Ja.. En jij moet ons vermaken..quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:22 schreef TherAngelina het volgende:
Zijn het alleen jongens die niet slapen of zo?
met 1 uitzonderingquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:22 schreef TherAngelina het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:22 schreef TherAngelina het volgende:
dat was voor de hele discussie iddquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:23 schreef Ravii het volgende:
[..]
idd!
en als ik me niet vergis.
Thera, je wou het toch over pr0n hebben!?
Dan moet het dus met mij..quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:24 schreef TherAngelina het volgende:
Mooi, dan gaat het dus vanaf nu over pr0n.
Voor mij geen lesbische pr0n dus.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:26 schreef TherAngelina het volgende:
Of we gaan 'doen, durven of waarheid' spelen alleen dan alleen met 'waarheid'! Kies maar!
Elke dag, de ene dag meer dan de andere.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:30 schreef MrHoodigan het volgende:
Nja, ik dan maar
Kijk je wel is naar pr0n zo ja, hoevaak?
Beb benieuwd
Echt nie... dat doen vrouwen nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:31 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Elke dag, de ene dag meer dan de andere.
Nu moet ik één bedenken? Hmm.
Wie is beb?quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:30 schreef MrHoodigan het volgende:
Nja, ik dan maar
Kijk je wel is naar pr0n zo ja, hoevaak?
Beb benieuwd
Oh zeker wel, zelfs je bloed eigen moeder.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:33 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Echt nie... dat doen vrouwen niet![]()
![]()
Ik dus wélquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:33 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Echt nie... dat doen vrouwen niet![]()
![]()
Jij bent mijn droomvrouw..quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat wij al een relatie hebben.W
Hier.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:48 schreef MrHoodigan het volgende:
Waar is iedereen gebleven opeens !?
Afgeschrikt door je handen vol met bloedquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:48 schreef MrHoodigan het volgende:
Waar is iedereen gebleven opeens !?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:51 schreef Terecht het volgende:
[..]
Afgeschrikt door je handen vol met bloed
Moordenaar![]()
En ik dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 05:24 schreef TherAngelina het volgende:
Sorry. Daar was ik weer. Maar nu is iedereen weg.
Wat? Hoe? Wie? Waar?quote:Op woensdag 25 juli 2007 06:05 schreef TherAngelina het volgende:
Doka! FiPojattert!!
Ik moet nog op bedquote:
ach ja, van het een komt het ander, en dat zorgt er voor dat je wakker blijftquote:Op woensdag 25 juli 2007 06:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik moet nog op bed.
Ik ben namelijk de echte bikkel, zo blijkt.
Wat doe jij zo vroeg op?
Neucken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 06:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik moet nog op bed.
Ik ben namelijk de echte bikkel, zo blijkt.
Wat doe jij zo vroeg op?
Mijn lieve lapjeskat Ivy ligt er alquote:Op woensdag 25 juli 2007 06:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ach ja, van het een komt het ander, en dat zorgt er voor dat je wakker blijft.
Je moet nog naar bedalleen of met je knuffelbeertje
?
Je bent een bikkel, ik ben trots op jequote:Op woensdag 25 juli 2007 06:46 schreef geenaam het volgende:
Ik ga nu lekker slapen. Kom je zo lekker tegen me aan liggen Thera? Tot zo![]()
![]()
Denkjequote:Op woensdag 25 juli 2007 06:49 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mijn lieve lapjeskat Ivy ligt er al. Ik ga zo, denk ik
.
Maar jij moet dus ook nog slapen als ik het goed begrijp?
Zou ik wel doen hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 06:54 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Denkje. of je blijft og even, dat kan natuurlijk ook.
En ja dat was eigenlijk wel het plan dat ik nog even zou gaan slapen, maar ik kweet niet![]()
Vakantie heb ik jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 06:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zou ik wel doen hoor. Je voelt je zo brak als je een nacht opblijft
. Heb je geen vakantie?
Mja, men heeft acht uur slaap nodig hm, dus dan zouden we nu euh... half vier of zo wakker moeten worden. Dus ik zet mijn wekker ook relatief vroeg want anders is het zo zonde van de dagquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:05 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Vakantie heb ik ja
Lekker genieten enzo, genieten van laat op blijven en met leuke mensen praten enzo.
Soms is een nachje doorhalen ook wel goed hoor, want nu word je dan weer rond een uur of 12 wakker, en dan kan je om 11 uur of 12 uur in de avond niet meer slapen, en dan blijf je 'weeeer' op
Als je begrijpt wat ik bedoel
Ik heb net geprobeerd te slapen... lukte niet. Toen ben ik maar ff gaan douchen en nu ga ik ff ontbijten denk ik. Daarna ff boodschapjes doen, en vanmiddag ff sporten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:21 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mja, men heeft acht uur slaap nodig hm, dus dan zouden we nu euh... half vier of zo wakker moeten worden. Dus ik zet mijn wekker ook relatief vroeg want anders is het zo zonde van de dag. Al is slapen wel heerlijk
. Maar pas als je erin ligt en er van 'geproeft' hebt, als het ware
.
En mja als je een nachtje doorhaalt... mja, op zich goed inderdaad, maar twaalf uur op bed... ik heb dan het idee dat ik van alles mis! Dan slaap ik liever het begin van de dag.
Joh, kom je daar nu pas achter ?quote:
Nou hup, topicreport plaatsen danquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:30 schreef Ravii het volgende:
dit topic moet dicht btw.
morgen weer een nieuw deeltje.
maar niet door mij denkik!
Welnee, dat zouden ze nooit durven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef Ravii het volgende:
[..]
Neuh, want straks gaan ze deze reeks verbieden!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welnee, dat zouden ze nooit durven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |