Het ís ook fout. Dat hoeft niet altijd te worden aangetoond met verwijzing naar regels. De dagelijkse praktijk is bewijs genoeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
het mooie van discussies is dat deze niet statisch zijn. Zoals jij het stelt is het inderdaad niet relevant, zoals de discussie liep was het wel relevant.
De vraag aan frollo om aan te tonen dat het fout is, mag in jouw ogen zinloos zijn, maar dan mis je een essentieel punt. Degene die beweerd, toont aan. Niet andersom.
Iemand beweerd dat het fout is. Wees dan een vent en roep het niet alleen, maar toon het ook aan.
Nou, vooruit. Als je het dan maar beperkt tot fora.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:53 schreef Frollo het volgende:
Ik ga voortaan een tilde en een hekje voor mijn leestekens zetten~#! Ik vind dat mijn posts daar stukken duidelijker van worden~#!
Er is geen regel die zegt dat het fout is, toch~#?
Tuurlijk, in een sollicitatiebrief zou ik zoiets nóóit doen~#!quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Als je het dan maar beperkt tot fora.
Ik vindt hedt dtuidtelijker om aldtijdt dt dte gebruiken !quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:41 schreef Nawien het volgende:
![]()
[..]
Zoals eerder al vermeldt door mij (vandaar WTS cursus begrijpend lezen) doet ik het alleen op fora omdat het voor mij overzichtelijker is. hallo! en hallo !. Ik vind dat laatste duidelijker.
Hahah tuurlijk, droom lekker verder. Je hebt gewoon geen argumenten meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het ís ook fout. Dat hoeft niet altijd te worden aangetoond met verwijzing naar regels. De dagelijkse praktijk is bewijs genoeg.
Goede vergelijking, jij komt er welquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:53 schreef Frollo het volgende:
Ik ga voortaan een tilde en een hekje voor mijn leestekens zetten~#! Ik vind dat mijn posts daar stukken duidelijker van worden~#!
Er is geen regel die zegt dat het fout is, toch~#?
en dat is wel fout !quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:58 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ik vindt hedt dtuidtelijker om aldtijdt dt dte gebruiken !
Ookgebruikikafentoegeenspatiesomdatdatmakkelijkertypt .
Troll !
Ach, met dergelijke vergelijkingen lijkt het mij inderdaad niet vreemd dat je minder genoegen neemt.quote:
Kun je dat even aantonen, uiteraard onderbouwd met een fatsoenlijke betrouwbare bron?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:02 schreef Nawien het volgende:
[..]
en dat is wel fout !![]()
spaties moeten altijd tussen woorden haha![]()
![]()
Wou je zeggen dat de vergelijking niet opgaat~#?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Goede vergelijking, jij komt er wel![]()
Nou, jij slaat ze naar believen over.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:03 schreef Nawien het volgende:
Maargoed het was leuk. Jammer alleen dat de discussie op basis van argumenten aan jullie kant is beëindigt. Zegt genoeg over jullie inhoudelijke kennis![]()
Haha, ik pwnde je.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:03 schreef Nawien het volgende:
Maargoed het was leuk. Jammer alleen dat de discussie op basis van argumenten aan jullie kant is beëindigt. Zegt genoeg over jullie inhoudelijke kennis![]()
Zeker. het kostte niet eens moeitequote:Op donderdag 26 juli 2007 15:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kun je dat even aantonen, uiteraard onderbouwd met een fatsoenlijke betrouwbare bron?
KLOON!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:10 schreef heijnen het volgende:
@ veldmuis touché richting nawien
@nawien nog geen antwoord op je response waarom ik kloon van iemand zou zijn
Daadredniquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat de vergelijking niet opgaat~#?
quote:
Welke argumenten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, jij slaat ze naar believen over.
't Is nou niet alsof jij je zo keurig gedraagt in de discussie.
je zegt iets en als men dan om uitleg vraagt ontbreekt diequote:Op donderdag 26 juli 2007 15:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Welke argumenten?
oh wacht, die 2 vage linkjes en die ene van de Vlaamse taal?![]()
en ik gedraag me niet keurig? Doe eens quoten?![]()
Ik wou nog antwoorden maar ik eis een rectificatie !quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:10 schreef heijnen het volgende:
@ veldmuis touché richting nawien
@nawien nog geen antwoord op je response waarom ik kloon van iemand zou zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |