...met zo'een grote las-brander!
want ik heb het helemaal gehad met poepen. toch wel dé smerigste bezigheid die een uit z'n voegen gegroeide primaat (de mens, red.) zich kan bezigen. net weer zo'n ranzige dikke bruine (niets tegen negers, jeweets!) reetschepsel uit m'n schijtgat geperst.
maar waar ik vooral over wil klagen is toch wel dat er tot treurens toe restpoep aan je bibs blijft zitten .... en jij dan maar végen en végen (gevouwd toiletblad natuurlijk, proppen zijn voor de losers), tot er geen enkel stipje bruin meer op het papier te vinden is, dat edoch volledig rood is gekleurd van tot bloedens toe kapotgeschuurde billetjes.
en ben je eenmaal uit het schijthok, en z'n onlosmakelijk verbonden geur, weg, dan voel je jezelf nog steeds smerig, en ondanks dat je weet dat je jezelf bijna klinisch schoon hebt geveegd daar, besluit je toch nog maar even een keer extra onder de douche te gaan, en zet je de harde straal op volle kracht erop totdat je daar helemaal geen gevoel meer hebt.
en na luttele uren verspild te hebben, ben je dan pas eindelijk klaar met poepen.
klacht: nu heb ik het begin van 'medical investigators' gemist :'(
p.s. gelukkig heb ik maar één keer per week last van feciës-excretie...