Nu mogen ze al niet meer melden wie er die dag gecontroleerd werd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Erg Bild niveauValt me tegen van Wuyts.
Zijn we in ieder geval van de speculaties af.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef Ereinion het volgende:
Als Rasmussen positief blijkt te zijn, dan kan je de Tour wel inpakken. Dat zou echt een gigantisch drama zijn.
Ik word kotsmisselijk van insinuaties. Ook in het dagelijks leven, ik word er echt giftig van.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Erg Bild niveauValt me tegen van Wuyts.
Lamaar, volgens mij was dit even een Eduard37-momentje van mijquote:
Inderdaad, kuttiming.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:51 schreef Cootz het volgende:
[..]
Lekker lomp, om dat tijdens de rit bekend te maken, zeker als de bewuste renner nog meefietst..
Misschien heeft hij al in de remmen geknepen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:51 schreef Cootz het volgende:
[..]
Lekker lomp, om dat tijdens de rit bekend te maken, zeker als de bewuste renner nog meefietst..
Die renner kan beter maken dat hij zich snel laat afzakken, anders krijgen we inderdaad Amerikaans worstelen in het peleton.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:51 schreef Cootz het volgende:
[..]
Wie heeft er allemaal gelost vandaag?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die renner kan beter maken dat hij zich snel laat afzakken, anders krijgen we inderdaad Amerikaans worstelen in het peleton.
Ja maar het is toch prachtig. Dat hij zo nuchter blijft.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:54 schreef Cootz het volgende:
Oh, wat is die Tankink toch een heerlijke vent in die interviews
Zolang hij maar geen tankinstallatie meeneemt danquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
Die stem van Breukink lijkt verdomd veel op die van Cristian Albers
Tankink en Dekker, dat wordt genieten de eerste komende 10 seizoenenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:54 schreef Cootz het volgende:
Oh, wat is die Tankink toch een heerlijke vent in die interviews
Naar aanleiding van het nieuwe doping geval ging het over de renners die gecontroleerd waren in die rit:quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:55 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Zolang hij maar geen tankinstallatie meeneemt dan![]()
Doen ze de hele tijd al. ook in hun 'avondprogramma'. Continu verdachtmakingen richting Rasmussen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja die Belgen zijn ook aan het zoeken idd..... het viel me ook al op...
Ze moeten Sastre niet zoveel ruimte geven, die gast kan nog voor verassingen zorgen vandaaag.
Zou wel weer een mooie sapone zijn, dadelijk wanneer ze terugkomen in Frankrijk de weg gebarricadeerd door de gendarmesquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:54 schreef Ereinion het volgende:
Dat zou nog eens ongekende beelden opleveren, dat straks een renner door de agenten uit de koers gehaald wordt nadat bekend wordt dat hij positief is.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nu mogen ze al niet meer melden wie er die dag gecontroleerd werd.
Nog niet...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:56 schreef Mike.Strutter het volgende:
Er is toch niet bekend wie het is?
Nee, dat deed hij niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen ze dat, maar niet insinueren dat hij het gaat zijn. En dat deed Wuyts.
Hangt er vanaf wie er voorop ligtquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:57 schreef Yozzz het volgende:
Wachten ze met zoiets tot na de etappe, of komt dat gewoon tussendoor ergens?
Ik krijg er de schijt van. Belgische, Franse & Duitse mediaquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:55 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Doen ze de hele tijd al. ook in hun 'avondprogramma'. Continu verdachtmakingen richting Rasmussen.
jammer, het zal wel afgunst zijn
Ik hoop gewoon tussendoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:57 schreef Yozzz het volgende:
Wachten ze met zoiets tot na de etappe, of komt dat gewoon tussendoor ergens?
Je kan proberen telkens onder de kritieke waarde te blijven, maar één keer toch uitschietenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:57 schreef 456 het volgende:
Testosteron is een herstel middel. Hoelang blijft dat te testen?
Wat deed Rasmussen de dag voor de 11e etappe?
Reed hij etappe 12 ook in het geel-> Ja, dus is ie ook getest.
Lijkt me dus sterk dat hij het is.
De 10e etappe was de etappe van Vasseur.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:57 schreef 456 het volgende:
Testosteron is een herstel middel. Hoelang blijft dat te testen?
Wat deed Rasmussen de dag voor de 11e etappe?
Reed hij etappe 12 ook in het geel-> Ja, dus is ie ook getest.
Lijkt me dus sterk dat hij het is.
Die lui zijn oversentimenteel. Ze maken van een mug een olifant. Overdrijven is ook een vak. Steeds dat als als als als als.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:55 schreef 456 het volgende:
Ducrot, LUL...
"Laten we maar weer van het ergste uitgaan"
Nee, zeg:
"Laten we eerst eens wachten totdat we een officieel bericht horen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |