Mooie ava Noekjequote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef noekje het volgende:
Vanavond de popo en morgen de ontslagronde. Ben wel heel erg benieuwd.
Yep.. ik denk dat ook nog steeds hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:24 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik vind haar meer een KLAAS, ze heeft echt de bouw van een man, breed bovenlijf en geen kont of heupen. Ik vroeg gisteren al om dat stuk over die stewardess die ooit geplaatst is. Ik begin steeds meer te twijfelen of ze wel een vrouw iswas. Ik ben werkelijk nog nooit zo'n aanstellerig 'wijf' tegen gekomen, dit is overcompensatie.
Ja want als Dennis straks de villa verlaat kan ze weer zeggen daar lag ik altijd met mijn vriendje..quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:41 schreef Liess het volgende:
Natasia heeft een nieuw vriendje?
Thanks! De ava die jij hebt, daar ben ik ooit mee begonnen op Fok! Blijf hem tof vinden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mooie ava Noekje![]()
morning( aan de bewoners natuurlijk
)
Dennis heeft geen aansluiting met de rest en Natasia ontfermt zich over hem, lief hequote:Op woensdag 25 juli 2007 10:41 schreef Liess het volgende:
Natasia heeft een nieuw vriendje?
Aaah, en je had van de week nog zon grote mond over dat mensen die zeiden dat ze geen streams hadden, ze gewoon stiekem bekeken.... en jij druipt na 4 dagen zonder streams al af.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Alleen omdat ik het hier gezellig vind zal ik toch maar is een week abbootje nemen...langer heeft toch geen nut...lijkt me...
Shit !!! Echt Noekje ??? Dat wist ik niet , sorryquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks! De ava die jij hebt, daar ben ik ooit mee begonnen op Fok! Blijf hem tof vinden.
Natasia en Dennis liggen sprakeloos op de Japen buiten.![]()
KleinGupje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mooie ava Noekje![]()
morning( aan de bewoners natuurlijk
)
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:51 schreef demins het volgende:
[..]
KleinGupje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
vergeven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben weer weg
sorry voor mn off topic![]()
Morguh...jong ach...29...lui zeker wel...na dat ik mijn verplichtingen ben nagekomen...tip !!quote:
Sorry voor wat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shit !!! Echt Noekje ??? Dat wist ik niet , sorry![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |