They lock this topic and throw away the keyquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:07 schreef PeZu het volgende:
and all that you post is eclipsed by het slotje
leuk idee wel van gilmourquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gaan mensen nog naar de Gilmour DVD premiere??
Wat info:
http://www.arrow.nl/rock/index.php?option=com_content&task=view&id=861&Itemid=54
en
http://www.pathe.nl/gilmour
ja echte geldklopperijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:54 schreef Hankster het volgende:
Nee.
Schandalige geldklopperij, terwijl ik een paar dagen later gewoon lekker vanaf mijn eigen bank met een biertje in de hand van de DVD kan gaan genieten
Tuurlijk welquote:
25 euro voor een bioscoop bezoek met opreden etc etcquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:53 schreef Hankster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
25 euro voor een concert wat ik even later gewoon thuis kan bekijken, een optreden van een Nederlandse PF coverband en vertoning van een Q&A met Dave wat ik een dag later ook op internet kan zien en nog een nummertje door Dave vanuit z'n studio .. nou nou nou ... echt wel de 25 euro waard
Hoeveel was Dave live in de Music Hall? 40 euro of iets dergelijks? Dan staat dit toch in geen verhouding, man.
Als jij er graag heen wilt; doen!. Maar ga niet zeggen dat ze er bij wijze van spreken nog meer voor konden vragen![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vandaag heb ik 2 kaartjes gekocht voor in Den Haag
Hm, ik heb ook die LP. maar daar staat geen 'Pink Floyd' op. Op geen enkele van Pink Floyd die ik heb geloof ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:41 schreef ruud_fr het volgende:
deze heb ik laatst aangeschaft
[afbeelding]
Syd, Roger and the Lost Boys?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:18 schreef webfreak het volgende:
Vraagje tussendoor:
Ik ben bezig met een Pink Floyd tribute-band, en over een dikke maand geven we onze eerste show. Ons enige probleem: We zijn nog naamloos!En er moet toch iets op de posters komen te staan
De meeste namen zijn natuurlijk allang ingepikt, en zomaar een songtitel kiezen wordt al snel corny. Iemand suggesties?
16 euro. het is een limited edition uitgebracht door CBS/SONY, staat op de achterkant althansquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:48 schreef Pudy het volgende:
Lekker plaat ruud_fr, hoeveel heb je daar voor betaald? De plaat is namelijk een behoorlijke nep. (Maar daarom niet minder leuk)
Ik vind echt dat je het ' The fat old sons' moet noemenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:18 schreef webfreak het volgende:
Vraagje tussendoor:
Ik ben bezig met een Pink Floyd tribute-band, en over een dikke maand geven we onze eerste show. Ons enige probleem: We zijn nog naamloos!En er moet toch iets op de posters komen te staan
De meeste namen zijn natuurlijk allang ingepikt, en zomaar een songtitel kiezen wordt al snel corny. Iemand suggesties?
Show me some pinkquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Pink is the colour.Goede naam m.i.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |