Ja. Foutste gast ever. Ik denk serieus dat ie ergens nog een vrouw en 10 kinderen heeft zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, vrouwen en hun hormonen.
Is die vriend echt zo'n foute knakker?
Tja... Of gewoon een grote pielemoos hebben???quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Foutste gast ever. Ik denk serieus dat ie ergens nog een vrouw en 10 kinderen heeft zitten.
Maar goed, hij zal wel ongelooflijk goed in bed zijn. Of zo.
Ai, dat zjn de ergstequote:Op woensdag 25 juli 2007 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Foutste gast ever. Ik denk serieus dat ie ergens nog een vrouw en 10 kinderen heeft zitten.
Wijven wel ja, vrouwen en meisjes mogen eerst door de keuring en dan zien we wel weerquote:
Heeft-ie een grote pe-nis?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:55 schreef Ripley het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijven wel ja, vrouwen en meisjes mogen eerst door de keuring en dan zien we wel weer.
Tja... Dat is ook vaak het hele eiereten... Ze weten welk type meisjes gevoelig is voor hun charmes.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Het is toch ook een godswonder dat die jongen het toch nog voor elkaar krijgt wat in zijn nest te krijgen.
Daar zijn ze juist vaak heul erg goed in.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Het is toch ook een godswonder dat die jongen het toch nog voor elkaar krijgt wat in zijn nest te krijgen.
Dat ligt meer aan hoe naïef die vrouwen zijn die hij in het bed weet te praten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Heuj!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:15 schreef TALIN het volgende:
koffie is al op muziek is: Queens of the stone age - another love song.
de zon schijnt te schijnen en ik ga roken....
goedemorgen allemaal trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |