Of Boonen die dankzij z'n stijve pik recht kon blijven en daarna woedend was.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
Of Dean, die dacht met z'n testosteron niveau zo hoog als een kiwi dat 'ie die bocht best wel met 70 kon nemen.
"Raarrrrgghghhhh, Yeahhh!!! Out of my way!!! Wieeeuuueeeewww!!!" *patsboemcrash*
Zou prachtig zijn als het die smerige Millar isquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:46 schreef Yozzz het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat het één van die grootbekken is, die Rasmussen de hele tijd in de media aanvallenOf natuurlijk de favorieten van deze renners.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:47 schreef Fides het volgende:
[..]
Zou prachtig zijn als het die smerige Millar is![]()
Boonen is ook anti-rasmussen, na Vino het zou toch een bak zijn als hij het echt zou zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:46 schreef Yozzz het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat het één van die grootbekken is, die Rasmussen de hele tijd in de media aanvallenOf natuurlijk de favorieten van deze renners.
Mayo had in elk geval een te hoog testosteron in de giroquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:55 schreef Falco het volgende:
Het kan ook gewoon Rasmussen zelf zijn natuurlijk
Dan kap ik ook met de tour, dan zou het de grootste leugenaar van allemaal zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:55 schreef thespotlessmind het volgende:
Rasmussen zou ook leuk zijn de held van Fok!
Sluit dit subforum dan maar
Hij is wel érg vaak getest ondertussen, en negatief bevonden...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:55 schreef Falco het volgende:
Het kan ook gewoon Rasmussen zelf zijn natuurlijk
Dan heeft hij wel lef gehad met z'n persconferentiequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:58 schreef Gitanki het volgende:
[..]
![]()
Dan is het 2 voor twaalf voor de tour en het wielrennen..
zowat alle renners buiten rabobank zijn anti-rasmussen ... dus...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:48 schreef Gitanki het volgende:
Boonen is ook anti-rasmussen, na Vino het zou toch een bak zijn als hij het echt zou zijn![]()
Jij fiets er zelf tussen toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zowat alle renners buiten rabobank zijn anti-rasmussen ... dus...![]()
Bij welke ploeg fiets jij dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Discovery, Quickstep en Barloworld zijn in het kamp van Rasmussen hoor, of neigen er naartoe in ieder geval. Geen kritiek vanaf die kantquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Dat kanquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
boonen zit bij quickstep hoor... ook steegmans schijnt niet over rasmussen te spreken te zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Grumpey het volgende:
Discovery, Quickstep en Barloworld zijn in het kamp van Rasmussen hoor, of neigen er naartoe in ieder geval. Geen kritiek vanaf die kant
Discovery moet wel sympathiseren, na het Armstrong-gedoe. Quickstep betwijfel ik en Barloworld zijn opportunisten die bollen willen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Discovery, Quickstep en Barloworld zijn in het kamp van Rasmussen hoor, of neigen er naartoe in ieder geval. Geen kritiek vanaf die kant
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Robert Hunter (BAR)
Michael Rasmussen (RAB)
Kim Kirchen (TMO)
Patxi Vila (LAM)
Christian Moreni (COF)
Lilian Jégou (FDJ)
Erik Zabel (MRM)
Maxim Iglinskiy (AST)
Dat zijn de kanshebbers.
Kan ook altijd nog een andere onverwachte controle (bijvoorbeeld 's ochtends) geweest zijn, volgens mij. Dit zijn alleen de mannen die na de streep getest zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Robert Hunter (BAR)
Michael Rasmussen (RAB)
Kim Kirchen (TMO)
Patxi Vila (LAM)
Christian Moreni (COF)
Lilian Jégou (FDJ)
Erik Zabel (MRM)
Maxim Iglinskiy (AST)
Dat zijn de kanshebbers.
Boonen laat zich meedrijven. Eerst vond 'ie het allemaal maar onzin en spektakelzoekende journalistiek en nu is het ineens een dopingzondaar volgens 'm.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
boonen zit bij quickstep hoor... ook steegmans schijnt niet over rasmussen te spreken te zijn
Jaaajajaa, punten!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Yeahhh![]()
Ik ga voorrrrr... uhmmmmm......tjaaaa..... Iglinsky!!
Dan lijkt het me 100% zeker Iglinsky.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:04 schreef Gripper het volgende:
Om 15.00 wordt de naam bekend gemaakt door de UCI....
Zou je bijna denken he, dat het dan een Astana is, die toch al eruit zijn. Ze zullen niet riskeren dat de renners dat tijdens de etappe horen en weer ergens langs de kant gaan stilzitten, of erger nog: de dader een ravijn in wippenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dan lijkt het me 100% zeker Iglinsky.
je hebt waarschijnlijk gelijk, toch jammer,ik had liever gehad dat het iemand was die nog in de tour zatquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Dan lijkt het me 100% zeker Iglinsky.
Vrij vroeg inderdaad...quote:
Dat het enórm dom zou zijn is ook de enige reden waarom het Iglinsky niet zou moeten zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef northernlight81 het volgende:
Ik denk ook een Astana, want anders zouden ze die peroon direct uit de tour halen. Dit is voor de tour denk ik ook het minst erg.
Ervan uitgaande dat dat lijstje met gecontroleerde klopt en volledig is zou je zeggen dat het Iglinsky is.
Wat bizar dat precies de knecht van Vino dan een ander soort doping heeft gebruikt. Terwijl zijn maat professionele behandelingen kreeg moest hij het doen met zo'n prutmiddel waarvan iedereen zegt dat je een stomme gans bent als je het gebruikt.
Ja dat zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:45 schreef northernlight81 het volgende:
En T-mobile zat vanochtend ook bij die 'stakende' renners, wat dus alleen maar zou zeggen dat zo'n staking niks voor stelt.
Heb je een bron of is het een gedachtequote:Op woensdag 25 juli 2007 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
En het is niet Hunter of Rasmussen.
Wuyts zei net dat het een renner van de lottrekking was, dus niet de etappewinnaar of gele truidrager..quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb je een bron of is het een gedachte?
We hebben een winnaar!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
5 euri op Moreni
ah ok ... toch beetje anti-climax, zijn naam zegt me niet zo veelquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:40 schreef thespotlessmind het volgende:
http://www.lequipe.fr/Cyclisme/breves2007/20070725_172716Dev.html
Voor dit soort mensen komen die krantjes dus met zulke koppen aanzetten, van die sensatiezoekers. Wees blij dat het een anti-climax is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ah ok ... toch beetje anti-climax, zijn naam zegt me niet zo veel![]()
Ah, weten we dat ook weer. Niet eens weten wie Moreni is maar wel weten wie er allemaal doping pakt zonder bewijsquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ah ok ... toch beetje anti-climax, zijn naam zegt me niet zo veel![]()
ja, dan weet je dat ook weer, leuk héquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:55 schreef -skippybal- het volgende:
Ah, weten we dat ook weer. Niet eens weten wie Moreni is maar wel weten wie er allemaal doping pakt zonder bewijs
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:56 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, dan weet je dat ook weer, leuk hé![]()
De naam Boonen of Lefèvere wordt hier zelden vernoemd zonder bijhorende insinuatie. Bij Rasmussen wordt dat beloond met 25 jankposts.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah, weten we dat ook weer. Niet eens weten wie Moreni is maar wel weten wie er allemaal doping pakt zonder bewijs
quote:Moreni liep tegen de lamp in de elfde rit
wo 25/07/07 - De dopingbom blijft op scherp staan in de Tour de France. Na de 11e rit werd bij Cristian Moreni lichaamsvreemd testosteron gevonden. De organisatoren van de Tour hebben dat nieuws ondertussen bevestigd.
De Italiaan Cristian Moreni werd bij lottrekking geselecteerd om na de rit naar de dopingcontrole te gaan.
(PhotoNews)
Het dopinglab van Châtenay-Malabry heeft in het bewuste urinestaal exogeen (lichaamsvreemd) testosteron aangetroffen.
Na elke rit worden urinestalen van de ritwinnaar, de gele trui en een selectie renners gecontroleerd.
Moreni zorgde in die rit alvast niet voor vuurwerk. Hij belandde samen met Moreau en anderen in de waaier die op meer dan drie minuten van ritwinnaar Robert Hunter finishte.
Het is nog onduidelijk of zijn ploeg Cofidis ook uit de Tour moet verdwijnen. Moreni is een ploegmaat van onze landgenoten Staf Scheirlinckx, Nick Nuyens en Rik Verbrugghe. Daarover heeft de Tour-organisatie nog niets gemeld.
Insinuaties zat bij Lefevere. Boonen heb ik nooit iets over gezegd, behalve dat een arrogante jankerd is die soms eens wat minder moet praten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De naam Boonen of Lefèvere wordt hier zelden vernoemd zonder bijhorende insinuatie. Bij Rasmussen wordt dat beloond met 25 jankposts.
Wat is het verschil?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De naam Boonen of Lefèvere wordt hier zelden vernoemd zonder bijhorende insinuatie. Bij Rasmussen wordt dat beloond met 25 jankposts.
Wat is het verschil?
Ik word nogal moe van dat België-Nederland gedoe. Dat heeft een kleuterniveau, wat je mogelijk niet (of minder) zou tegenkomen als dit alles in SPT gebeurde. Maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Insinuaties zat bij Lefevere. Boonen heb ik nooit iets over gezegd, behalve dat een arrogante jankerd is die soms eens wat minder moet praten.
Verder weet jíj best wel dat ik geen Rabofiel ben
En daarbij ook nog dat dinges niet alleen rasmussen beschuldigde, maar ook anderen. Zoek maar na in verschillende topics.
Waar heb ik het over NL vs. Bel?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik word nogal moe van dat België-Nederland gedoe. Dat heeft een kleuterniveau, wat je mogelijk niet (of minder) zou tegenkomen als dit alles in SPT gebeurde. Maar dat is een andere discussie.
True that!quote:Die "sporadische" fans die graag met smileys gooien, beseffen niet goed dat ze zich vrij vaak belachelijk maken.
Die discussie is dan ook totaal overbodig, aangezien het subforum Sport overspoelt zou worden door TDF-topics en hetzelfde karakter zou aannemen als dit subforum. De moreelsuperieure kaart wordt altijd na het Belgë-Nederland-gebash gespeelt, opvallend.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik word nogal moe van dat België-Nederland gedoe. Dat heeft een kleuterniveau, wat je mogelijk niet (of minder) zou tegenkomen als dit alles in SPT gebeurde. Maar dat is een andere discussie.
De "gevestigde kenners" moeten ook inzien dat ze weinig verbeteren aan de sfeer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
iscussie.
Die "sporadische" fans die graag met smileys gooien, beseffen niet goed dat ze zich vrij vaak belachelijk maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |