Ja, geniet nu ook wel. Maar goed dat we niet naast mekaar zitten zou we echt gek van mekaar worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:40 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
(erg he) Ben blij als de rit over is eerlijk gezegd. En als de uitslag goed is ga ik hem weer kijken maar dan genietend.
![]()
Ja ik hoop dat ze Boogerd als laatste gebruiken, die heeft meer karakterquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:42 schreef Remzz het volgende:
Ik zou nu tegen die Rus zeggen dat hij gewoon tot de top van de Marie Blanque moet controleren, en dat Boogerd dat bij de Aubisque moet doen.
Lol ik loop de hele tijd van de pc naar de tv.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:42 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja, geniet nu ook wel. Maar goed dat we niet naast mekaar zitten zou we echt gek van mekaar worden.
Positief..........![]()
![]()
Ik denk dat Boogerd naast karakter ook beter en langer mee omhoog kanquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ze Boogerd als laatste gebruiken, die heeft meer karakter
Menchov inderdaad gebruiken voor een strak tempo, hij is niet de man om aanvallen te pareren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:42 schreef Remzz het volgende:
Ik zou nu tegen die Rus zeggen dat hij gewoon tot de top van de Marie Blanque moet controleren, en dat Boogerd dat bij de Aubisque moet doen.
En de echte aanval moet nog komen........quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol ik loop de hele tijd van de pc naar de tv.
Op de Tv is de rit 5 minuten geleden begonnen. Dan begin ik met kijken maar dat houd ik niet lang vol want ik wil toch weten hoe het gaat in het echt.![]()
En als je teveel zuipt flikker je op je kokosnoot.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:45 schreef VincentAdam het volgende:
Maarten tegen zijn zoon: Zeg ehm, ik vind dat naar de disco gaan tot 6 uur s ochtends te laat is. Kijk ik bedoel, je moet de volgende dag ook weer naar school, en dan moet er ook gewerkt worden. Dat hakt er in. Dat hakt er echt in! En ehm, een paar uur minder kan dan ook. Hoe doen die andere scholieren dat? Geven die er nu ook een snok aan? Ehm, tja, hoe zie jij dat?
echt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:46 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
En de echte aanval moet nog komen........
Kun je nagaan..........![]()
Ben voor Rasmussen.....................![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |