Maarten Ducrotquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:22 schreef HenkieVdV het volgende:
WIE?
Heb ik al vanaf het begin.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Zal wel weer over de TdF gaan.. heb net die shit uit m'n AT geflikkerd.
hij geeft heul geen commentaar vanuit z'n achtertuinquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:27 schreef je_oma het volgende:
Die gast woont bij een maat van mij in de straat. Moeten nog een keer zijn commentaar gaan afzeiken als hij in de tuin zit of zo.
Wel als ie commentaar vanuit zijn achtertuin geeft.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:36 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
hij geeft heul geen commentaar vanuit z'n achtertuin
Niet alstie het vanuit z'n voortuin doet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wel als ie commentaar vanuit zijn achtertuin geeft.
Dan wel.
Dan niet nee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:39 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Niet alstie het vanuit z'n voortuin doet.
Dan niet.
Klopt en samen met jouw is het helemaal bagger. Jut en Jul letten niet, vinden hun verhalen belangrijker dan dat wat er in de koers gebeurd en rijgen het ene aan het andere cliseequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:20 schreef Herbert_Dijkstra het volgende:
Wat een irritante man. Steeds als ik iets vertel over gothische gebouwen begint hij weer te schreeuwen over fietsen!
Met z'n neus en krullen. Mag je dan zeggen dat het een slechte commentator is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |