Dan ben je hier op de juiste plaats!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:12 schreef Laura 2000 het volgende:
Hee een lift topic!
Ik ben net terug van een weekend in Poznan, Polen. Zat in de organisatie van een liftwedstrijd daar naar toe![]()
Eerdere liftbestemmingen waren Straatsburg en Praag.
Liften
http://www.ad.nl/denhaag/(...)igen_opstapplek.htmlquote:Liften op eigen opstapplek
ZOETERMEER - Lifters kunnen sinds kort gebruik maken van twee heuse 'liftersplekken' in Zoetermeer.
De opstapplaatsen worden elk gemarkeerd met een klein en een groot bord. De liftersplekken aan de Afrikaweg (ter hoogte van de Van Leeuwenhoeklaan) en de Australiėweg (nabij de Van Aalstlaan) zijn een initiatief van de SP.
De gemeente kan nog niet zeggen of er al gebruik wordt gemaakt van de plekken. "Daar gaan we de komende maanden naar kijken. Maar ze staan op plekken waar ze geen kwaad kunnen. De bushaltes zijn op beide locaties hier heel erg lang.''
Voorlopig lijken de borden vooral geliefd onder het dievengilde. Het kleine bordje aan de Australiėweg is verdwenen. "We hebben een nieuw bord besteld. Over twee weken krijgen we het binnen,'' vertelt een woordvoerster van de gemeente. "Het grote bord staat er nog wel.''
De SP hoopt met de plekken mensen er toe aan te zetten samen naar het werk te gaan. Proeven elders in Nederland leverden zowel positieve als negatieve ervaringen op.
De PVV is in de peilingen erg sterk, maar als die echt zo groot worden zie ik het persoonlijk somber in voor Nederland (en dat heeft dan eens niks met liften te maken).quote:Op maandag 22 juni 2009 02:40 schreef Elwood1802 het volgende:
De SP moet hun achterban ook tevreden houden he
Ik lees in 1 alinea de woorden hotels, en HC / CS. Mijn ervaring hiermee is dat dit geen goede combinatie is. Ik bedoel daarmee dat als je het alleen maar doet als vervanging van een hotel dit niet fijn is voor de gastheer/vrouw. Je kunt het beste alleen gebruik van CS en HC als je de locals wilt leren kennen. Het is nogal onvriendelijk om je spullen te droppen en te zeggen dat je op stap gaat. Al zijn er natuurlijk zeker mensen die geen enkele moeite hebben met deze vorm van zelfstandigheid, maar toch zijn ze in de minderheid.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:38 schreef alf89 het volgende:
Helaas zijn alle hotels al volgeboekt of je moet absurde bedragen gaan betalen, iets wat wij niet willen. Ik zag in de openingspost sites als couchsurfing and hospitalityclub. Nu was mijn vraag of ooit iemand van jullie daar gebruik van heeft gemaakt en wat de ervaringen ermee zijn.
Kan ik me heel goed voorstellen. Ik snap je punt. Het lijkt me zelf ook niet fijn als mensen alleen komen profiteren en daarna vertrekken. Maar ik heb op dit moment geen beter idee dus kan ik het wel proberen. Weet jij iets wat we beter zouden kunnen proberen? Bijvoorbeeld een tentje mee nemen lijkt me ook niet erg handig in de buurt van het Oktoberfest. Er zullen er genoeg mensen daar zijn die dronken zullen zijn en idiote dingen zullen uithalen, lijkt mij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:49 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Ik lees in 1 alinea de woorden hotels, en HC / CS. Mijn ervaring hiermee is dat dit geen goede combinatie is. Ik bedoel daarmee dat als je het alleen maar doet als vervanging van een hotel dit niet fijn is voor de gastheer/vrouw. Je kunt het beste alleen gebruik van CS en HC als je de locals wilt leren kennen. Het is nogal onvriendelijk om je spullen te droppen en te zeggen dat je op stap gaat. Al zijn er natuurlijk zeker mensen die geen enkele moeite hebben met deze vorm van zelfstandigheid, maar toch zijn ze in de minderheid.
Succes!
Achja, dan moeten we maar een paraplu mee nemen, dat is dan niet anders.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Frank__NL het volgende:
Het nadeel van een precieze dag uitkiezen voor een liftreis is dat je er zeiknat mee kan worden, maar het regent toch maar <8% van de tijd.
Bij Couch Surfing ga je zeker een Oktoberfest event tegenkomen in de events list.
Mij niet gezien daar, ik hou het wel op vijf dagen Carnaval in Limburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |