Ja. Foutste gast ever. Ik denk serieus dat ie ergens nog een vrouw en 10 kinderen heeft zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, vrouwen en hun hormonen.
Is die vriend echt zo'n foute knakker?
Tja... Of gewoon een grote pielemoos hebben???quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Foutste gast ever. Ik denk serieus dat ie ergens nog een vrouw en 10 kinderen heeft zitten.
Maar goed, hij zal wel ongelooflijk goed in bed zijn. Of zo.
Ai, dat zjn de ergstequote:Op woensdag 25 juli 2007 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Foutste gast ever. Ik denk serieus dat ie ergens nog een vrouw en 10 kinderen heeft zitten.
Wijven wel ja, vrouwen en meisjes mogen eerst door de keuring en dan zien we wel weerquote:
Heeft-ie een grote pe-nis?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:55 schreef Ripley het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijven wel ja, vrouwen en meisjes mogen eerst door de keuring en dan zien we wel weer.
Tja... Dat is ook vaak het hele eiereten... Ze weten welk type meisjes gevoelig is voor hun charmes.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Het is toch ook een godswonder dat die jongen het toch nog voor elkaar krijgt wat in zijn nest te krijgen.
Daar zijn ze juist vaak heul erg goed in.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Het is toch ook een godswonder dat die jongen het toch nog voor elkaar krijgt wat in zijn nest te krijgen.
Dat ligt meer aan hoe naïef die vrouwen zijn die hij in het bed weet te praten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Heuj!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:15 schreef TALIN het volgende:
koffie is al op muziek is: Queens of the stone age - another love song.
de zon schijnt te schijnen en ik ga roken....
goedemorgen allemaal trouwens
QOTSAquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:15 schreef TALIN het volgende:
koffie is al op muziek is: Queens of the stone age - another love song.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Heuj!
klinkt goed... behalve dat roken dan.
choeso jei!quote:
Ik houd het toch maar bij betonkolommetjes en spouwmuren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, hij heeft gewoon alle langzame netwerk onderdelen eruit geflikkerd, vervangen door snellere en had wat problemen met virtuele netwerken opnieuw instellen en aan elkaar gekoppelde netwerkkaarten die er ff niets van snapten.
Sim-pel.
Ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat ben je toch een nerd, K..
Ik begrijp alleen de laatste zin van je post.
Dat kan je toch ook gewoon laten doen K?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:14 schreef Kreator het volgende:
Campzone is echt fout. Ben er ooit een middag wezen kijken. Wat een nerds.
...gisteravond als nerd zijnde ons netwerk compleet ge-upgrade naar Gbit. Wat een kutwerk om 10 cisco switches te vervangen met Vlannetjes hier en teamed NIC's daar. Blergh. Vanmorgen uiteraard de nodige shit gehad, maar het lijkt nu toch te werken. Dus ik kan weer achterover leunen, zoals het hoort.
Tja... Als jullie QotSA zo gaaf vinden, kennen jullie vast ook wel de Eagles of Death Metal?quote:
het heen en weer gooien van bestanden tussen pc's in zijn netwerk gaat nu een stukje sneller SI-MPE-LERquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, hij heeft gewoon alle langzame netwerk onderdelen eruit geflikkerd, vervangen door snellere en had wat problemen met virtuele netwerken opnieuw instellen en aan elkaar gekoppelde netwerkkaarten die er ff niets van snapten.
Sim-pel.
op LL07 sta ik vooraanquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... Als jullie QotSA zo gaaf vinden, kennen jullie vast ook wel de Eagles of Death Metal?
Goed te horen K!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:14 schreef Kreator het volgende:
Campzone is echt fout. Ben er ooit een middag wezen kijken. Wat een nerds.
...gisteravond als nerd zijnde ons netwerk compleet ge-upgrade naar Gbit. Wat een kutwerk om 10 cisco switches te vervangen met Vlannetjes hier en teamed NIC's daar. Blergh. Vanmorgen uiteraard de nodige shit gehad, maar het lijkt nu toch te werken. Dus ik kan weer achterover leunen, zoals het hoort.
Helemaal sim-pel zo jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:23 schreef TALIN het volgende:
[..]
het heen en weer gooien van bestanden tussen pc's in zijn netwerk gaat nu een stukje sneller SI-MPE-LER![]()
Goed te heuren!quote:
Zullen we dan maar samen in een lentewei gaan huppelen en elkaars haar met bloempjes doorvlechten?quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zullen we dan maar samen in een lentewei gaan huppelen en elkaars haar met bloempjes doorvlechten?.
Van naamquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:22 schreef n00cL30n het volgende:
Tja... Als jullie QotSA zo gaaf vinden, kennen jullie vast ook wel de Eagles of Death Metal?
Downen die shit!quote:
Live gezien, top band, top showquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Downen die shit!
Is echt ook _te_ goed!
Uiteraard. Maar de ingehuurde nerds wisten er minder van dan ik. En dat was kut. Al heb ik ze wel het fysieke werk laten doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:22 schreef Armageddon het volgende:
Dat kan je toch ook gewoon laten doen K?
De pc's staan nog op 100mbit hoor. Alleen de backbone is geupgrade naar gbit. Al zal dat in theorie ook wel iets schelen van server naar server.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:23 schreef TALIN het volgende:
het heen en weer gooien van bestanden tussen pc's in zijn netwerk gaat nu een stukje sneller![]()
Gaaf! Heel Gaaf!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |