kan ook een autohandelaar zijn die zo zijn extra marge paktquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:43 schreef jpg97 het volgende:
In ons dorp zijn de laatste tijd weer veel auto inbraken gepleegd. Gelukkig dit keer (nog) niet in mijn auto ( paar jaar geleden was ik wel zelf de dupe) maar wat schetst mijn verbazing?
Kennelijk kan iemand die dat doet ook gewoon zijn spullen op Marktplaats kwijt.
Of heeft die persoon "toevallig" 6 gebruikte autoradio's?
Klacht: Autoradio dieven die hun waar gewoon onbeschaamd aanbieden op marktplaats
http://www.marktplaats.nl(...)ch.php%3Fui%3D567399
quote:de radio is 1 jaartje oud
een paar gebruiktskrassen
zonder kabbels (kabbels kosten ongeveer ¤ 10)
beller = sneller
0623662602
bekijk ook andere advertentie's
ja het was laat, nee ik heb geen zin in werk en ja ik ben aan het mierenneuken zonder zeker te weten of ik het goed heb.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:43 schreef jpg97 het volgende:
In ons dorp zijn de laatste tijd weer veel auto inbraken gepleegd. Gelukkig dit keer (nog) niet in mijn auto ( paar jaar geleden was ik wel zelf de dupe :'( ) maar wat schetst schertst mijn verbazing?
Kennelijk kan iemand die dat doet ook gewoon zijn spullen op Marktplaats kwijt.
Of heeft die persoon "toevallig" 6 gebruikte autoradio's?
Klacht: Autoradio dieven die hun waar gewoon onbeschaamd aanbieden op marktplaats
http://www.marktplaats.nl(...)ch.php%3Fui%3D567399
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:09 schreef asdqert het volgende:
[..]
ja het was laat, nee ik heb geen zin in werk en ja ik ben aan het mierenneuken zonder zeker te weten of ik het goed heb.
ot: klootzakken
quote:"Wat schetst mijn verbazing." De redenering is: je verbazing maakt zelf geen schetsen. Wel kan zij vorm krijgen op je gezicht, waarna zij door iemand geschetst kan worden. Dus: Wie schetst mijn verbazing. Schetsen kan echter ook worden geïnterpreteerd als 'een beeld geven van'. In dit geval is "wat schetst mijn verbazing" correct.
Neen. Het enige wat er zou kunnen gebeuren is dat de advertenties worden weggehaald.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:19 schreef L.Denninger het volgende:
Ik neem dus aan dat je de moeite hebt genomen om bij die advertenties op de knop "in strijd met de regels" te drukken, zodat de marktplaats beheerders erop geattendeerd worden ?
Da's net zo veel moeten als een KLB topic openen namelijk.
Als spullen niet van jou zijn blijf je eraf, ookal laat je het frontje op je autoradio zitten, vergeet je de deuren op slot te doen of laat je een laptop of een klomp goud op de achterbank liggen: afblijven als het niet van jou is!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:04 schreef Noway666 het volgende:
Welke lul laat er dan ook zijn afneembare frontje in de auto achter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |