nee, ik struin het internet een beetje af. Zit wat op bnet en verveel me te pletterquote:
Ja, wat is dit?quote:
Niks te doen hebben denk ikquote:
precies.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ja en toe moet je ff je benen strekken heh, anders verzuurt het
Oh, euhm... ja...quote:
ik ben net ook even een half uurtje bezig geweest.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:18 schreef heijnen het volgende:
ik heb net serieus gewoon normaal werk gehad voor ongeveer een uur lang
Ik ga altijd ff met ze praten, dan zie je ze echt zo kijken met een blik in hun ogen van "wanneer gaat ie nou weg, ik heb hier helemaal geen tijd voor"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies.
Hier kan ik prima mensen uitlachen die zich helemaal de cholera werken.
Maar hun dag gaat wel snel
Mooi is dat hequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:19 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik ga altijd ff met ze praten, dan zie je ze echt zo kijken met een blik in hun ogen van "wanneer gaat ie nou weg, ik heb hier helemaal geen tijd voor"
idd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:22 schreef heijnen het volgende:
goed begin is het halve werk zeggen ze wel eens
eigenwijze mensen
nee ik bedoel check me topic genaamd eigenwijze mensenquote:
daarom, hoog tijd voor een VMRTquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:26 schreef Pheno het volgende:
Het duurt idd wel erg lang zo'n dag.
Dat kan ik vandaag niet eens. Ik zit onderuitgezakt op een stoel een beetje te fokken nu. Water bij de hand, dus ik hoef niet eens te lopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi is dat he
Zo kijk ik iemand hier ook steeds aan.
ja en dan straks als je naar huis gaat zeggen "Pfew, het was het mn dagje wel vandaag zeg. hopelijk is het maandag niet zo druk"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:19 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik ga altijd ff met ze praten, dan zie je ze echt zo kijken met een blik in hun ogen van "wanneer gaat ie nou weg, ik heb hier helemaal geen tijd voor"
Het laat lang op zich wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |