Wat voor auto?quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:44 schreef geenaam het volgende:
Ik deed er 29 lessen over. Maar dat is allemaal wel bekend geloof ik, want ik heb mijn rijbewijs nu ongeveer 2 weken..
Zal even alles neerzetten.quote:
Die laatste vertrouw ik niet. Net zo min als dezequote:Op woensdag 25 juli 2007 02:34 schreef wyccie het volgende:
Eerst deze kijken.
Dit is de tweede.
Nummer drie.
De laatste
Dit snap ik niet...quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:48 schreef geenaam het volgende:
kreeg nog wat gratis lesjes van hem en kon zodoende door heel slecht te rijden met mijn examen toch nog mijn rijbewijs halen.
Zin klopt ook niet helemaal..quote:
Dat spiderjochie is echt, dat geloof ik zeker. Het is namelijk wel mogelijk. Iedereen zegt dat er een truukje is, als je dat weet is het niet moeilijk meer. En het is niet in reverse. Op het laatst gooit ie het ding van zich af.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:49 schreef Nembrionic het volgende:
Die laatste vertrouw ik niet. Net zo min als deze
http://www.youtube.com/watch?v=tSqUcrFJ498&mode=related&search=
Als je net zo slecht rijdtquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:52 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zin klopt ook niet helemaal..Ik bedoelde er mee dat ik wat gratis lessen kreeg waardoor ik dus steeds meer ervaring kreeg en beter ging rijden. Op mijn examen reed ik slecht voor mijn doen, maar het was wel voldoende om nog te slagen. Ben wat slecht in mezelf uitdrukken
Ik heb mijn rijbewijs tenminste..quote:
En nu niet je puntjes kwijtraken!quote:
Ik snap er geen hol van. Die cubes zijn hardstikke stroef. Die draai je niet zomaar met een vinger.quote:
Glijmiddel?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van. Die cubes zijn hardstikke stroef. Die draai je niet zomaar met een vinger.
Ik was al na 4 dagen geflitstquote:
Er stond ook eenquote:
Ja, iedere 5 jaar toch? Maar ik neem aan dat je dan je punten meeneemt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:07 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik was al na 4 dagen geflitstMaar gelukkig nog geen punten op mijn rijbewijs. Ik wilde 'm eerst vol gaan sparen, maar mensen adviseerden me dat niet te doen ofzo..
Als 'ie vol is krijg je gewoon een nieuwe na een tijdje..
![]()
Ze zijn vast al losgedraaid. Of het zijn speciale éénhandige cubes.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap er geen hol van. Die cubes zijn hardstikke stroef. Die draai je niet zomaar met een vinger.
Sinds 2002.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:09 schreef wyccie het volgende:
Ik kom echt onder een steen vandaan gekropen. Wist niet dat het puntenrijbewijs al was ingevoerd. Sinds wanneer is dat officieel?
Volgens Wiki 30 Maart 2002.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:09 schreef wyccie het volgende:
Ik kom echt onder een steen vandaan gekropen. Wist niet dat het puntenrijbewijs al was ingevoerd. Sinds wanneer is dat officieel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |