Is ze gevraagd voor de Sociaal Economische Raad?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Yay!
Wie hoorde net ook dat Nadia het over Ser? had?
Ze wil bij Jaap gaan slapen, anders komt ze toch weer in de verleiding (en dat wil ze niet).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanavond gaat ze hem weer 'verwennen'.![]()
Jep, hoorde ik ook!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Yay!
Ik. Dat is haar suikeroom, nieuwe vriend of pimp.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Yay!
Niet om lullig te doen, maar dat laatste woord kun je echt niet beroerder schrijven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef F04 het volgende:
Dennis weet niet meer eens wat hij heeft gezecht,
Ene Serquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef Mii het volgende:
Over welke rkc-speler ging het nou?
Ik geloof mijn oren niet. Nada ligt vannacht weer te rukken en zuigen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
Nadia staat wel naast Dennis en heeft seks met hem. Ze voelt zich nu het sekspoppetje, ze vindt de dates niet leuk. Ze wil hem niet kwijt.
Daar gaan we al.
Stichting Erotische Radioquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Is ze gevraagd voor de Sociaal Economische Raad?
Ja, maar het wordt nu dus de vraag: zal ze all the way gaan omdat ze het daten niet kan velenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof mijn oren niet. Nada ligt vannacht weer te rukken en zuigen.
Waarom?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat stom dat de popipoll morgen komt
En wat een pauperreacties weer... je zou je toch doodschamen als je naam ertussen stond.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
En is een anti DGK actie maar nu ook een 'go actie' : http://www.ipetitions.com/petition/DGK/ voor de fans
En mijn berichtje dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben ik jullie eens van dienst om een einde te maken aan het lange wachten op een COS die niemand klaar had en nog geen eens een complimentje voor mijn "schiet eens OP - OP". Vond het nog wel zo leuk woordspeling.
![]()
We worden weer geflenst.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaaaaaaaa, die voornaam noemde ze, wie is dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
Serginho Greene?
Ze wil zich graag behoeden... ze kent hem nauwelijks en wil niet te ver gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof mijn oren niet. Nada ligt vannacht weer te rukken en zuigen.
Hij was reuze grappig maar ik kom net weer binnenvallen en had gehoopt dat ik al bijlezende zou ontdekken dat je bedolven was onder de complimentjes over je spitsvondigheidquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben ik jullie eens van dienst om een einde te maken aan het lange wachten op een COS die niemand klaar had en nog geen eens een complimentje voor mijn "schiet eens OP - OP". Vond het nog wel zo leuk woordspeling.
![]()
geen OP met een kleine stand van zaken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
schiet maar OP.
Een voetballer, 2005 bij RKC, nu bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, die voornaam noemde ze, wie is dat?
Sorry, ik schaam me diep.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Echt wel: gesechdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar dat laatste woord kun je echt niet beroerder schrijven.
Jij gaat tegenwoordig helemaal voor de humorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was reuze grappig maar ik kom net weer binnenvallen en had gehoopt dat ik al bijlezende zou ontdekken dat je bedolven was onder de complimentjes over je spitsvondigheid![]()
2 jaar terug speelde daar Serginho Green die zit nu dus 2 jaar bij Feyenoord (bingo)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef farscapevr6 het volgende:
selectie rkc van 2 jaar geleden
http://rkc.netwerk.to/algemeen/spelers.php
Volgens mij is het zelfs altijd op dinsdag geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet? OF dinsdag OF woensdag , altijd al zogeweest toch?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was allesbehalve humor, dat was oprecht, en tevens een verkapt compliment voor TS.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij gaat tegenwoordig helemaal voor de humor![]()
![]()
ding ding ding whe have a winnerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk voor Dennix en vooral voor Huub en Lieke. Die hebben lol voor 10.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Een voetballer, 2005 bij RKC, nu bij Feyenoord.
OT: Ze gaan nog een weekje samen in bed proberen![]()
![]()
Als het langer duurt dan vijf minuten mag die officieel achterwege blijven, vandaar de TT. (F5 toets staat niks meer op) Als ik het de volgende keer op tijd in de gaten heb maak ik er werk van. Okee?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen OP met een kleine stand van zaken?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft iig meer haar dan als die wijfen bij elkaarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ding ding ding whe have a winner
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=def12a
[afbeelding]
"Maar op een andere manier" is nu het verhaalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:44 schreef Marrije het volgende:
Hoe reageerde Dennis toen Nadia tegen hem zei dat ze meer van Amanda houdt dan van hem?
Niet, volgens mij komt het hem wel goed uit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:44 schreef Marrije het volgende:
Hoe reageerde Dennis toen Nadia tegen hem zei dat ze meer van Amanda houdt dan van hem?
Ze was het al aan het ontkrachten inderdaad, de glibberende aal.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
"Maar op een andere manier" is nu het verhaal![]()
Ok.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het langer duurt dan vijf minuten mag die officieel achterwege blijven, vandaar de TT. (F5 toets staat niks meer op) Als ik het de volgende keer op tijd in de gaten heb maak ik er werk van. Okee?
Eerder ben ik al afgerekend op zo'n uitspraak: daar gaat een keer een cap van komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Nadia's moeder schreef ook: draag slipjes! ZO niet ladylike. Maar ja, ik HAAT slipjes!
maar toch doet het haar genoeg om de dates niet te accepteren. het draait dus weer meer om miss stoker dan om dennisquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
"Maar op een andere manier" is nu het verhaal![]()
Ja, en nou zat ze goed (zie even hierboven), en nou blijkt dat ze er wel een aan heeftquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerder ben ik al afgerekend op zo'n uitspraak: daar gaat een keer een cap van komen.
Hihihihihi dat denk ik ook ... Eindelijk verlost van dat primitieve geruk, en ik ben ook dat overdreven gezuig zat ben geen shmootie !!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet, volgens mij komt het hem wel goed uit.![]()
ik ben beneiuwd wat zijn excuus is om te datenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet, volgens mij komt het hem wel goed uit.![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze was het al aan het ontkrachten inderdaad, de glibberende aal.![]()
Als je niet beter zou weten kan het een cap zijn van Yab Yum snolletjes.quote:
quote:
Flens is inmiddels klaargekomen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
Yab Yum heeft vast knappere konten, en ik snap niet dat ze die achterkant etaleert
Ik luister naar Brian wat je doet doe je gooooooedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:53 schreef Day het volgende:
Ben ik de enige die naar het gesprek tussen Lieke en Huub luistert?
Wat zei ze over hem dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Yay!
Vertelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:53 schreef Day het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Sommelier
Nu niet meer hoor.. Brian gaat rappenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:53 schreef Day het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:55 schreef pullup het volgende:
Het moet niet gekker worden![]()
http://www.reddegoudenkooi.nl/
Een tegenactie dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:55 schreef pullup het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:55 schreef pullup het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je niet beter zou weten kan het een cap zijn van Yab Yum snolletjes.
Kort samengevat:quote:
Lolquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
De eerste klanten melden zich.
[afbeelding]
Dat hij wel 10000 wil betalen zodat ze uit DGK kan stappen, dat hij ook heel jaloers is, de normale Nadiablablaneuzelverhalenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:54 schreef Rua het volgende:
[..]
Wat zei ze over hem dan?
(Serginho Greene huidige speler van Feyenoord Ser?)
Thanksquote:
Waarom denk je dat ik naar Huub en Lieke luister?quote:
meer dan 300 mensen in 30 minuten das niet gek, kun je er geen topic voor aanmaken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:55 schreef pullup het volgende:
Nee hoor.. leuk gesprek tussen die twee. Het lijken net normale mensenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:53 schreef Day het volgende:
Denk dat de klandizie er anders uit zietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat je daar registratie kosten voor over hebtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:55 schreef pullup het volgende:
Let op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:00 schreef Lady-night het volgende:
Zo het bewijs dat Brain dus wel para is geworden gisteren.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32059&sess=794
Komt ie morgen pas? Waarom?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Oui madame, Petrus comme d'habitude?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Sommelier
Maakt niet uit, hij heeft er een behoorlijke beenwond aan overgehouden. Raar dat de regie even afwezig was tijdens deze activiteit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gezien door de ochtendploeg (maar niet erg duidelijk wat hij nou weer vernield heeft)
Gepieptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
meer dan 300 mensen in 30 minuten das niet gek, kun je er geen topic voor aanmaken?
ESDBquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij heeft er een behoorlijke beenwond aan overgehouden. Raar dat de regie even afwezig was tijdens deze activiteit.
[afbeelding]
Gaat die achterlijke idioot nu zijn hele huis verbouwen? Geen wonder dat zijn moeder in een krotje op Bonaire woonde.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:00 schreef Lady-night het volgende:
Zo het bewijs dat Brain dus wel para is geworden gisteren.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32059&sess=794
ESBD?quote:
Het zijn geen persoonlijke bezittingen, dat hok mag je gewoon slopen hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:10 schreef Lady-night het volgende:
Ik snap echt niet dat brain hier geen boetes voor krijgt. Huub heeft al diverse dingen moeten betalen, nog gekker dat ze zo'n gevaarlijke gast er nog inhouden.
Zo simpel kan het zijn dus.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Lieve COSers, ik duik mijn mand in. Sterkte voor de nachtploeg , sweet dreams and don't let the bedbugs bite you.
Tot morgen.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Lieve COSers, ik duik mijn mand in. Sterkte voor de nachtploeg , sweet dreams and don't let the bedbugs bite you.
Tot morgen.![]()
Filmpje gezien?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat meen je ook niet. ik heb dubbel gelegen .![]()
![]()
![]()
Truste BQ, do jutraquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Tot morgen.![]()
welterusten BQquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Tot morgen.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao![]()
Edit : o sorry, jij bent er nog.
Gelukkig hebben we 4 streams hé Petra.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Ik zet me streams aan en waar gaat het over bij Nadia....... SEX
Ja duhh, 2 op Nadia enJaap en 2 op het klefstelletje Brian en Amandaquote:
Geloof je het zelf .. ? Denk dat als Dennis zijn ervaringen op zou biechten zal ze zelf moeten betalen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia heeft ALLES meegemaakt op sex gebied. Beroepshalve?
Dat wil iedere gezonde jongen van die leeftijd een aantal keren per dag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Wil brian weer neuken ofzo !!! Hij zit zo klef te doen.
Aantal keren per dag, ik word al moe als ik er aan denkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat wil iedere gezonde jongen van die leeftijd een aantal keren per dag.
Meiden trouwens idem dito.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Aantal keren per dag, ik word al moe als ik er aan denk![]()
Maar het is zóóóóóóóó lekkerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Pies en poepsex vond ze toch niet zo leuk ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia heeft ALLES meegemaakt op sex gebied. Beroepshalve?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Aantal keren per week komt eerstquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Geloof je het zelf .. ? Denk dat als Dennis zijn ervaringen op zou biechten zal ze zelf moeten betalen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |