Jawel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik Nederlands ging studeren?
Ben jij dan docent in Utrecht?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
Erik, er bestaat een kleine kans dat jij ooit een werkgroep bij mij gaat volgen.
Ik ben geen universitair docent (wanneer ben je dat eigenlijk precies?), maar ik mag een werkgroep gaan leiden als ik wil.quote:
Gezellig. Maar jij was toch gevestigd in Amsterdam?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
Erik, er bestaat een kleine kans dat jij ooit een werkgroep bij mij gaat volgen.
Ik wist niet dat je zo overtuigend kon liegen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:43 schreef Bupatih het volgende:
Ik wist niet eens dat Erik ging studeren.
Ik heb een aanstelling gekregen aan de UU.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezellig. Maar jij was toch gevestigd in Amsterdam?
Je gaat toch niet heen en weer reizen tussen... waar je woont (waar is dat uberhaupt? Oh ja, Eindhovenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, daar heb ik pas geld voor als mijn studiefinanciering begint.
Nee, maar het schijnt dat ze er wel geregeld moet zijn. Is dat niet besproken in jullie uitgebreide pm-wisseling?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien woont toch niet in Utrecht?
Ik wist dat ze er soms komt en dat ze het een leuke stad vindt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, maar het schijnt dat ze er wel geregeld moet zijn. Is dat niet besproken in jullie uitgebreide pm-wisseling?
Ah, zie je wel. Dat zal zijn omdat ik er werk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist dat ze er soms komt en dat ze het een leuke stad vindt.
Nou... qua architectuur heeft het wel z'n aantrekkelijke kanten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word niet zo vrolijk van de Uithof.
Daar hoef ik ook niet heen gelukkig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word niet zo vrolijk van de Uithof.
Oh, waar dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar hoef ik ook niet heen gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |