Mijn pennenvruchten zijn copywrite protectedquote:
iddquote:
Uiteraard, ieder levert zijn bijdrage met z'n specifieke ervaring en kennis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:59 schreef demins het volgende:
[..]
U sprak van landsbelang? Dan heeft een Demins nog nooit laten afweten! Volgaarne sta ik volledig tot de beschikking van beide heren. Misschien een leuk ideetje om mij de dames van de crew aan een nader onderzoek te laten onderwerpen.
Leuke woordspeling!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:03 schreef DrsH het volgende:
[..]
Mijn pennenvruchten zijn copywrite protected![]()
![]()
![]()
![]()
Je schreef laten onderzoeken dan ga ik ervan uit dat je het niet zelf doet, terwijl jij mij zeer deskundig lijktquote:
Dan mag ik daar vast wel mee helpenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:59 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien een leuk ideetje om mij de dames van de crew aan een nader onderzoek te laten onderwerpen.
Laten onderzoeken, als in taakverdeling binnen ons team, zoals FdW zeer wel begreep...quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:06 schreef DrsH het volgende:
[..]
Je schreef laten onderzoeken dan ga ik ervan uitdat je het niet zelf doet, terwijl jij mij zeer deskundig lijkt![]()
![]()
![]()
Hij is even van de leg omdat hij jouw onderdeel van al het zware werk ( beoordeling vrouwen ) aan zichzelf had toegedacht.....quote:
Wat is jouw deskundigheid in deze Liessquote:
Details?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:09 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wat is jouw deskundigheid in deze Liess![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:09 schreef demins het volgende:
[..]
Dat onderzoek ik liever even van tevoren...![]()
Dan moet ze wéér naar de tandarts?? Zal Wilgo wel in de wachtkamer zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:09 schreef Varen het volgende:
Natasja heeft haar kies gebroken door een kipsalade
Nee ik beperk mij tot de geestesgesteldheid en heb een sterke voorkeur voor Nyphomanenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:08 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij is even van de leg omdat hij jouw onderdeel van al het zware werk ( beoordeling vrouwen ) aan zichzelf had toegedacht.....
Ik heb hem ff gewijzigd hoor, Dr.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:03 schreef DrsH het volgende:
[..]
Mijn pennenvruchten zijn copywrite protected![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je nu nog verbaasd ook ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:12 schreef beequeen het volgende:
Doen de zwabbers nog iets aan het huishouden of blijft het vandaag bij gezellig keuvelen en wandelen in de tuin.![]()
Goedemorgen allenquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:13 schreef DrsH het volgende:
(...)Hopelijk biedt de dag van vandaag wat meer afwisseling en kijken wij allen uit naar de POPUPOLL van hedenavond. Ik wens jullie allemaal een prettige dag toe met naar ik hoop veel afwisseling, spanning en sensatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |