abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51826249
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:13 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

Psv is bij één keer mislopen championsleague (Wat dit seizoen op 1 doelpunt na is gebeurd, en natuurlijk dan nog wel kans voor voorronde maarja) al in grote financiele problemen
Dit geldt niet alleen voor PSV maar ook voor de andere ploegen. Feyenoord heeft de financiële malaise van de afgelopen jaren te danken aan het mislopen van Europese inkomsten. Nu is de spiraal doorbroken met het opzetten van de talent pool. Feit is dat ze nu wel Europees moeten gaan spelen om zo weer structureel aan te sluiten.
quote:
Az is een chelsea in het klein met die scheringa
AZ pakt het beter aan dan een Ajax en ondanks dat de successen nu nog uitblijven, hebben ze een basis opgebouwd waarmee ze verzekerd zijn van betere spelers dan de subtop van Nederland.
quote:
en die andere club.. tsja is niks, en zal nooit wat worden
Deze zin geeft jouw niveau van discussie goed aan.
quote:
En de toekomst van die club.. met 2 spelers aantrekken die zon beetje na dit seizoen gaan stoppen( Gio en makaay)
Het aantrekken van 2 spelers die de dertig net zijn gepasseerd, een flinke kwaliteitsimpuls vormen en ook internationaal veel ervaring hebben is inderdaad een hele slechte zet. ( ) Natuurlijk denk je er niet zo over bij de spelers van Ajax, hè?

Urzaiz - 35 jaar
Stam - 35 jaar
Delorge - 28 jaar
Davids - 34 jaar
Lindenbergh - 33 jaar
Rommedahl - 29 jaar
Gabri - 28 jaar

Zijn ook geen spelers van begin 20. Kortom, eerst nadenken voordat je wat zegt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_51826268
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:18 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om jongen.
Lees dit topic maar eens door. Zoek waar ik het had over weglopende "supporters" (nee, joden heb ik nooit genoemd) en ga dan maar na waar ik het over heb.

Jij verzint dingen. Jij wil lezen wat er niet staat. Jij ziet spoken. Zoek een psychiater!!!
psycholoog ook goed?
pi_51826301
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Moeten we wéér naar Beverwijk?
waarom zeg je nu we dan, je zegt zelf net dat je nog een normale supporter was
supporters die stoer gaan doen om dingen waar ze niet bij waren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:27:01 #154
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_51826318
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:26 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk linksboven mijn post. Een knipoog.....
pi_51826327
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:16 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

Ach ik ben toch maar een jood en zal toch wel weglopen volgens jullie he

Maargoed, deze discussie is nu wel weer genoeg geweest ik ga even lekker roken en in de zon zitten nu et nog kan
quote:
Ik ben 16!
I rest my case.
pi_51826345
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:26 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

SPOILER
De pot verwijt de ketel...
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:29:20 #157
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51826376
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:10 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

Je begint dus nu al te praten over het seizoen na aankomend seizoen?
Ik heb wel in vertrouwen in het bestuur dat ze dat weten " te managen "
Jij hebt het over verleden, heden en toekomst, en ik vertel je mijn mening als neutrale toeschouwers want ik ben geen feyenoorder of psv-er of az-er
pi_51826429
SuperHarregarre, Ajax kan simpelweg niet met AZ concurreren omdat AZ veel meer geld heeft. Kijk maar naar deze zomer, AZ geeft 10 miljoen meer uit aan transfers dan er binnen komt en Ajax kan dat nou eenmaal niet doen doordat ze de zekerheid van de Champions League hebben misgelopen.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:31:45 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_51826435
't gaat weer nergens over
Huilen dan.
pi_51826513
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:31 schreef Emimich het volgende:
SuperHarregarre, Ajax kan simpelweg niet met AZ concurreren omdat AZ veel meer geld heeft. Kijk maar naar deze zomer, AZ geeft 10 miljoen meer uit aan transfers dan er binnen komt en Ajax kan dat nou eenmaal niet doen doordat ze de zekerheid van de Champions League hebben misgelopen.
Hoe denk je dat het huidige verschil tussen Ajax en AZ is opgebouwd? De enige manier voor clubs om iets te doorbreken is het binnenhalen van meer geld. Door dat te doen d.m.v. het uitdragen van een bepaalde naam of het omzetten in een NV maakt niet uit. Bij Ajax is die beursgang jammerlijk gefaald. PSV steunt op het geld van Philips en Feyenoord steunt nu op het geld van Feyenoordliefhebbende investeerders. AZ steunt op Scheringa. Het kan ook keihard misgaan op zo'n manier (Vitesse) maar dat is voetbal.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:39:14 #161
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_51826656
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Moeten we wéér naar Beverwijk?
als je dat leuk lijkt,
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_51827084
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:27 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel...
Waar doe ik stoer dan over dingen waar ik niet bij ben geweest?
En die over hooligans gaan dus je kan niet zeggen: alle ajaxsuccessen van het verleden
Want dan kan jij net zo goed niet beginnen over die club die als 1e een europees succes haalde
pi_51827094
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:27 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

[..]

I rest my case.
Wat is er mis met roken en 16 zijn ?
pi_51827488
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 02:47 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

-bloedverhaal- _!
-1e club europese prijs verhaal- YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH WE HEBBEN ALS 1E IETS GEWONNEN MAN en daarna (bijna) nooit meer Waar je maar trots op bent
-Mooi voetbalverhaal- Ook in de topjaren van je club speelde ze niet "mooi" voetbal, uefa cup winst: Puur vanwege iemands vrije trappen
-trouwe supportersverhaaltje- jullie stadion zag er dit seizoen anders aardig leeg uit bij sommige wedstrijden hoor Plus het feit dat ajax een van de grootste(Weet niet hoe het nu zou zijn) (Paar jaar geleden ene grootste, alleen liverpool grotere fanclub had, had ik ergens gelezen)

Naja wil ik dat ik ook nog alles ga vertellen wat er niet "to loven" is aan je club ?
Ben ik morgenochtend nog niet klaar
Dit is dus wat zo typisch is voor ajax-supporters...
Ze laten veel liever hun haat aan feyenoord zien dan hun liefde voor hun eigen club
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:08:09 #165
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_51827525
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:54 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

Wat is er mis met roken en 16 zijn ?
16 zijn, dan ben je niks meer en niks minder dan een kut puber...
Roken, beetje patsen voor je matties cker...
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:10:23 #166
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_51827605
Wedden dat ze weer verliezen uit bij NEC

Ajax:
NEC:
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_51827632
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:06 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ze laten veel liever hun haat aan feyenoord zien dan hun liefde voor hun eigen club
Oh ik heb veel en veel liever een plaatje van het ajax logo dan een plaatje van dat kakkerlakkenlogo met een kruis erdoorheen ofzo als dat is wat je bedoelt ? Ik heb et er wel is met een vriend over gehad, en wij zijn tot de conclusie gekomen dat wij meer van ajax houden dan hun haten, maar dat het idd niet veel scheelt, maar dat zal andersom ook zo zijn
pi_51827663
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef kevin33 het volgende:

[..]

16 zijn, dan ben je niks meer en niks minder dan een kut puber...
Roken, beetje patsen voor je matties cker...
die reactie slaat al helemaal nergerns op
pi_51827678
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:10 schreef EsDe het volgende:

Ajax:
NEC:
NEK
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:23:03 #170
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_51828028
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:12 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

NEK
Ajaxpubliek
pi_51828123
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

Oh ik heb veel en veel liever een plaatje van het ajax logo dan een plaatje van dat kakkerlakkenlogo met een kruis erdoorheen ofzo als dat is wat je bedoelt ? Ik heb et er wel is met een vriend over gehad, en wij zijn tot de conclusie gekomen dat wij meer van ajax houden dan hun haten, maar dat het idd niet veel scheelt, maar dat zal andersom ook zo zijn
I rest my case

_!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:34:13 #172
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_51828412
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:31 schreef Emimich het volgende:
Grapjas, Ajax is vele malen kapitaalkrachtiger dan AZ hoor.
2000 light years from home
pi_51829295
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:10 schreef EsDe het volgende:

Ajax:
NEC:
Ze speelden uit bij NEC gelijk dwaas.
pi_51829346
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:34 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoe denk je dat het huidige verschil tussen Ajax en AZ is opgebouwd? De enige manier voor clubs om iets te doorbreken is het binnenhalen van meer geld. Door dat te doen d.m.v. het uitdragen van een bepaalde naam of het omzetten in een NV maakt niet uit. Bij Ajax is die beursgang jammerlijk gefaald. PSV steunt op het geld van Philips en Feyenoord steunt nu op het geld van Feyenoordliefhebbende investeerders. AZ steunt op Scheringa. Het kan ook keihard misgaan op zo'n manier (Vitesse) maar dat is voetbal.
Scheringa pompt gewoon genoeg geld in AZ totdat AZ een aantal jaren lang de nummer 1 van Nederland is.
  woensdag 25 juli 2007 @ 20:20:12 #175
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_51830001
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:12 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

die reactie slaat al helemaal nergerns op
Jouw gedrag dan?
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:04:09 #176
168739 Red_85
'echt wel'
pi_51831304
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:06 schreef Agiath het volgende:

[..]

het is eerder andersom. ik denk niet dat je de verhoudingen kent. de laatste keren dat we verloren van feyenoord had iedereen zoiets van 'ja, kan gebeuren, volgende keer beter, het is zuur dat feye beter was, volgende keer winnen we weer'. de laatste keren dat we wonnen van feyenoord heb ik mensen jankend en scheldend op de 'kankerjoden' het stadion zien verlaten. enige waar ze niet tegen kunnen is verliezen van Ajax. niet om de liefde voor hun club, nee, om de verenigde haat tegen alles wat Amsterdam is.
kommaar eens naar het stadion, of volg live de 2 wedstrijden in de loop van het seizoen.
wanneer je met een Ajacied aan het praten bent en je komt op het onderwerp rotterdam of feyenoord is de kans groot dat het gesprek normaal blijft verlopen. tegen een feyenoorder hoef je alleen maar '020' of 0-4 en 4-1 te roepen en die gasten zitten al op de kast. ze verachten alles collectief wat uit Amsterdam komt. ze beweren zelfs dat de nuchtere boer Huntelaar een arrogant stuk vreten is. dan ga je wel erg ver.

een feyenoorder kan redelijk door het centrum van Amsterdam lopen. het enige wat hij naar zn hoofd krijgt is wat opmerkingen en hoogstens wat gescheld. je moet niet lopen over de coolsingel met je Ajax shirtje aan. een steen is het eerste wat je toekomt.

zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. geen zin in.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_51834431
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:04 schreef Red_85 het volgende:

ze beweren zelfs dat de nuchtere boer Huntelaar een arrogant stuk vreten is. dan ga je wel erg ver.
Huntelaar een nuchtere boer noemen. Die gast heeft zoveel verrotte maniertjes op het veld, dat is echt niet om aan te zien.
quote:
een feyenoorder kan redelijk door het centrum van Amsterdam lopen. het enige wat hij naar zn hoofd krijgt is wat opmerkingen en hoogstens wat gescheld. je moet niet lopen over de coolsingel met je Ajax shirtje aan. een steen is het eerste wat je toekomt.
Want jij ziet dagelijks gebeuren dat er een Feyenoordsupporter in Feyenoordshirt door Amsterdam loopt? Laat me niet lachen man.
quote:
zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. geen zin in.
Iedereen kan doorgaan met holle statements. Zo moeilijk is dat niet.
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:00 schreef Emimich het volgende:

Scheringa pompt gewoon genoeg geld in AZ totdat AZ een aantal jaren lang de nummer 1 van Nederland is.
Dezelfde manier waarop Ajax ooit aan het geld is gekomen of denk je dat Ajax van de ene op de andere dag financieel het sterkst was?
pi_51839323
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:20 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Jouw gedrag dan?
Niks mis met mijn "gedrag" en je kan sowieso al niet iemands gedrag uit een paar posts halen
pi_51840497
Leuk een Ajax - Feyenoord rel topic
pi_51840652
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:25 schreef Agiath het volgende:

[..]

I rest my case

_!
" I rest my case "
pi_51841434
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

" I rest my case "
" "I rest my case" "

Moet jij niet in je bedje liggen, knulletje?
pi_51841795
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:18 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

" "I rest my case" "

Moet jij niet in je bedje liggen, knulletje?
Wees maar niet bang, ga zo richting mijn lekkere warme bedje
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:56:18 #183
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51842208
Voetbal is toch helemaal niet leuk meer !

Ik vond het leuk toen ik 8 was, maar nu toch niet meer :/

Sjus wie pokemon kaarten
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_51842457
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:56 schreef Maikuuul het volgende:
Voetbal is toch helemaal niet leuk meer !

Ik vond het leuk toen ik 8 was, maar nu toch niet meer :/

Sjus wie pokemon kaarten
Brommers dan.
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:43:14 #185
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_51842911
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:59 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ze speelden uit bij NEC gelijk dwaas.
Whatever, blijft triest... NEC, middenmoot clubje zonder sterspelers... Ajax... toch best een grote club... gelijk spelen

Voetbal:
Ajax:
NEC:
Feyenoord:

Oh en Feyenoord... 4-1 verliezen tegen NEC... en dat ene puntje was nog een eigen doelpunt ook...
tering, Ajax, feyenoord... wordt wakker mensen, ga eens een fatsoenlijke club steunen
pi_51843006
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:43 schreef EsDe het volgende:

[..]

Whatever, blijft triest... NEC, middenmoot clubje zonder sterspelers... Ajax... toch best een grote club... gelijk spelen

Voetbal:
Ajax:
NEC:
Feyenoord:

Oh en Feyenoord... 4-1 verliezen tegen NEC... en dat ene puntje was nog een eigen doelpunt ook...
tering, Ajax, feyenoord... wordt wakker mensen, ga eens een fatsoenlijke club steunen

Zoals NEC, zeker?
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:50:09 #187
160419 Zij-en-Hij
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_51844520
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:28 schreef Just_4_fun het volgende:
Colin:
Goeie genade, onder welke steen heeft Ajax die vandaan gehaald.
Alles was ''on'' aan deze jongen. Onzeker, onzuiver en onbekwaam.

Kennedy:
Ontpopte zich als een positioneel taktisch wonder door voortdurend achter de bal aan te rennen. Ik dacht dat hij in de tweede helft een vliegenmepper bij Henk ging halen om de bal dood te slaan want een andere mogelijkheid om in balbezit te komen was er niet.

Klacht

Slechte nieuwe spelers van AJAX die geen bal kunnen raken
Het geld wordt gereserveerd voor de eerstvolgende trainer (zeer waarschijnlijk Co omdat hij successen heeft geboekt samen met MvG), nadat HtC er mee kapt aan het einde van het seizoen. HtC mag dus niet zodanig de ploeg uitbouwen. We worden dus gedwongen om 'breedte- aankopen' (zo wordt het aan ons verkocht) te aanschouwen.

Kennedy is net aan goed voor het A-elftal, maar is wel meer op zijn plaats in het B-elftal. Over de andere (potentiële) aankopen praat ik dan niet eens. Die zijn het gewoon niet waard om het shirt van Ajax te dragen.
"..Hij Spreekt Alien-taal! Kicken!!!.."
Verneukte Koffiepads..
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:30:52 #188
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_51852007
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:50 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Zoals NEC, zeker?
Begrijpend lezen? juist omdat NEC niet zoveel voorstelt is het buitengewoon matig (understatement) dat een zogenaamde "topploeg" als feyenoord het zwaar te verduren krijgt tegen ze.
pi_51854822
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef Zij-en-Hij het volgende:

[..]

Het geld wordt gereserveerd voor de eerstvolgende trainer (zeer waarschijnlijk Co omdat hij successen heeft geboekt samen met MvG), nadat HtC er mee kapt aan het einde van het seizoen. HtC mag dus niet zodanig de ploeg uitbouwen. We worden dus gedwongen om 'breedte- aankopen' (zo wordt het aan ons verkocht) te aanschouwen.

Kennedy is net aan goed voor het A-elftal, maar is wel meer op zijn plaats in het B-elftal. Over de andere (potentiële) aankopen praat ik dan niet eens. Die zijn het gewoon niet waard om het shirt van Ajax te dragen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:03:06 #190
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51855318
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:49 schreef OreO het volgende:

[..]
Och jezus er is alweer een plan B
Eerst komt HTC aan roer als een soort verlosser, en nu is het Co die de kar moet gaan trekken

God te god die joden bedenkne altijd wat nieuws ze dekken zich nu alweer in
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:07:00 #191
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_51855478
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef Zij-en-Hij het volgende:

[..]

Geloof je het zelf ?
pi_51857797
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:30 schreef EsDe het volgende:

[..]

Begrijpend lezen? juist omdat NEC niet zoveel voorstelt is het buitengewoon matig (understatement) dat een zogenaamde "topploeg" als feyenoord het zwaar te verduren krijgt tegen ze.
Helemaal niet. Feyenoord had afgelopen seizoen gewoon geen topselectie waarbij ze ook nog eens in een negatieve spiraal verkeerden. Dat NEC dan boven zichzelf uitstijgt omdat ze tegen topclub Feyenoord moeten, heeft niets met het feit te maken of feyenoord een "topploeg" is of niet. Kleine clubs spelen gewoon veel vrijer tegen grote clubs. Vandaar dat zo'n NEC kan winnen van Feyenoord en de week daarop weer dramatisch slecht is tegen een andere matige club.
pi_51858356
Feyenoord vs Ajax bash topic
AFC AJAX
pi_51859436
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:43 schreef EsDe het volgende:

[..]

Voetbal:
Ajax:
NEC:
Feyenoord:

Pff pisvee deed het lekker tegen nec wou je zeggen dan?
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:39:22 #195
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_51860027
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Helemaal niet. Feyenoord had afgelopen seizoen gewoon geen topselectie waarbij ze ook nog eens in een negatieve spiraal verkeerden. Dat NEC dan boven zichzelf uitstijgt omdat ze tegen topclub Feyenoord moeten, heeft niets met het feit te maken of feyenoord een "topploeg" is of niet. Kleine clubs spelen gewoon veel vrijer tegen grote clubs. Vandaar dat zo'n NEC kan winnen van Feyenoord en de week daarop weer dramatisch slecht is tegen een andere matige club.
van mijn part kom je met 1000000 argumenten, feit blijft dat feyenoord tegen een clubje als NEC onderuit gegaan is met 4-1. Care waar het aan lag. Topclub vs Middenmoot club. 4-1. Van een topclub mag je wel verwachten dat een tegenstander die ietwat vrijer speelt aankan. Blijkbaar niet dus.
Wat ik gewoon komisch vind is om te zien dat zo'n topclub (Feyenoord-NEC 4-1, Ajax-NEC 1-1, PSV-NEC 0-1) het moeilijk heeft tegen een middenmoot clubje als NEC ( )

Wat dus aangeeft dat het werkelijk geen ene fuck uitmaakt hoeveel poen je erin pompt als je mentaliteit ronduit kut is.

zowel die Ajax als feyenoord supporters hier moeten niet zo uit de hoogte doen en alles goedpraten. (Geldt ook voor psv'ers ) Laten we gewoon met z'n allen afwachten hoe het seizoen gaat lopen
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:54:00 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_51860364
Lekker boeiend zeg, Feyenoord is ook tegen NAC, Heracles, RKC, ADO Den Haag en en andere pauperclubs onderuit gegaan. Ook NEC ja. Boehoe. Allemaal met 3-0 of hoger.

Wees er maar trots dat jouw clubje in dat rijtje past .
pi_51860522
Ow wat een topic

Zijn toch weer van die zinloze discussies

Ajax is gewoon een mooie club met de grootste prijzenkast van nederland en het mooiste voetbal
feyenoord is (als je er van houdt) ook een mooie club met een mooi stadion en aardig wat trouwe supporters.

Ga elkaar hier niet kansloos uitschelden heeft toch geen nut, want zowel ajax supporters als feyenoord supporters zullen nooit toegeven.

Wat klink ik toch weer wijs
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_51860627
ik ben voor ADO.
pi_51860650
EN NU?! EN NU?!
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:09:20 #200
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_51860687
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:02 schreef afcajos het volgende:
Wat klink ik toch weer wijs
quote: