quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:55 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Zolang hij maar geen tankinstallatie meeneemt dan![]()
Doen ze de hele tijd al. ook in hun 'avondprogramma'. Continu verdachtmakingen richting Rasmussen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja die Belgen zijn ook aan het zoeken idd..... het viel me ook al op...
Ze moeten Sastre niet zoveel ruimte geven, die gast kan nog voor verassingen zorgen vandaaag.
Zou wel weer een mooie sapone zijn, dadelijk wanneer ze terugkomen in Frankrijk de weg gebarricadeerd door de gendarmesquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:54 schreef Ereinion het volgende:
Dat zou nog eens ongekende beelden opleveren, dat straks een renner door de agenten uit de koers gehaald wordt nadat bekend wordt dat hij positief is.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nu mogen ze al niet meer melden wie er die dag gecontroleerd werd.
Nog niet...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:56 schreef Mike.Strutter het volgende:
Er is toch niet bekend wie het is?
Nee, dat deed hij niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen ze dat, maar niet insinueren dat hij het gaat zijn. En dat deed Wuyts.
Hangt er vanaf wie er voorop ligtquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:57 schreef Yozzz het volgende:
Wachten ze met zoiets tot na de etappe, of komt dat gewoon tussendoor ergens?
Ik krijg er de schijt van. Belgische, Franse & Duitse mediaquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:55 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Doen ze de hele tijd al. ook in hun 'avondprogramma'. Continu verdachtmakingen richting Rasmussen.
jammer, het zal wel afgunst zijn
Ik hoop gewoon tussendoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:57 schreef Yozzz het volgende:
Wachten ze met zoiets tot na de etappe, of komt dat gewoon tussendoor ergens?
Je kan proberen telkens onder de kritieke waarde te blijven, maar één keer toch uitschietenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:57 schreef 456 het volgende:
Testosteron is een herstel middel. Hoelang blijft dat te testen?
Wat deed Rasmussen de dag voor de 11e etappe?
Reed hij etappe 12 ook in het geel-> Ja, dus is ie ook getest.
Lijkt me dus sterk dat hij het is.
De 10e etappe was de etappe van Vasseur.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:57 schreef 456 het volgende:
Testosteron is een herstel middel. Hoelang blijft dat te testen?
Wat deed Rasmussen de dag voor de 11e etappe?
Reed hij etappe 12 ook in het geel-> Ja, dus is ie ook getest.
Lijkt me dus sterk dat hij het is.
Die lui zijn oversentimenteel. Ze maken van een mug een olifant. Overdrijven is ook een vak. Steeds dat als als als als als.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:55 schreef 456 het volgende:
Ducrot, LUL...
"Laten we maar weer van het ergste uitgaan"
Nee, zeg:
"Laten we eerst eens wachten totdat we een officieel bericht horen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |