik vraag me af of dat deze tour wel is gebeurd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:24 schreef flyck het volgende:
discovery heeft slechte banden deze tour. contador al eens 30seconden verloren door platte band. nu levi plat :p
Ik weet niet hoe goed Contador kan tijdrijden, kan me toch voorstellen dat ze sowieso 2e willen worden.quote:
Tja, dan begint je vakantie pas op maandag 30 juliquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:24 schreef Vork het volgende:
Ik zou niet in het lab willen werken die dat gaat doen. Iedere dag voor 180 renners al die routine controles uitvoeren. Dan zou ik wel weten wanneer mijn vakantie zou zijn,
In 1967quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:25 schreef VincentAdam het volgende:
Het zijn allemaal nieuwe huizen hier, heeft allemaal met die aardbeving te maken,.
Ja mayo in het begin van de tourquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:25 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Saunier Duval had in de hele giro zero maal lekgereden, ik vraag me af of dat deze tour wel is gebeurd.
Ja dat vind ik ook zo irritant. Die leip die had altijd slechte dagen tijdens zijn rabo periode. Nu staat hij op plats 4 maar ik hoop dat hij nog wat plaatsjes zal zakken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:25 schreef Ericr het volgende:
Leipheimer losrijden vind Boogerd wel leuk, volgens mij zijn dat geen vrienden sinds de Rabo tijd.
Boogerd heeft sowieso weinig vrienden in de tour tijdens de koers. Hij rijdt of alles en iedereen op een hoop. Of hij zit te vloeken en te tieren, of hij dringt zich voorin in finales, omdat hij niet wil vallen. Ik zou voorin niet zo blij worden van zo'n renner.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:25 schreef Ericr het volgende:
Leipheimer losrijden vind Boogerd wel leuk, volgens mij zijn dat geen vrienden sinds de Rabo tijd.
waarom hij heeft naar de tour gewerkt en rijd zijn beste tour ooit. (ookal kun je niet tegen zijn manier van rijden, je moet het ook maar doen).quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo irritant. Die leip die had altijd slechte dagen tijdens zijn rabo periode. Nu staat hij op plats 4 maar ik hoop dat hij nog wat plaatsjes zal zakken.
Ik vind Menchov veel symphatieker qua uitstraling dan.
Contador wil de Tour winnen, die heeft al gezegd dat hij liever probeert aan te vallen, zichzelf opblaast en 10e wordt dan wat verdedigend naar de tweede plaats te rijden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed Contador kan tijdrijden, kan me toch voorstellen dat ze sowieso 2e willen worden.
Helaas vrees ik dat dat dan de realiteit zou zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:26 schreef Gripper het volgende:
Tja, dan begint je vakantie pas op maandag 30 juli
O Ik dacht even dat jullie ook het zelfde probleem hadden als ik. Dat de smilies kruisjes zijn.quote:
Ligt aan FOK! hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:28 schreef itsme het volgende:
[..]
O Ik dacht even dat jullie ook het zelfde probleem hadden als ik. Dat de smilies kruisjes zijn.
Blijkbaar kan mijn geheugen vandaag niet en de NOS en de officiele tour de France aan. (met de gaps site die ook net als de NOS iedere keer vanzelf refresht.
wat is er goedgelovig aan logische redenatie?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:21 schreef flyck het volgende:
[..]
jij bent ook goedgelovig he.
sastre zijn TT is echt niet zo geweldig hoor. En die haalt nooit 5minuten aan de finish.
Ach alleen omdat ik denk, godver man, had je dat niet eerder kunnen doen, ten tijde van de rabo periode.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef flyck het volgende:
[..]
waarom hij heeft naar de tour gewerkt en rijd zijn beste tour ooit. (ookal kun je niet tegen zijn manier van rijden, je moet het ook maar doen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |