Volgens mij was dat nou net de bedoeling.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:18 schreef ToughLove het volgende:
Ik vind dat hij alleen Lieke mooi heeft opgemaakt.
Vanavond.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Heb ik er overheen gelezen of is de uitslag van dat populariteits gebeuren nog niet bekend?
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:19 schreef wolferl het volgende:
Huub is iets van plan.
Klinkt als een kleuter "ja maar ik wil me rooie broek aan, ik vin die blauwe nie moooooi"quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:20 schreef noekje het volgende:
Nadia vindt het écht niet mooi!
Dat stemmetje...*rilt*
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:20 schreef noekje het volgende:
Nadia vindt het écht niet mooi!
Dat stemmetje...*rilt*
Dat probeert hij ook. Is alleen lastig in de broek te krijgenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:23 schreef demins het volgende:
[..]
Kunnen we de discussie over je penis nu afsluiten?![]()
Die meiden hebben ook echt geen opvoeding gehad.... wat een troela's...quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
Niet te filmen... Amanda kon al niet wachten om het zelf "beter" te doen en deed dat tenminste buiten de kapsalon, Nadia heeft daar niet eens het fatsoen voor.
En maar zo 'beleefd' doen door hem met "U" aan te spreken, maar ondertussen te onbeschoft voor woorden door het over "Slieko" te hebben en gelijk haar make-up weer weg te halen.
Beauty is just skin deep... so is decency![]()
Dat kan dan weer wel! Bangladesh/India.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
Nu is z'n moeder weer hindoestaan en z'n vader Amerikaan.
Nee hoor puur zoutzuur.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:26 schreef noekje het volgende:
Nadia weet niet wat hij erop heeft gesmeerd maar ze krijgt er uitslag van.
Hopelijk is het geen zoutzuurachtige substantie. Ik duim voor je Nadia!!
Ja, het blijft vaag maar die ogen zijn echt uit de richting India.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan dan weer wel! Bangladesh/India.
Dat bedoel ik dus, hij liegt dat hij barst.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
Nu is z'n moeder weer hindoestaan en z'n vader Amerikaan.
Wacht maar tot ze de uitslag van de popoll krijgt... dan wordt ze pas echt beroerdquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:26 schreef wolferl het volgende:
Nadia krijgt nu al uitslag zegt ze.
Zoals mootie zegt, het kan wel. Ik snap alleen niet waarom hij steeds andere landen noemt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, hij liegt dat hij barst.
Neeeeee, want ze is er nog maar net, en iedereen zal wel jaloers zijn op haar schoonheid.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze de uitslag van de popoll krijgt... dan wordt ze pas echt beroerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |