Weltrustequote:Op woensdag 25 juli 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Ik ga ook naar bed. Sterkte voor de Nadia-Dennis watchers![]()
![]()
Daarom heb ik dus op STOP gestemdquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:47 schreef STAP01 het volgende:
Schandalig hoe de uitzending in elkaar is gezet. Alle aktie worden erin gebaggetaliseerd! Je hoort Tas niet eens: die bh moet uit! Allemaal wordt er een hand boven het hoofd gehouden. Van blauwe plekken is geen sprake. Zelfs Tilly zei irl dat Lieke vantevoren heeft gebeld tegen Amanda! WTF!!!!! Wat schandalig!
welterustenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Ik ga ook naar bed. Sterkte voor de Nadia-Dennis watchers![]()
![]()
ik vond dat stukje met Fries wel grappigquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag dat gisteren live. Ik weet nog dat het me meeviel dat hij zijn overhemd niet uitscheurde maar rustig knoopje voor knoopje open deed![]()
Ja!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag dat gisteren live. Ik weet nog dat het me meeviel dat hij zijn overhemd niet uitscheurde maar rustig knoopje voor knoopje open deed![]()
Ik heb misschien 6 keer een live uitzending gezien. Ik ben streamer vanaf het eerste uur en vermaak me goed met deze RLS! Ik wil dat het blijft voortbestaan!quote:
Trustequote:Op woensdag 25 juli 2007 02:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
on topic:
Speciaal voor de bewoners:
[afbeelding]
![]()
Toen het uit was met mijn ex had ik een kaart gekocht waarop stond "je hoeft geen eikel te zijn om aan een boom te hangen"....met de slteutel eraan vastgeplakt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
on topic:
Speciaal voor de bewoners:
[afbeelding]
![]()
Ik zal er geen traan om laten, maar hoop wel dat het een vervelend staartje krijgt voor dees en gene.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb misschien 6 keer een live uitzending gezien. Ik ben streamer vanaf het eerste uur en vermaak me goed met deze RL! Ik wil dat het blijft voortbestaan!![]()
wel een hilarische proloogquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Wat heb ik genoten van dat topicis er ook een date 2?
![]()
Voor jezelfquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Toen het uit was met mijn ex had ik een kaart gekocht waarop stond "je hoeft geen eikel te zijn om aan een boom te hangen"....met de slteutel eraan vastgeplakt.
Keur je deze cap dan goed voor je topic?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Avonne, daarom vond ik dat idee van Prospera wel goed. Topic voor de mooiste caps. Ik heb er veel van Scan opgeslagen, ook uit de begintijd![]()
Nee die gaf ik hem toen. Afijn tis weer aan, maar hij heeft een mooi plekje op het venster gekregen.quote:
Ik blijf erbij dat de moeder van Beyonce op Brians moeder lijkt. Allebei even lelijk:quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:11 schreef F04 het volgende:
[..]
Keur je deze cap dan goed voor je topic?
[afbeelding]![]()
![]()
De moeder van Brian doet een imitatie van Jabba the Hutt (Starwars).quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:11 schreef F04 het volgende:
[..]
Keur je deze cap dan goed voor je topic?
[afbeelding]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |