abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:23:51 #51
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_51813248
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:47:22 #52
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_51813959
Ze heeft lekkere tieten en een volle ass, i'd hit it!
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_51816766
@ ass fans : waarom heeft ze dan niet een foto gemaakt van haar achterste die helemaal te zien is, waarom in het donker en gedeeltelijk ? Dan kan ik maar op 1 ding komen : dat ze een dikke reet heeft.

Een wijf die eerst stoer zit te doen dat die iedere dag een andere man heeft is het niet waard om te webcammen

Als het nou ijsmeis was dan was het een ander verhaal
pi_51816971
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:04 schreef Viro het volgende:
@ ass fans : waarom heeft ze dan niet een foto gemaakt van haar achterste die helemaal te zien is, waarom in het donker en gedeeltelijk ? Dan kan ik maar op 1 ding komen : dat ze een dikke reet heeft.

Een wijf die eerst stoer zit te doen dat die iedere dag een andere man heeft is het niet waard om te webcammen

Als het nou ijsmeis was dan was het een ander verhaal
Dus als je van te voren weet dat ze zo is dan mag het wel, is het iemand die je niet kent dan is het fout

Dat zijn nog eens meningen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_51817173
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:09 schreef disjfa het volgende:

[..]

Dus als je van te voren weet dat ze zo is dan mag het wel, is het iemand die je niet kent dan is het fout

Dat zijn nog eens meningen
K zeg het maar niet want je zal het toch niet snappen.
pi_51817205
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:14 schreef Viro het volgende:
[..]
K zeg het maar niet want je zal het toch niet snappen.
"nerd" taal is mij idd wat onduidelijk
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')