JA?quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:30 schreef Nembrionic het volgende:
Hilversum III !
Klopt helemaalquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:30 schreef Nembrionic het volgende:
Hilversum III !
Doeiquote:
Ja, dat was zeker een geniale ringtonequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik eerst ook een tijd die van Pulp Fiction![]()
-I love you, pumpkin.
-I love you, Honey Bunny.
-Everybody be cool this is a robbery!
-Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every motherfuckin' last one of you!!!
geniale ringtone was dat.
Mijn ringtone is een nogal uitgebreide midi van What is love?quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, dat was zeker een geniale ringtonemaar iets te luid/opvallend, dus nu de Happy Tree Friends.
goedemorgen trouwens.
Neleos?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Enschedeër gepakt na seks met schaap
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn ringtone is een nogal uitgebreide midi van What is love?
we wachten op tekst en uitleg van sheepquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Enschedeër gepakt na seks met schaap
![]()
Ik heb em gisteren voor het laatst gezien, maar misschien was ie al weer op borgtocht vrijquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neleos?
Ik heb hem al een tijdje niet gezien. En Supersheep gedraagt zich ook vreemd
en hij heeft vanaf nu genoeg tijd om te postenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb em gisteren voor het laatst gezien, maar misschien was ie al weer op borgtocht vrij
Ik zag zijn MSN aanschieten maar met die gevangenissen van tegenwoordig zegt dat ook niets meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb em gisteren voor het laatst gezien, maar misschien was ie al weer op borgtocht vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |