Is ze gevraagd voor de Sociaal Economische Raad?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Yay!
Wie hoorde net ook dat Nadia het over Ser? had?
Ze wil bij Jaap gaan slapen, anders komt ze toch weer in de verleiding (en dat wil ze niet).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanavond gaat ze hem weer 'verwennen'.![]()
Jep, hoorde ik ook!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Yay!
Ik. Dat is haar suikeroom, nieuwe vriend of pimp.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Yay!
Niet om lullig te doen, maar dat laatste woord kun je echt niet beroerder schrijven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef F04 het volgende:
Dennis weet niet meer eens wat hij heeft gezecht,
Ene Serquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef Mii het volgende:
Over welke rkc-speler ging het nou?
Ik geloof mijn oren niet. Nada ligt vannacht weer te rukken en zuigen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
Nadia staat wel naast Dennis en heeft seks met hem. Ze voelt zich nu het sekspoppetje, ze vindt de dates niet leuk. Ze wil hem niet kwijt.
Daar gaan we al.
Stichting Erotische Radioquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Is ze gevraagd voor de Sociaal Economische Raad?
Ja, maar het wordt nu dus de vraag: zal ze all the way gaan omdat ze het daten niet kan velenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof mijn oren niet. Nada ligt vannacht weer te rukken en zuigen.
Waarom?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat stom dat de popipoll morgen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |